Millaista ostoskassia käytät kun käyt kävellen ruokakaupassa?
Pitäis keksiä joku uusi ratkaisu kun muovikassit on jo niin kalliita. Reppua en voi käyttää.
Kommentit (157)
Kestokassi joka on tehty vanhoista pitkistä kalsareista
Mulla on tuttavan kahvipusseista tekemä korin mallinen kassi. Kestänyt 14 vuotta ja vielä täysin ehjä. Siihen mahtuu vaikka mitä. Toisena museon Helene Schjerfbeck-näyttelystä ostettu kangaskassi. Menee tosi pieneen tilaan.
Vanhoista kalsareista tehty kestokassi jossa on valmiina munakotelo
Tunge ne ostokset vaikka peräsuoleesi, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Ai jos käyttää vetokärryä muuttuu heti mummoksi (ja sehän ei sovi!!) jos ikää on yli 70, muuten on ikinuori kun pysyy kaukana "mummokärrystä"?
Joo, aivan typerää. Ihan taatusti käyttäisin moista vetokärryä jos tarvitsisi tuoda painavampia ostoksia jalan kaupasta. Iästä viis. Ärsyttää tuollainen vanhenemiskammo; vanheneminen on etuoikeus, vaihtoehto sille on kuolema.
Reppu selkään ja kaksi balansissa olevaa Woolworthsin mustaa kestokassia.
Miksi se muovikassi pitää ostaa joka kauppareissulla? Ei se mene pilalle sen jälkeen kun ostokset on purettu.
Itse ostin viime vuoden aikana viisi muovikassia ja käyn kävellen kaupassa n. kahdesti viikossa.
Vetokärry, sillä tulee 7kg tavaraa. Sen sisälle kestokassi, sillä tulee loput leivät ja lohifile.
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa esim. K-kaupoissa siellä myymälässä niitä kestokasseja on? Kassalla? En ole koskaan nähnyt kuin tavallisia muovikasseja niin niitä olen sitten ottanut.
Meilää oli muumi kassejakin ja monenlaisia kestokasseja olen nähnyt. Kysy myyjältä. Itse käytän vetokärryjä koska ostan paljon kerralla on helpompi kuljettaa kun kantamalla kasseja käsissä.
Mulla on vuosikausia käytössä olleet useampi muovikassi. Hyvin ne kestää ja isompia reikiä voi hyvin paikata teipillä.
Vierailija kirjoitti:
Tunge ne ostokset vaikka peräsuoleesi, idiootti.
Ööööhhhhhhhhhhh
En käy kävellen kaupassa ja ostan muovikassin. Muovikasseja ostan niin kauan kun niitä myydään koska käytän niitä roskiksessa.
Kestokasseja. Mulla oli tosi hyvä ja tilava vetokärry, mutta se varastettiin sillä välin kun palautin pulloja automaattiin. Hetken olin selin. Sittemmin hankin uuden, mutta en ole uskaltanut sitä ottaa ostoksille mukaan kun pelkään, että sekin varastetaan.
Täytynee jotenkin sitoa se käteen että sitä ei saada varastettua. Vyöllä ehkä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestokassi, kangaskassi, mummojen vetokärry?
Kangaskassi ois muuten hyvä mutta en ole löytänyt sopivan kokoista. Ne on liian "pitkiä", kangaskassin pohja laahaa maata pitkin kun sitä kantaa.
No mitäs jos tekisit niihin kahvoihin vetosolmut, jolla lyhentäisit ne sopivan mittaisiksi. Voi avuttomuutta.
itse käytän ihan samoja kasseja, käyn kaupassa sitten kävellen tai autolla. Pyöräillessä reppua.
Emmä. Ostan muovikassin mieluummin. Sen voi sit käyttää roskapussinakin. Reppua olisi ikävä tunkea roskikseen.