Ellos ja Jotex, Elpy-maksupalvelu
Onko Elloksen ja Jotexin maksupalvelu Elpy toiminut hyvin?
Kun tilaa ja valitsee laskun, tuleeko se myös sinne sähköpostiin josta maksutiedot on helppo ottaa ja maksaa laskun omassa verkkopankissa?
Kiitos.
Kommentit (11)
Miks ei olisi, onhan tuo ollut jo vuosia käytössä.
Ihan ok se on. Tosin aikaa, kun viimeksi käyttänyt mutta ei tosiaankaan mitään ongelmia ole ollut
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok se on. Tosin aikaa, kun viimeksi käyttänyt mutta ei tosiaankaan mitään ongelmia ole ollut
Ei näköjään tuokaan vastaus kelvannut, kokeillaan tätä mitä hakee:
Ihan paska, huijarifirma, rahat vaan menee.
Kukaan ei vastannut kuitenkaan itse olennaisimpaan kysymykseen. Tuleeko se v i t u n lasku sinne sähköpostiin kätevästi?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vastannut kuitenkaan itse olennaisimpaan kysymykseen. Tuleeko se v i t u n lasku sinne sähköpostiin kätevästi?
Ei kannata luottaa siihen että se tulee. Elloksen sivulla lukee että tulee myös sähköpostiin mutta Jotexin sivulla taas ei ole tätä mainintaa. Kannattaa olla varuillaan tilaamisen kuten niiden laskujenkin kanssa. Aina tulee lisäksi myös vielä se laskutuslisä.
Kyllä se mulla ainakin on joka kuukausi tullut meiliin. Olen ollut Elloksen asiakas lähes 30 vuotta, ja mulla on tili sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mulla ainakin on joka kuukausi tullut meiliin. Olen ollut Elloksen asiakas lähes 30 vuotta, ja mulla on tili sinne.
Kiitos tiedosta. Ilmeisesti kaikki on sujunut siis ihan hyvin ja olet ollut tyytyväinen? Nykyisellään on haasteita paljon joten rehelliset kokemukset tuovat turvaa asiointiin.
Elpy sovelluksessa näkyy lasku ja maksutiedot oikein helposti
Nostan hieman tätä ketjua paremmin nähtäväksi.