Millaista ostoskassia käytät kun käyt kävellen ruokakaupassa?
Pitäis keksiä joku uusi ratkaisu kun muovikassit on jo niin kalliita. Reppua en voi käyttää.
Kommentit (85)
Vetokärry tai kantokassi. Jos ei saa muutoin kannettua laitan narun ympärille ( vessapaperisäkki).
Vierailija kirjoitti:
Kestokassi, kangaskassi, mummojen vetokärry?
Kangaskassi ois muuten hyvä mutta en ole löytänyt sopivan kokoista. Ne on liian "pitkiä", kangaskassin pohja laahaa maata pitkin kun sitä kantaa.
"mummojen vetokärry?"
IKINÄ en tule niin vanhaksi!
Nimim rouva +73v
Pikkuostoksilla pitkäripainen kangaskassi. Isommilla ostoksilla reppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kangaskassi ois muuten hyvä mutta en ole löytänyt sopivan kokoista. Ne on liian "pitkiä", kangaskassin pohja laahaa maata pitkin kun sitä kantaa.
Laitan sangat solmuun tai sitten kannan olkapäällä.
Kestokassit on parhaita.
En kyllä käy kävellen kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
"mummojen vetokärry?"
IKINÄ en tule niin vanhaksi!
Nimim rouva +73v
Liittyyhän tuohon ehkä hieman vanhusleimaa, mutta idea on silti hyvä. Matkustaessa on kuitenkin ihan normaalia käyttöä lentolaukkua, jossa periaate sama, taakkaa ei tarvitse kantaa.
Esim tässä Bilteman ostoskassissa on myös lyhyemmät sangat niin ei lahaa maassa. Tuo on varsin tilavan kokoinen, mahtuu isommatkin ostokset hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Esim tässä Bilteman ostoskassissa on myös lyhyemmät sangat niin ei lahaa maassa. Tuo on varsin tilavan kokoinen, mahtuu isommatkin ostokset hyvin.
Linkki
https://www.biltema.fi/koti/sailyttaminen/vaatteiden-sailyttaminen/osto…
AP varmaan lopettaa sitten kaupassa käynnin tai käy ostamassa vain sen verran mitä pystyy käsissä kantamaan, kun tuntuu niin vaikealta.
Miksi turhaan kantaa jotain litran maitotölkkejä? Kärry on hyvä, ei rasita selkää. Sillä rungolla saa tuotua muuutakin esim postipaketit, kun ottaa kassin pois. Saksassa nuoret käyttää.
Pitkät sangat voi itse lyhentää.
Itse käytän reppua mutta varmaan hankala jos olkapäät on kipeät. Vetokärry on turhaan nolosteltu, sehän on kätevä!
Laukku tai kangaskassi. Kevyen ostoksen pystyn kantamaan. Enimmät ruoat tuodaan kotiovelle.
Reppu ja kangaskassi kaverina. Kangaskassissa oli liian pitkät kahvat, niin vedin solmuun sen ylimääräisen.
Googlaa lyhytkahvainen ostoskassi, vaihtoehtoja löytyy useita. Pitkäkahvaiset laahaa maata, en tykkää nisstä itsekään kun haluan kantaa kädessä enkä olkapäällä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät sangat voi itse lyhentää.
Itse käytän reppua mutta varmaan hankala jos olkapäät on kipeät. Vetokärry on turhaan nolosteltu, sehän on kätevä!
Mulla repun kanssa ongelmana ei ole olkapäät vaan se etten halua riisua ja laittaa sitä päälle. Toki jos ostan tosi painavat ostokset, esim. jauhosäkin, niin sitten reppu. Haluan pieneen käsilaukkuun taiteltavan ostoskassin joka ei laahaa maata pitkin kun siinä on ostokset sisällä.
ap