Miehet on turhia seksissä
Kuka oikeasti pitää seksiä miehen kanssa parempana kuin satisfyeria? Saan sillä hyvät orkut toisin kuin oman aviomiehen kanssa ja ilman sitä ölinää ja eritteitä.
Kommentit (103)
Miksi miehet ovat niin älyttömiä. Kai nyt jo pitäisi tietää mikä se klitoris on!
Olisipa ollut satisfyer 20 vuotta sitten, niin en olisi mennyt naimisiin mokoman ukon kanssa.
Aviomiehet eivät vain tajua - mutta hei! Kertokaa heille ja kunnolla!
Niin kertokaa, mutta onhan täällä kerrottukin, ja outo vastaanotto on ollut.
Eikö se olis miestenkin etu, että omaksuisivat sen, miten naiset oikeasti saavat sen orgasminsa.
Alkakaa vaan nuolla pillua, jos miehet ei nappaa. Miksi edes vaivaudutte täällä valittamaan. Kannattaa valita sellainen kumppani, jolta saa sitä mitä haluaa ja tarvitsee. Valittaminen ja asioista itkeminen ei kerro mistään muusta kuin valitsijan yksinkertaisuudesta. No pian se kevät aurinko paistaa teidänkin risukasaanne. Voimia ja jaxuhaleja teille!
Eikö oikein lähde riidan haasto etenemään?
Nää lepakot voisivat siirtyä jollekin toiselle alustalle. Täällä niitä ei kukaan ymmärrä.
Naiset on turhia - paitsi seksissä.
Kukahan näille onnettomille on miehet oikein valinnut?
Onneksi tällä palstalla ei ole miesvihaa.
Pitäisikö naisten valita vähän parempia miehiä?
Oma naisystävä tykkää enemmän minun antamasta suuseksistä, kuin satisfyeristä. Olen useamman lelun hänelle ostanut, mutta silti ennemmin harrastaa seksiä minun kanssa.
Jokaikinen nainen nauttii seksistä, jossa saa myös orgasmin. Ja vaikka täällä joku ääliömies räyhää kuinka, se klitoris on silti se juttu jolla nainen takuuvarmasti saa, oli sitten lesbo tai hetero, sitä ei räyhäri saa muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö naisten valita vähän parempia miehiä?
Oma naisystävä tykkää enemmän minun antamasta suuseksistä, kuin satisfyeristä. Olen useamman lelun hänelle ostanut, mutta silti ennemmin harrastaa seksiä minun kanssa.
Sama juttu lelujen kanssa, aina kun otan puheeksi että olisiko niistä vaimolle jotain iloa, niin ei ei ei, ei kelpaa ajatuskaan. Tosin suuseksiäkin enemmän hän haluaa ihan vaan sitä panoa. Enemmän kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Aviomiehet eivät vain tajua - mutta hei! Kertokaa heille ja kunnolla!
Ei niitä kiinnosta.
Olet kulujenjakaja ja kämppäkaveri.
Joskus harvoin kahden minuutin pillunreikä. Siinä miehen rakkaus ja parisuhde. Löööv.
Vedä märkää, esim. rätillä päin naamaa ja lähde.
Alkakaa vaan nuolla pillua, jos miehet ei nappaa. Miksi edes vaivaudutte täällä valittamaan. Kannattaa valita sellainen kumppani, jolta saa sitä mitä haluaa ja tarvitsee. Valittaminen ja asioista itkeminen ei kerro mistään muusta kuin valitsijan yksinkertaisuudesta. No pian se kevät ahäm urinko paistaa teidänkin risukasaanne. Voimia ja jaxuhaleja teille!
Miten se tieto pitäs miehille välittää? Jollain salakielellä ja piilossako? Tämähän on just se foorumi, jossa seksistä saa puhua, myös naisten!
Aika moni nainen on kuitenkin miehen kanssa, ja harrastaa heidän kanssaan tyydyttävää seksiä. Leluja voi käyttää silti vaikka yhdessä. Näin miehenä saisin kyllä mällin lentämään ilman naistakin, mutta jotenkin toisen, rakkaan ihmisen kanssa se on mukavempaa. Voisin kuvitella, että osa naisista myös haluaa laueta jonkun kanssa. Ainakin oma vaimo haluaa. Mutta ei ole pakko. Jos tykkää ennemmin surrutella yksinään, niin mikäs siinä. Turha tästäkään riitaa on haastaa.
M47
Kohta yksi sankari kiirehtii kertomaan, miten hänen vaimonsa ulkoisti orgasminsa hänen vastuulleen jo kymmeniä vuosia sitten. Nuorena antanut jo lupauksen, ja sen jälkeen onkin lypsetty, ja mankeloitu. Vässykät ei tästä mitään ymmärrä, ja on mukava nukahtaa käsi pillun päällä...silloin kun se ei syö kädestä.
Sori, oli pakko.
Tästähän haastaa riitaa vain koku rähjäukko. Se että kertoo mitä naiset haluaa, ei ole mitään riidan haastamista.
Ja onhan miehen kanssa kiva rakastella, tänä aamunakin mies teki minut hyvin onnelliseksi, ja sitten minä hänet. Ei meillä tarvitse seksistä riidellä, ja sikipä sitä onkin paljon, ja kumpikin haluaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kohta yksi sankari kiirehtii kertomaan, miten hänen vaimonsa ulkoisti orgasminsa hänen vastuulleen jo kymmeniä vuosia sitten. Nuorena antanut jo lupauksen, ja sen jälkeen onkin lypsetty, ja mankeloitu. Vässykät ei tästä mitään ymmärrä, ja on mukava nukahtaa käsi pillun päällä...silloin kun se ei syö kädestä.
Sori, oli pakko.
😁 joskus vaan on
valitettavaa mutta totta