Voimakas ns. metsästysvietti naisella
Mulla on parikymppisestä asti ollut voimakas kilpailuvietti ja siinä samalla tietyllä tavalla aina haku päällä, vaikka olen ollut parisuhteessa. Esimerkiksi aina johonkin tilaan tullessa listaan aina automaattisesti ne miehet, joiden kanssa haluaisin seksiä.
Olen elämässä menestynyt akateeminen, ansuntolainansa maksanut ja perheellinen, mutta tuo saalistusvietti on ja pysyy. Samoin pysyy viehtymykseni nopeisiin autoihin ja kokemus liikenteestä kilpailuna.
Parisuhdetta en etsi ja sellainen minulla jo onkin. Kellään samanlaista?
Kommentit (93)
Naisella on yhtä suuri biologinen tarve saada seksiä kuin miehelläkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on jotenkin sairas.
Ei kuulosta ollenkaan sairaalta. Päinvastoin elossa oleva, eläväinen ihminen jolla vaan on tuollainen persoona.
Kaikki nuo "ap on sairas", "ap on j*korasia" jne. kommentit ketjussa kertovat vain teistä. Surkeita, elämässään tyytyneitä, katkeroituneita, onnettomia ihmiskohtaloita. Muilla ei nimittäin tule edes mieleen kommentoida noin, tai kiinnosta silleen jonkun random ap:n persoona missä ei ole mitään pahantahtoista. Pahantahtoisuuden ymmärrän, että se aina "triggeröi" ja saakin triggeröidä.
Ap:han se on onneton, järki haarojen välissä. Ja lapsiakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ihmisillä on oikeasti älyä ja taito kirjoittaa. Ollut sitä jo ennen netin keksimistä.
ApEli olet jo vanha mummo, taas jäit valheesta kiinni.
Missäs kohtaa minä olen ikäni maininnut ?
Olen nelikymppinen, eli voin olla parhaillaan raskaana tai voin olla jonkun mummo. Molemmat skenaariot mahdollisia.
Ap
Juurikin kehuit kirjoitustaitoasi ennen netin keksimistä. Al ei korjaa kaikkia tökeröitä vastauksia, ja saman toistaminen on näissä kirjoituksissasi tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi liikenteen kokeminen kilpailuna ei kyllä kuulosta tasapainoisen aikuisen käyttäytymiseltä. Jos ei ole impulssikontrollia sen vertaa että pystyisi ajamaan muuta liikennettä vaarantamatta, pitäisi aikuisen kypsän ihmisen jättää ajamatta. Valitettavasti näitä näkee paljon liikenteessä ja aina mietin että mikähän persoonallisuushäiriö siinäkin on taustalla.
Mieshomma sen sijaan ihan normisettiä, siitä ei vaan varatutnaiset yleensä kehtaa puhua ääneen.
Onko myös kaikilla vauhdista ja autoista pitävillä miehillä jokin persoonallisuushäiriö?
Ap
On.
Olet mielenkiintoinen tapaus.
Olet patologinen pettäjä, ja vaikuttaa siltä että et tunne siitä mitään syyllisyyden tunteita.
Sinulla on ilmeisesti korkea seksivietti, tai ehkäpä voimakas tarve saada huomiota ja tuntea itsesi halutuksi.
Koetko muuten ikinä syyllisyyttä mistään? Entä koetko helposti työstressiä?
Sulla on testot korkealla naiseksi, ei se sen kummempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Naisella on yhtä suuri biologinen tarve saada seksiä kuin miehelläkin.
Ap
Saatko aina orgasmin? Naisten "kiima" voi johtua siitä ettei ole lauennut kunnolla. Vanha konsti on masturboida kunnolla ennen kuin lähtee humpalle ettei kiimoissa rima ole liian alhaalla.
Yksin voi saada useita voimakkaita orgasmeja.
Huomiohakuisuutesi vaikuttaa hyväksynnän hakemiselta, tarvetta saada huomiota. Toivottavasti saat ala ja yläpääsi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on jotenkin sairas.
Seksuaalisesti sairas. Myös luonnevika.
Oletko syntynyt 50-luvilla? Nuo termit kuuluvat sinne.
Ap
Sun aloitus on tässä se joka sinne kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Just mun inhokki-ihmistyyppiä,🤮. Itse en ole ikinä ymmärtänyt mitä kivaa on kilpailuissa joita alettiin tyrkytettää jo ala-asteelta asti. Jotenkin tuntuu että kilpailusta nauttivat on päästään vajaita simpeltoneja ja jääneet henkisesti sinne ala-asteelle. Kilpailijatyypit on varsinaisia tunnelman pilaajia ja ankeuttajia. Just niitä jotka tönii jengiä vaikka junan alle et pääsee itse sisään eka. Onneksi ei välttämättä tarvitse tavata ikinä!
T: kuitenkin pakotettu kilpailemaan
Näin, hirveitä nuo joille ei oma elämä riitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi liikenteen kokeminen kilpailuna ei kyllä kuulosta tasapainoisen aikuisen käyttäytymiseltä. Jos ei ole impulssikontrollia sen vertaa että pystyisi ajamaan muuta liikennettä vaarantamatta, pitäisi aikuisen kypsän ihmisen jättää ajamatta. Valitettavasti näitä näkee paljon liikenteessä ja aina mietin että mikähän persoonallisuushäiriö siinäkin on taustalla.
Mieshomma sen sijaan ihan normisettiä, siitä ei vaan varatutnaiset yleensä kehtaa puhua ääneen.
Onko myös kaikilla vauhdista ja autoista pitävillä miehillä jokin persoonallisuushäiriö?
ApOn.
Ap vastailee itselleen😂
Kun olin 5-vuotias minulla oli tuollaista. Onneksi meni ohi ennen kouluikää.
Ehkä sinulta on jäänyt lapsuudessa joku vaihe väliin. Jotain mikä liittyy isä- ja äitisuhteeseen sekä minäkuvaan.
Kuinka voi tullessaan johonkin tilaan edes listata miehiä joiden kanssa haluaa seksiä? Erittäin harva mies näyttää Chris Hemsworthilta tai on edes suht hyvännäköinen eikä random miehen luonteesta ja käytöstavoista sekä naisiin suhtautumisesta (onko seksisti vaiko sovinisti, silloin ei valita jatkoon) voi tietää mitään, ellei heitä entuudestaan tunne.
Tästä päättelen, että aloitus on miehen (tai harvinaisemmassa tapauksessa naisen joka on omaksunut miesten hyväksymän roolin, jossa nainen käyttäytyy seksissä kuin mies eikä vaadi paljoa vastineeksi kunhan saa olla miesten haluttu ja valittu).
Oletko syntynyt 50-luvilla? Nuo termit kuuluvat sinne.
Ap