Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet on turhia seksissä

Vierailija
17.03.2026 |

Kuka oikeasti pitää seksiä miehen kanssa parempana kuin satisfyeria? Saan sillä hyvät orkut toisin kuin oman aviomiehen kanssa ja ilman sitä ölinää ja eritteitä.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät ap, että kerrot eniten itsestäsi. Toiseksi eniten satisfyeristä. Kolmanneksi eniten miehestäsi. Miehistä yleisellä tasolla kokemuksesi ei kerro mitään.

Vierailija
22/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella omat seksuaaliset suuntautumisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkakaa vaan nuolla pillua, jos miehet ei nappaa. Miksi edes vaivaudutte täällä valittamaan. Kannattaa valita sellainen kumppani, jolta saa sitä mitä haluaa ja tarvitsee. Valittaminen ja asioista itkeminen ei kerro mistään muusta kuin valitsijan yksinkertaisuudesta. No pian se kevät aurinko paistaa teidänkin risukasaanne. Voimia ja jaxuhaleja teille!

Täällähän on koulukunta, joka tietää, että vain nainen osaa tyydyttää naisen oikein fyysisesti ja emotionaalisesti seksissä ja sen jälkeen ei mitään penistä, saati miestä tarvita. Ja koska kaikki tiedämme, että tuota oikeasti hyvää seksiä, jota mies ei lähtökohtaisesti kykyne naiselle tuottamaan, haluaa aina vaan enemmän, niin mysteeriksi jää miksi tutkitusti lesbosuhteissa on vähemmän seksiä kuin heterosuhteissa.

Vierailija
24/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tällä palstalla ei ole miesvihaa.

Miten sen kääntää miesvihaksi, kun nainen kertoo mistä se orgasmi irtoo?

Vierailija
25/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän haastaa riitaa vain koku rähjäukko. Se että kertoo mitä naiset haluaa, ei ole mitään riidan haastamista. 

Ja onhan miehen kanssa kiva rakastella, tänä aamunakin mies teki minut hyvin onnelliseksi, ja sitten minä hänet. Ei meillä tarvitse seksistä riidellä, ja sikipä sitä onkin paljon, ja kumpikin haluaa paljon.

Ap onkin siis rähjäukko?

Vierailija
26/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on tullut puumia kellistettyä. Tykänneet ovat luomukärsäkkeestä.

Vierailija
27/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Joo mun mies on turha seksissä. Mutta onneks on miehiä ketkä ei ole. Itse nautin paljon enemmän seksistä miehen kanssa vaikka ilman orkkuakin. Mitä pidempään panoa sen parempi ja nautinnollisempi. Orkun saa yksin kotona lelulla mutta se ei oo sama asia eikä pidä panetusta yhtään poissa. Toisin ku pitkä pano. 

Vierailija
28/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Joo mun mies on turha seksissä. Mutta onneks on miehiä ketkä ei ole. Itse nautin paljon enemmän seksistä miehen kanssa vaikka ilman orkkuakin. Mitä pidempään panoa sen parempi ja nautinnollisempi. Orkun saa yksin kotona lelulla mutta se ei oo sama asia eikä pidä panetusta yhtään poissa. Toisin ku pitkä pano. 

Palstan klitta only, vagina ei tunne mitään - siskot tulevat lynkkaamaan sinut harhaoppisen.

Vierailija
29/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan klitta only, vagina ei tunne mitään - siskot tulevat lynkkaamaan sinut harhaoppisen.

Olet väärässä! Ja tuokin nainen sanoi saavansa sen orkun yksiskseen kotona! Ja jokainen saakoon miten voi saada, miksi sitä pitää dissata?

Et saa sitä klitoriksen mahtavuutta poistettua millään ilveellä!

Vierailija
30/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella omat seksuaaliset suuntautumisensa.

Satifieraali?

Vierailija
31/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä! Ja tuokin nainen sanoi saavansa sen orkun yksiskseen kotona! Ja jokainen saakoon miten voi saada, miksi sitä pitää dissata?

Et saa sitä klitoriksen mahtavuutta poistettua millään ilveellä!

Saa orkun mutta panetus ei lähde. Hänen sanansa.

Vierailija
32/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tällä palstalla ei ole miesvihaa.

Miten sen kääntää miesvihaksi, kun nainen kertoo mistä se orgasmi irtoo?

Luitko ensimmäiset kymmenen kommenttia?

Vierailija
33/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kertokaa, mutta onhan täällä kerrottukin, ja outo vastaanotto on ollut. 

Eikö se olis miestenkin etu, että omaksuisivat sen, miten naiset oikeasti saavat sen orgasminsa. 

Niin kauan kuin naiset antavat vain miehen mieliksi, ei tuo ole ongelma sellaisille miehille, joita naisen orgasmi ei kiinnosta pätkääkään. Sitä en ymmärrä miksi naiset suostuvat tuollaiseen. 

Vierailija
34/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomiehet  eivät vain tajua - mutta hei! Kertokaa heille ja kunnolla!

Ja kukas se aviomiehen on valinnut?

Vierailija
35/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä seksi = orgasmi.

Kertoo kaiken oleellisen siitä millaisesta "seksistä" tuollaisen lahnan kanssa on saanut nauttia.

Vierailija
36/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne vasta turhia on ja pelkästään tiellä silloin kun aletaan oikeasti naimaan.

Vierailija
37/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa orkun mutta panetus ei lähde. Hänen sanansa.

Harrasta sinä sitten seksiä, jossa et ikinä saa orgasmia. 

Vierailija
38/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä ahdistunut impotentti vemputtamaan sitä matoasi muuaalle.

Vierailija
39/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussiminen on miesten hommaa. Siinä on naiset vain tiellä.

Vierailija
40/103 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät ap, että kerrot eniten itsestäsi. Toiseksi eniten satisfyeristä. Kolmanneksi eniten miehestäsi. Miehistä yleisellä tasolla kokemuksesi ei kerro mitään.

Po. "Mieheni on turha seksissä minulle"

Jos siis haluaisit keskustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi