Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvila ja Huussi 2026 :)

Vierailija
16.03.2026 |

Uusi kausi alkaa tänään, aiotko katsoa? 😊

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Huvila & Huussi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (674)

Vierailija
661/674 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kyllä, että eivät ihan alunperin ottaneet yhteyttä perinnerakentajaan. Nyt tämä kaikki oli aikalailla sillisalaattia ja vähän halvan näköistä. Vaikka oli ihan laadukkaat tapetit ja pinkopahvit oikein alla. Pahinta kuitenkin minun silmään oli se seinän pätkä ja iso aukko. ..niin ja ihanaa ihanampi puuhella oli kannettu ulos. Meni kyllä niin mönkään tämä. 

Ehkä tämä nainen - jonkin julkkiksen exä - halusi julkisuutta ohjelman avulla. Muutenhan hän olisi ottanut yhteyttä yksityisesti perinnerakentajaan koska siitä hänellä oli jo tietoa. Mutta pääsipähän iltalehteen ja mammojen rinkikauhistelun kohteeksi.

Vierailija
662/674 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin näitä kommentteja ja sitten vasta katsoin kuvat - eihän se lopputulos ollut ollenkaan sellainen kauhea kuin kommenttien perusteella olis voinut luulla! Minusta se oli viehättävä, ja pidän Marusta suunnittelijana muutenkin tosi paljon. Tähän ohjelmaan ei pitäisi lähteä, jos on omia vahvoja mieltymyksiä. Itse en ikinä lähtisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/674 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! 

Näin pienen pätkän ohjelmaa Huvila ja huussi. Eipä kiinnostanut lainkaan. Mitä te näette tuossa, kun sitä katsotte? Itsellä on täällä maalla huvila, jossa viihdyn mainiosti. Huussit puuttuu, mutta kaksi WC:tä löytyy.  Katselen tätä mielummin kuin tuhlaan aikaa huonoihin ohjelmiin. 

Vierailija
664/674 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kyllä, että eivät ihan alunperin ottaneet yhteyttä perinnerakentajaan. Nyt tämä kaikki oli aikalailla sillisalaattia ja vähän halvan näköistä. Vaikka oli ihan laadukkaat tapetit ja pinkopahvit oikein alla. Pahinta kuitenkin minun silmään oli se seinän pätkä ja iso aukko. ..niin ja ihanaa ihanampi puuhella oli kannettu ulos. Meni kyllä niin mönkään tämä. 

Ehkä tämä nainen - jonkin julkkiksen exä - halusi julkisuutta ohjelman avulla. Muutenhan hän olisi ottanut yhteyttä yksityisesti perinnerakentajaan koska siitä hänellä oli jo tietoa. Mutta pääsipähän iltalehteen ja mammojen rinkikauhistelun kohteeksi.

Eiköhän Emilialla itsellään ole enemmän avuja kuin jonkun julkkiksen exä! On lääkäri jolla ainakin ollut (nyt en tarkistanut) potilasvastaanottoa lääkäritalossa. Toki toimii myös ns. rakkauslääkärinä. Olen saanut hänestä hyvin positiivisen ja mukavan julkisuuskuvan esim. Leppilammen uuden perheen suhteen. Yhteinen tytär Leppilammen kanssa mukana isänsä uuden perheen kanssa mutkattomasti eikä vähiten Emilian vuoksi.

Vierailija
665/674 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt minäkään tästä.Tapetti/kukkia liikaa ja outo ohut väliseinän pätkä.Oliko kantava?En ole nähnyt jaksoja ja omistajien toiveita,mutta vanhan huvilan arvokkuus puuttui.

Vierailija
666/674 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ensin näitä kommentteja ja sitten vasta katsoin kuvat - eihän se lopputulos ollut ollenkaan sellainen kauhea kuin kommenttien perusteella olis voinut luulla! Minusta se oli viehättävä, ja pidän Marusta suunnittelijana muutenkin tosi paljon. Tähän ohjelmaan ei pitäisi lähteä, jos on omia vahvoja mieltymyksiä. Itse en ikinä lähtisi!

Hei, Maru (miten typerä nimi aikuiselle, ohis)!

Vierailija
667/674 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökin omistajan mollaaminen ei muuta sitä tosiasiaa, että maru on luokattoman huono suunnittelijana! Remppoja paljon häntä kauemmin tähän ohjelmaan tehneet miehet yrittää toppuutella (se musta katto aiemmin ja nyt tässäkin mökissä) vaan tää painaa höyryjyrän lailla kun on visio josta ei tingitä. Viis siitä ettei se visio vastaa omistajien toiveita, eikä edes kieltoja kunnioiteta. 

Varsinainen ego edellä painava muija, hyi.

Vierailija
668/674 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no menikö ne emilian tapetit vaihtoon?

Kommentoi asiaa instan stooreissa.

Eli mitä sanoi siellä? 

Ottaneensa yhteyttä PERINNErakentamiseen perehtyneisiin sisustusARKKITEHTEIHIN

Siis Emilia teettää remontin uudelleen?

Niinhän se on. Ottaa osaavamman suunnittelijan

Jos Emilia teettää remontin jollain toisella uudestaan niin onpa noloa Marulle (ja Huvila ja Huussi-ohjelmalle).

Jospa tästä lähtien oppisi kuuntelemaan maksavaa asiakasta.. huoh.

Tää oli jo toinen tän kauden lyhyen ajan sisään Marun pilaama mökki. Mitä toi asiakkaan toiveista vitoset nakkaava eukko vielä ehtiikään tuhota...

Pitäis laittaa addressi tulille, että maikkari pistää luiskaan tuon tee se itse kirjekurssin käyneen "sisustussuunnittelijan" häpäisemästä ennen niin kivaa ohjelmaa.

Siis tapetista ei pidetty, mitään muuta ei ole oilannut. Rauhoitu vähän. Se että sinä et pidä ei tarkoita ettei omistajat pidän. Katsojan mielipiteellä mökistä ei ole väliä.

Tämä oli jo TOINEN mökki minkä Maru pilasi! Pitääkö tässä odotella vaan hiljaa kolmatta mokaa? Se, että sinä pidät tälläisestä tuherruksesta ei tarkoita, että muut katsojat tai omistajat pitäisi. 

Omistajat nimenomaan piti, molemmista.

Vierailija
669/674 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa sikäli tuon pilatun mökin omistajien puolesta, että sopimus ei korjaa pieleen mennyttä suunnittelua, ainoastaan rakennusmokat. 

Mutta kun omistaja selvästi sanoi että EI kukkia, ei edes boordissa ja EI harmaata ja valkoista. Jos suunnittelija selvistä kielloista huolimatta meni laittamaan kohteen täyteen kiellettyjä asioita, niin mun oikeustajun mukaan se olis pitänyt heille korvata uuden remontin muodossa. 

Marun olisi se pitänyt maksaa vaikka omistaan kun teki vastoin ohjeita.

Josko emilia ei mene tällaisiin ohjelmiin jos maailma kaatuu tapettiin. Itse voi sitten maksaa kaiken ilman etuja ja alennuksia.

Vierailija
670/674 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no menikö ne emilian tapetit vaihtoon?

Kommentoi asiaa instan stooreissa.

Eli mitä sanoi siellä? 

Ottaneensa yhteyttä PERINNErakentamiseen perehtyneisiin sisustusARKKITEHTEIHIN

Siis Emilia teettää remontin uudelleen?

Niinhän se on. Ottaa osaavamman suunnittelijan

Jos Emilia teettää remontin jollain toisella uudestaan niin onpa noloa Marulle (ja Huvila ja Huussi-ohjelmalle).

Jospa tästä lähtien oppisi kuuntelemaan maksavaa asiakasta.. huoh.

Tää oli jo toinen tän kauden lyhyen ajan sisään Marun pilaama mökki. Mitä toi asiakkaan toiveista vitoset nakkaava eukko vielä ehtiikään tuhota...

Pitäis laittaa addressi tulille, että maikkari pistää luiskaan tuon tee se itse kirjekurssin käyneen "sisustussuunnittelijan" häpäisemästä ennen niin kivaa ohjelmaa.

Siis tapetista ei pidetty, mitään muuta ei ole oilannut. Rauhoitu vähän. Se että sinä et pidä ei tarkoita ettei omistajat pidän. Katsojan mielipiteellä mökistä ei ole väliä.

Tämä oli jo TOINEN mökki minkä Maru pilasi! Pitääkö tässä odotella vaan hiljaa kolmatta mokaa? Se, että sinä pidät tälläisestä tuherruksesta ei tarkoita, että muut katsojat tai omistajat pitäisi. 

Rauhoitu. Äläs nyt päästäsi asioita keksi. Yksi tapetti ei miellyttänyt tässä viime ruutu+ jaksossa omistajaa. Siinä kaikki.

Vierailija
671/674 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun katsojat pahastuu ja raivostuu omistajien puolesta omien mielipiteidensä takia, vaikka omistaja itse  sanoo tykkäävänsä tehdystä muutoksesta.

Vierailija
672/674 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, Maru (miten typerä nimi aikuiselle, ohis)!

Rotva 10 v tuli kommentoimaan? (Ohis)

Vierailija
673/674 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko ainoa, joka onnistuu aina

Vierailija
674/674 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais kuka Marun kaveri täällä koittaa valkopestä sysipaskaa suunnittelua? "Hauskaa" kun 26 vs 2 on keskustelijat olleet samaa mieltä kommentista nro 646, että pieleen meni ja pahasti neiti minäolensuunnittelijan työt....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän