Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet on turhia seksissä

Vierailija
17.03.2026 |

Kuka oikeasti pitää seksiä miehen kanssa parempana kuin satisfyeria? Saan sillä hyvät orkut toisin kuin oman aviomiehen kanssa ja ilman sitä ölinää ja eritteitä.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja naisen orgasmi on turha miehelle. Mutta pitkässä juoksussa se on just toisteppäin!

Vierailija
42/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän haastaa riitaa vain koku rähjäukko. Se että kertoo mitä naiset haluaa, ei ole mitään riidan haastamista. 

Ja onhan miehen kanssa kiva rakastella, tänä aamunakin mies teki minut hyvin onnelliseksi, ja sitten minä hänet. Ei meillä tarvitse seksistä riidellä, ja sikipä sitä onkin paljon, ja kumpikin haluaa paljon.

Miksi haluat jonkun haisevan miehen päällesi nylkyttämään, kun se ei tunnu miltään? Tulee vaan sotkua, ja tuntuu epämiellyttävältä vrt. satisfyer.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se orgasmi kuuluu naisellekkin.  Tai sitten loppuu "seksi" sellaisen miehen kanssa joka ei sitä anna, tavalla tai toisella.

Vierailija
44/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Joo mun mies on turha seksissä. Mutta onneks on miehiä ketkä ei ole. Itse nautin paljon enemmän seksistä miehen kanssa vaikka ilman orkkuakin. Mitä pidempään panoa sen parempi ja nautinnollisempi. Orkun saa yksin kotona lelulla mutta se ei oo sama asia eikä pidä panetusta yhtään poissa. Toisin ku pitkä pano. 

Palstan klitta only, vagina ei tunne mitään - siskot tulevat lynkkaamaan sinut harhaoppisen.

Ei haittaa yhtään. Joko näitä klittatyyppejä on paljon tai se on yks ja sama jankkaaja. Kuitenkin uskallan olla eri mieltä.

Vierailija
45/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaketju, yhyy yhyy yhyy

Vierailija
46/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästähän haastaa riitaa vain koku rähjäukko. Se että kertoo mitä naiset haluaa, ei ole mitään riidan haastamista. 

Ja onhan miehen kanssa kiva rakastella, tänä aamunakin mies teki minut hyvin onnelliseksi, ja sitten minä hänet. Ei meillä tarvitse seksistä riidellä, ja sikipä sitä onkin paljon, ja kumpikin haluaa paljon.

Miksi haluat jonkun haisevan miehen päällesi nylkyttämään, kun se ei tunnu miltään? Tulee vaan sotkua, ja tuntuu epämiellyttävältä vrt. satisfyer.

T. Ap

Eipä pärjää satisfier2 oikean miehen nuolemisen kanssa. Niin jäänyt vaimonkin ostos käyttämättä, heti ekan kerran kokeilun jälkeen. 

Vierailija
47/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaikinen nainen nauttii seksistä, jossa saa myös orgasmin. Ja vaikka täällä joku ääliömies räyhää kuinka, se klitoris on silti se juttu jolla nainen takuuvarmasti saa, oli sitten lesbo tai hetero, sitä ei räyhäri saa muuttumaan.

Tottakai klitoris on tärkeä, mutta g-piste (joo joo, yhteydessä klittan hermoihin) on myös erittäin tärkeä joillekin naisille. Ja vain sitä kautta on sänky kastunut. Ei koskaan klittaorkussa. Joten muitakin mahtavia vaihtoehtoja on olemassa. 

Vierailija
48/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin naisille klitan ja pillunnuoleminen ei vain riitä yksinään .  Eivät suostu seksiin ilman kunnon naimista, jolla saa panetuksen pois.

Vierailija
49/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille klitan ja pillunnuoleminen ei vain riitä yksinään .  Eivät suostu seksiin ilman kunnon naimista, jolla saa panetuksen pois.

Tärkeintä onkin tietää, millaisen naisen kanssa on tekemisissä eikä arvailla tai luottaa palstarandomien mielipiteisiin.

Vierailija
50/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisille kulli ei kelpaisi, niin maa olisi pullollaan lesboja. Mutta näin ei ole. Mistähän tämä johtuu? Otsikon ongelma koskee vaan naisia Porvoossa.

Vierailija
51/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on naisia jotka todellakin haluavat sen orgasmin, se on normaali päätös rakastelulle. Jos tämä ei ole miehen mieleen, olkoon mies sitten täysin ilman, ainakin minua.

Vierailija
52/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on naisia jotka todellakin haluavat sen orgasmin, se on normaali päätös rakastelulle. Jos tämä ei ole miehen mieleen, olkoon mies sitten täysin ilman, ainakin minua.

Mitäs olet semmosen jullin valinnut.

Vierailija
53/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että molemmat nauttivat. Nimittäin mies ja muna!

Vierailija
54/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules poju, olen valinnut miehen, ja hän on upea ja todellakin antaa mulle orgasmeja päivittäin. Parempaa rakastajaa en olisi voinut saada!

Vierailija
55/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules poju, olen valinnut miehen, ja hän on upea ja todellakin antaa mulle orgasmeja päivittäin. Parempaa rakastajaa en olisi voinut saada!

Vai niin. Miksi sitte olet jatkuvasti niin pahalla päällä? No ehkä se sitten vaan on synnynnäinen vika.

Vierailija
56/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään. Joko näitä klittatyyppejä on paljon tai se on yks ja sama jankkaaja. Kuitenkin uskallan olla eri mieltä.

Mikä on klittatyyppi? Onko olemassa myös muita, kuin kullityyppejä?

Vierailija
57/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Miksi sitte olet jatkuvasti niin pahalla päällä? No ehkä se sitten vaan on synnynnäinen vika.

Sinunlaistesi takia olen pahoillani.

Ja kun nyt mainitsit, nainen tosiaan voi olla erinomaisella tuulella, kun mies hänelle orgasmeja antaa. Naturally.

Vierailija
58/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunlaistesi takia olen pahoillani.

Ja kun nyt mainitsit, nainen tosiaan voi olla erinomaisella tuulella, kun mies hänelle orgasmeja antaa. Naturally.

Lässyn lässyn taas. Mee hiaromaan itteäsi.

Vierailija
59/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska vihaan miehiä

Vierailija
60/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Taitaa aika väljä pillu olla, jos ei kerran tunnu miltään. No sellaista se toisten kohdalla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan