Voimakas ns. metsästysvietti naisella
Mulla on parikymppisestä asti ollut voimakas kilpailuvietti ja siinä samalla tietyllä tavalla aina haku päällä, vaikka olen ollut parisuhteessa. Esimerkiksi aina johonkin tilaan tullessa listaan aina automaattisesti ne miehet, joiden kanssa haluaisin seksiä.
Olen elämässä menestynyt akateeminen, ansuntolainansa maksanut ja perheellinen, mutta tuo saalistusvietti on ja pysyy. Samoin pysyy viehtymykseni nopeisiin autoihin ja kokemus liikenteestä kilpailuna.
Parisuhdetta en etsi ja sellainen minulla jo onkin. Kellään samanlaista?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Ap on jotenkin sairas.
Ei kuulosta ollenkaan sairaalta. Päinvastoin elossa oleva, eläväinen ihminen jolla vaan on tuollainen persoona.
Kaikki nuo "ap on sairas", "ap on j*korasia" jne. kommentit ketjussa kertovat vain teistä. Surkeita, elämässään tyytyneitä, katkeroituneita, onnettomia ihmiskohtaloita. Muilla ei nimittäin tule edes mieleen kommentoida noin, tai kiinnosta silleen jonkun random ap:n persoona missä ei ole mitään pahantahtoista. Pahantahtoisuuden ymmärrän, että se aina "triggeröi" ja saakin triggeröidä.
Ei tuossa ole mitään pahaa, kunhan ei petä puolisoa. Naisilta oletetaan jotain nunnan olemusta, ja jos osoittaa kiinnostusta miehiin saa osakseen huorittelua. Miehillehän kyseinen on "normaalia" ja sosiaalisesti hyväksyttyä.
Otsikosta käsitin, että ketjussa on kyse metsästyksestä eikä miesten panemisesta ja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on jotenkin sairas.
Ei kuulosta ollenkaan sairaalta. Päinvastoin elossa oleva, eläväinen ihminen jolla vaan on tuollainen persoona.
Kaikki nuo "ap on sairas", "ap on j*korasia" jne. kommentit ketjussa kertovat vain teistä. Surkeita, elämässään tyytyneitä, katkeroituneita, onnettomia ihmiskohtaloita. Muilla ei nimittäin tule edes mieleen kommentoida noin, tai kiinnosta silleen jonkun random ap:n persoona missä ei ole mitään pahantahtoista. Pahantahtoisuuden ymmärrän, että se aina "triggeröi" ja saakin triggeröidä.
Kiitos. Olen aina ollut hyvin eloisa ja huumorintajuinen. Tykkään pukeutua naisellisesti, minulla on pitkät hiukset, punaiset kynnet, olen hoikka ja pilkettä silmäkulmassa. Usein luullaan, että olen kotoisin Välimeren alueelta, vaikkei sellaista geeniperimää minulta löydy.
Ap
Mulla sama sillä erotuksella että myös toteutin kaiken tuon eli iskin aina ne miehet. Aina tuli uusia. Harmi että sinä vain tyydyt katsomaan. Olisi takuulla ollut hauskaa ja olisit silti ehtinyt perustaa perheen. Eli jäi sulla toteuttamatta saalistus. No aika aikansa kutakin ja varmaan sulla kiva mies.
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta käsitin, että ketjussa on kyse metsästyksestä eikä miesten panemisesta ja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Minäkin huolestuin tuosta liikenteen vaarantamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama sillä erotuksella että myös toteutin kaiken tuon eli iskin aina ne miehet. Aina tuli uusia. Harmi että sinä vain tyydyt katsomaan. Olisi takuulla ollut hauskaa ja olisit silti ehtinyt perustaa perheen. Eli jäi sulla toteuttamatta saalistus. No aika aikansa kutakin ja varmaan sulla kiva mies.
En ole ollut avioliittoni aikana kuin kolmen muun miehen kanssa: ensimmäisen kanssa 10kk, seuraavan 4kk, jonka jälkeen hän alkoi vaatia parisuhdetta kanssani, ja seuraavan kanssa 8kk. Kaikki nuo olen jättänyt, koska kyllästyin, enkä halunnut parisuhdetta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin huolestuin tuosta liikenteen vaarantamisesta.
Hyvä juttu.
Ap
Olkaa vain ihan omia itseänne. Muiden mielipiteet on serla toilettia.
Toi liikenteen kokeminen kilpailuna ei kyllä kuulosta tasapainoisen aikuisen käyttäytymiseltä. Jos ei ole impulssikontrollia sen vertaa että pystyisi ajamaan muuta liikennettä vaarantamatta, pitäisi aikuisen kypsän ihmisen jättää ajamatta. Valitettavasti näitä näkee paljon liikenteessä ja aina mietin että mikähän persoonallisuushäiriö siinäkin on taustalla.
Mieshomma sen sijaan ihan normisettiä, siitä ei vaan varatutnaiset yleensä kehtaa puhua ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Toi liikenteen kokeminen kilpailuna ei kyllä kuulosta tasapainoisen aikuisen käyttäytymiseltä. Jos ei ole impulssikontrollia sen vertaa että pystyisi ajamaan muuta liikennettä vaarantamatta, pitäisi aikuisen kypsän ihmisen jättää ajamatta. Valitettavasti näitä näkee paljon liikenteessä ja aina mietin että mikähän persoonallisuushäiriö siinäkin on taustalla.
Mieshomma sen sijaan ihan normisettiä, siitä ei vaan varatutnaiset yleensä kehtaa puhua ääneen.
Onko myös kaikilla vauhdista ja autoista pitävillä miehillä jokin persoonallisuushäiriö?
Ap
Mitä enemmän ap vastailee kysymyksiin sitä enemmän epäilen trollia tai jonkinasteista persoonallisuushäiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän ap vastailee kysymyksiin sitä enemmän epäilen trollia tai jonkinasteista persoonallisuushäiriötä.
Ok, kiitos tiedosta. Tämä oli tärkeä tieto.
Ap
Vierailija kirjoitti:
me like
T. Jorma 68v
Tämä ap kuulostaa siltä kun kirjoittaja onkin mies, osuinko oikeaan ? Tämän tyylinen sikermä on täällä ennenkin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko myös kaikilla vauhdista ja autoista pitävillä miehillä jokin persoonallisuushäiriö?
Ap
Autoista ja vauhdista pitäminen on eri asioita kuin liikenteen vaarantaminen. Eikö noita kilpail tarpeita voisi tyydyttää jossain carting-radalla normiliikenteen sijaan? Ja kyllä, epäilen sukupuolesta riippumatta persoonallisuushäiriötä kun näen liikenteessä muiden hengen vaarantavan kuskin. Eihän niistä usein ehdi edes nähdä ajaako siellä mies vai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ap kuulostaa siltä kun kirjoittaja onkin mies, osuinko oikeaan ? Tämän tyylinen sikermä on täällä ennenkin ollut.
Naisena synnyin, naisena kuolen. Todennäköisesti liikenteessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAutoista ja vauhdista pitäminen on eri asioita kuin liikenteen vaarantaminen. Eikö noita kilpail tarpeita voisi tyydyttää jossain carting-radalla normiliikenteen sijaan? Ja kyllä, epäilen sukupuolesta riippumatta persoonallisuushäiriötä kun näen liikenteessä muiden hengen vaarantavan kuskin. Eihän niistä usein ehdi edes nähdä ajaako siellä mies vai nainen.
Ei kiinnosta mikään carting.
Ap
Kyllä hän tietää, että olen flirtti ja on ylpeä siitä, että monet miehet lähestyvät ja liehittelevät minua, itse on kertonut näin.
Ap