Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet on turhia seksissä

Vierailija
17.03.2026 |

Kuka oikeasti pitää seksiä miehen kanssa parempana kuin satisfyeria? Saan sillä hyvät orkut toisin kuin oman aviomiehen kanssa ja ilman sitä ölinää ja eritteitä.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ole siinä sittten kerta toisensa jälkeen "pantavana" kun et saa mitää itse. Ja sitten vielä pitäs olla ja elehtiä ja hyristä ja pyristä ja olla kuin ois jumalattoman kiimaista. Ou yeah!

Vanha lausahdus "tyhjän saa pyytämättäkin" on hysä. Ja sitten ihmetellään kun ei vaimo enää halua, no sehän pihtaa!! Saatana.

Vierailija
82/103 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joo tai muuten onkin sitten lahna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta näkee miten yliedustettuja nää tunnottomat löysäpillut palstalla oikein on. Ei oikeassa elämässä ongelma ole niin iso mitä nää naiset antaa täällä nyt ymmärtää. Niillä on vaan henkilökohtainen ongelma. Kuvittelevat sitten, että muutkaan naiset ei tunne mitään sisällään ja kullista ei saa nautintoa mitenkään 

Olette väärässä nyt ja tulette aina olemaan. Jos olisitte oikeassa, niin maa olisi täynnä pillunnuolijoita.

Vai tunnottomat löysäpillut! Miten se ettei nainen saa naimisella orgasmia onkin naisen itsensä vika? Mieshän siinä panee omaksi ilokseen! Ja totuus on kaukana jutuistasi, sillä todella harva saa naimalla.

Ja se naiminen on niin miehinen tarve ja se PÄÄASIA, että naiset pitävät sitä jo normina.  Kuka rakastelee niin, ettei mies, se PÄÄASIA saa orgasmia? Ja miksi oletat, että jos ei saapelkällä panolla on löysäpillu?? Pidä sinä se löysä kullis, joka on katkarapu vaan housuissas ja ole hiljaa. Pillu onkin niin ihmeellinen paikka, ettei sitä  tuollaiset tollot ymmärrä oikein kohdella.

Lopuksi, hyvää Minna Canthin ja tasa-arvon päivää sullekkin, mene ja onnittele äitiäs, jos älyät.

Se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa. Eipä mulla nyt muuta.

Vierailija
84/103 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ole siinä sittten kerta toisensa jälkeen "pantavana" kun et saa mitää itse. Ja sitten vielä pitäs olla ja elehtiä ja hyristä ja pyristä ja olla kuin ois jumalattoman kiimaista. Ou yeah!

Vanha lausahdus "tyhjän saa pyytämättäkin" on hysä. Ja sitten ihmetellään kun ei vaimo enää halua, no sehän pihtaa!! Saatana.

No kaikkien vaimot ei pihtaa, koska pitävät miehensä kullista ja seksistä nyt silleen yleensäkin. Kaikkien vaimot ei ole sunlaisia riivinrautoja, jotka jatkuvasti vaan haukkuvat miehiään. Sun kaltaista naista ei yksikään terveellä itsetunnolla varustettu mies katso ekaa, vikaa ja ainoaa panoa pidempään.

Vierailija
85/103 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, vähän sama kuin mihin sitä naista enää tarvitsee kun voi panna tekovaginaa🙂🙃

Sika!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
86/103 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmia mies ei minulle tuota mutta ihokosketus ja läheisyys on tärkeää. 

Vierailija
87/103 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ja miksi annat miehen penetroitus, eikö voisi vaan halailla?

Vierailija
88/103 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kuulu sulle!

Vierailija
89/103 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikkien vaimot ei pihtaa, koska pitävät miehensä kullista ja seksistä nyt silleen yleensäkin. Kaikkien vaimot ei ole sunlaisia riivinrautoja, jotka jatkuvasti vaan haukkuvat miehiään. Sun kaltaista naista ei yksikään terveellä itsetunnolla varustettu mies katso ekaa, vikaa ja ainoaa panoa pidempään.

Et vois enempää väärässä olla. Omaamiestäni kehuntäällä laajasti sillä hän antaa mulle orgasmeja jokapivä, ja minä hänelle. Meillä ei pihdata.

Ja kerro ihmeessä miksi olen riivinrauta? Onko nainen joka puhuu naisen nautinnon ja orgasmien saamisen puolesta siis karmea riivinrauta?  

Onko sulla kaikki hyvin? Nautitko paljonkin tällaisista lausumista.

Naisvihaaja taas.

Vierailija
90/103 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tämä nykuinen aviomies, oltu jo iät ajat, mutta sen kanssa kaikki menee just eikä melkeen. Ei ikinä jätä minua ilman, enkä minä sitä. Ja seksi on oikeesti upeeta, tosin monasti puhutaan että ensi kerralla vaikka jakkaralla tai sellasta tai tällaista suuseksiä...mutta kun me aletaan ei siinä kerkee astutusalustoja squirtin pelossa hakeilla! Rakkaus rules.

Tässä sulle miten törkeesti haukun miestäni:

Kyllä se on tämä nykuinen aviomies, oltu jo iät ajat, mutta sen kanssa kaikki menee just eikä melkeen. Ei ikinä jätä minua ilman, enkä minä sitä. Ja seksi on oikeesti upeeta, tosin monasti puhutaan että ensi kerralla vaikka jakkaralla tai sellasta tai tällaista suuseksiä...mutta kun me aletaan ei siinä kerkee astutusalustoja squirtin pelossa hakeilla! Rakkaus rules.

Vierailija
91/103 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Osa ei edes halua penetraatiota. Mutta voi silti nauttia ja haluta seksiä nimenomaan miehen eikä naisen kanssa"

No mitä vaihtoehtoja tuossa miehenä jää? Nuolla ja sormettaa pillua ja sitten mennä vessaan runkulle? Jee, tosi palkitsevaa seksiä

No, tuo on vähän hypoteettinen vaihtoehto. Toisaalta itsellä tuollaista vimmaa nimenomaan penetraatioon ei ole koskaan ollut. Nuoruudessakin eräs hottis otti minulta 'vain' suihin paljaalla loppuun asti. En tiedä oliko kuukautiset vai mitkä. Tuo oli itselle mieluisampi lopputulema kuin 'päästä oikeasti panemaan' koska varattuna olisi pitänyt käyttää kumia. Se ei taas itsella anna fyysusesti kuin orkun. Samoin jos menisin maksullisiin ottaisin mieluummin hyvän käsihoidon paljaalla lopetuksena kuin kumilla pannen. Ja jos vain toinen pitäisi valita niin käsihoidon paljaalla. Ja itse olen niin kokonaisvaltaisesti seksistä nauttiva, että mielelläni tuotan naiselle orkun millä tahansa hänen toivomallaan tavalla ja menen sitten vaikka vessaan runkkaamaan. No tietty pysyvä suhde ei voi näin pelkästään toimia.

t. lainaamasi.

Vierailija
92/103 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa. Eipä mulla nyt muuta.

Mihin kolahti? Ei sulla todellakaan ole muuta.

Vierailija
93/103 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussiminen on miesten hommaa. Siinä on naiset vain tiellä.

No niin on!

Kun aletaan kunnolla panohommiin, niin syrjään siirretään niin insinöörit, esinahat kuin naisetkin.

Mistään edellä mainituista ei ole kuin haittaa kun aletaan oikeasti hommiin. Siinä silloin lotisee ja paska haisee!

Vierailija
94/103 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Osa ei edes halua penetraatiota. Mutta voi silti nauttia ja haluta seksiä nimenomaan miehen eikä naisen kanssa"

No mitä vaihtoehtoja tuossa miehenä jää? Nuolla ja sormettaa pillua ja sitten mennä vessaan runkulle? Jee, tosi palkitsevaa seksiä

No, tuo on vähän hypoteettinen vaihtoehto. Toisaalta itsellä tuollaista vimmaa nimenomaan penetraatioon ei ole koskaan ollut. Nuoruudessakin eräs hottis otti minulta 'vain' suihin paljaalla loppuun asti. En tiedä oliko kuukautiset vai mitkä. Tuo oli itselle mieluisampi lopputulema kuin 'päästä oikeasti panemaan' koska varattuna olisi pitänyt käyttää kumia. Se ei taas itsella anna fyysusesti kuin orkun. Samoin jos menisin maksullisiin ottaisin mieluummin hyvän käsihoidon paljaalla lopetuksena kuin kumilla pannen. Ja jos vain toinen pitäisi valita niin käsihoidon paljaalla. Ja itse olen niin kokonaisvaltaisesti seksistä nauttiva, että mielelläni tuotan naiselle orkun millä tahansa hänen toivomallaan tavalla ja menen sitten vaikka vessaan runkkaamaan. No tietty pysyvä suhde ei voi näin pelkästään toimia.

t. lainaamasi.

Penetraatiotahan se suihinottokin on. Ja naisten antamat käsihoidot ovat yleensä vähän mitä sattuu.

Vierailija
95/103 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se riivinraudaksi sanonut ukko on? Eikö tajua laisinkaan.

Vierailija
96/103 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vois enempää väärässä olla. Omaamiestäni kehuntäällä laajasti sillä hän antaa mulle orgasmeja jokapivä, ja minä hänelle. Meillä ei pihdata.

Ja kerro ihmeessä miksi olen riivinrauta? Onko nainen joka puhuu naisen nautinnon ja orgasmien saamisen puolesta siis karmea riivinrauta?  

Onko sulla kaikki hyvin? Nautitko paljonkin tällaisista lausumista.

Naisvihaaja taas.

V.ttu sä mistään naisten nautinnosta puhu. Sä haukut miehet joka ketjussa mihin lennät spammaamaan. Henkisesti epävakaat persoonat ovat läheisilleen suuri taakka. Sinä myös.

Vierailija
97/103 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se riivinraudaksi sanonut ukko on? Eikö tajua laisinkaan.

Älä jooko ota enempää. Kellokin vasta vartin yli kuusi.

Vierailija
98/103 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen g-piste on eturauhanen, jota voi hieroa peräsuolen kautta. Miten nainen voi tuottaa miehelle suurinta seksuaalista nautintoa yhtymällä? Ei mitenkään, mutta mies voi.

Vierailija
99/103 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin myös seksistä, siis yhdynnästä. Ja kuka mies nyt haluaa vain halailla?

Vierailija
100/103 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kuulu sulle!

Taisi osua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän