Huvila ja Huussi 2026 :)
Kommentit (38)
Saatan katsoa mökkijaksot, pihajaksot eivät kiinnosta. Ei niissä tehdä koskaan mitään muuta kuin tuhotaan kaunis pihapiiri. Näin mökittömänä se pistää hirveästi vihaksi. Minä osaisin arvostaa suojaista pihaa jossa on näkösuojaa, nuo ainaiset autiot jalkapallokentät ovat karmivan näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Saatan katsoa mökkijaksot, pihajaksot eivät kiinnosta. Ei niissä tehdä koskaan mitään muuta kuin tuhotaan kaunis pihapiiri. Näin mökittömänä se pistää hirveästi vihaksi. Minä osaisin arvostaa suojaista pihaa jossa on näkösuojaa, nuo ainaiset autiot jalkapallokentät ovat karmivan näköisiä.
Tuossa mökkijaksossakin pilattiin kaunis kallioranta jättimäisestä terassilla
Mikko vaikuttaa ihmiseltä joka tulee kaikkien kanssa toimeen.
Säikähdin että Mikko on ilman vaatteita kun oli puettu niin ihonsa väriseen asuun.
Minä en jaksa katsoa kun joka pihan ja huoneen kohdalla mökin omistajan pitää sulkea silmät ennen kun saa katsoa. Typerää touhua.
Minun mielestäni tuli ihan mukavan näköinen mökistä ja sininen kaappi sai paremman sävyn. Hauska ja eläväinen herra oli omistaja. :)
Ihan hyvä muutos tämä ensimmäinen.
Juontajan rooli ohjelmassa vähän turha.
Matulat vaikuttavat pirtsakalta porukalta.
Kahden jakson katsottuani tykkään kuitenkin Marjasta. Anniin verrattuna vähäeleisempi mikä todella positiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni tuli ihan mukavan näköinen mökistä ja sininen kaappi sai paremman sävyn. Hauska ja eläväinen herra oli omistaja. :)
Tais olla eri jakso. Tossa oli joku 12 neliön siisti puinen mökki ja ei sinistä kaappia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais olla eri jakso. Tossa oli joku 12 neliön siisti puinen mökki ja ei sinistä kaappia
Tässä eksssa jaksossa oli nimenomaan tuo sininen kaappi.
Tykkäsin Mariasta , ei tuo itseään esille . Mikko huippu suunnittelija , hyvä että jätti takan punaiseksi eikä tee koko sisustusta yhdellä värillä . Matulat perheenä hauskaa katsottavaa. Upea mökki tuli heille vaikka oli ennestäänkin ihan kiva. Remppaajan koira söpö. Ainoa mitä mietin missä grillaus tila ulkona oli ?
Vierailija kirjoitti:
Kaapin omisti rouva.
Tämä Nelli höösäsi turhan paljon ottaen huomioon, että mökki ei ollut hänen.
Vierailija kirjoitti:
Niin tää on se Jollen ohjelma Huvila ja Hussi . Huvila vaan taitaa olla isäpapan ostama .
Mikä hiton Jolle?
Ensimmäinen jakso esitettiin eilen telkussa. Siinä kunnostettiin Matulan mökki. Perheen kenenkään jäsenen nimi ei ollut Jolle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Janni Huussille on tällainenkin oma ohjelma järjestetty, vieläpä omalla sukunimellä.
Sinä et siis osaa lukea ja vielä paljastit sen tällä palstalla?! Oliko tuo nyt ihan järkevää?
Marja sopi tähän hyvin! Luonnollinen ja ei esittänyt mitään suunnittelijaa. Muutenkin luonteva ja kaunis ilman ilmeilyä ja outoa mölinää!
Jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaapin omisti rouva.
Tämä Nelli höösäsi turhan paljon ottaen huomioon, että mökki ei ollut hänen.
Ilman Nelli tytärtä eivät kyseinen perhe olisi päässeet koko ohjelmaan. Olisi ollut outoa, jos hän ei olisi esittänyt yhtään omia toiveitaan. Perheenä vaikuttivat olevan tosi tyytyväisiä lopputulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä muutos tämä ensimmäinen.
Juontajan rooli ohjelmassa vähän turha.
Matulat vaikuttavat pirtsakalta porukalta.
oli parempi kuin entinen juontaja
komee rakennusukko, jääkaapin kokonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katsot ihan eri ohjelmaa! KOTOISA MTV3
Puhutaan nelosen HUVILA JA HUUSSI
Olipas ruma mökin sisusta tuossa jaksossa. Törkeän valkoinen. Ei sopinut yhtään terassiin ja saunaan.