Kertokaa nyt naiset omin sanoin.
Miten mies voi muka ylittää rajat jos tykkää instagram kuvasta?
Kommentit (27)
En tiedä, mun mies ei käytä instaa 😃
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei varmaan kun ei anneta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä meiltä kysyt? Kysy siltä naiselta joka on sulle näin sanonut.
Suurin osa naisista sanoo nykyään näin.
Joo. Mies loukkaa kuulemma naista kun tykkää kuvasta. Sitten vielä odottaa mieheltä anteeksi pyyntöä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mähän alan aikuista miestä määräilemään 😂
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mies loukkaa kuulemma naista kun tykkää kuvasta. Sitten vielä odottaa mieheltä anteeksi pyyntöä.
Mies pyytää anteeksi sitten kun on oikeasti tehnyt jotain väärin. Kuvan tykkääminen ei kuulu tähän luokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista sanoo nykyään näin.
Ahaa. Pitänee siis arvata että kyse on jonkinlainen pyllistyskyvasta 20v nuoremman naisen tekemänä ja tämä sitten ihmetyttää - niin ketä? Harva nainen haluaa niin pönttöä miestä itselleen että omalla naamalla ja nimellä menee kommentoimaan tai tykkäämään tuollaista :D
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne naiset nykyään tekee. Ketä saa nähdä ja milloin pitää tulla kotia jne
Siis tykkäilet ja seuraat vähäpukeisten naisten kuvia aktiivisesti? Tyttöystävä ei tästä tykkää? Tykkäisitkö itse, jos tilanne olisi toisin päin?
Jos haluat elää kuin polygaminen apina niin elä kuin polygaminen apina. Tykkää ja yritä panna kaikkea mikä itseäsi miellyttää. Mutta älä feikkaa ja valehtele olvasi monogaminen
Deittiapeissakin 99,99% miehistä väittää olevansa monogamisia, vaikka selvästi tulee jo profiilista ilmi ettei näin ole. "Etsin lyhyttä juttua, olen monogaminen" on oxymoroni. Jos olet monogaminen, etsit loppuelämän aviovaimoa, et irtopanoja. I d i o o t i t
Itsehän en omalla some profiililla tykkäile kun urheilujoukkueen kuvista. Ja nainen sanoi suhteen alussa ettei tykkää jos tykkäilen muiden kuvista. No en ole sitä tehnyt omalla profiililla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne naiset nykyään tekee. Ketä saa nähdä ja milloin pitää tulla kotia jne
En minä miesystävää ala kieltämään, mutta asetan rajat, joissa olen valmis jatkamaan suhdetta.
Omin sanoin? Olet hiekkalaatikkoasteelle jäänyt peräkammaritumputtaja. Siinä.
Vierailija kirjoitti:
Siis tykkäilet ja seuraat vähäpukeisten naisten kuvia aktiivisesti? Tyttöystävä ei tästä tykkää? Tykkäisitkö itse, jos tilanne olisi toisin päin?
Nyt ei ole kyse mistään vähäpukeisista naisista vaan kavereista jotka eivät pukeudu vähäisiin vaatteisiin tai paljastelee mitään. Riittää kun kyseessä on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän en omalla some profiililla tykkäile kun urheilujoukkueen kuvista. Ja nainen sanoi suhteen alussa ettei tykkää jos tykkäilen muiden kuvista. No en ole sitä tehnyt omalla profiililla.
Petturi. Toivottavasti saat ansaitsemasi lopun
Eli sinulla on seurannassa jotain teinityttöjä, ja ihmettelet, kun kumppani ei oikein tykkää?
Järjenkäyttö on sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nii vanha, etten tee niinku nykyään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole kyse mistään vähäpukeisista naisista vaan kavereista jotka eivät pukeudu vähäisiin vaatteisiin tai paljastelee mitään. Riittää kun kyseessä on nainen.
Ahaa. No silloin kannattanee keskustella sen naisen kanssa asiasta ja tiedostaa että loppupeleissä sinä itse teet sen päätöksen jäätkö tuohon suhteeseen vai et. Ei me muut naiset olla missään kollektiivisessa vastuussa siinä jos itselläsi on huono naismaku.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulla on seurannassa jotain teinityttöjä, ja ihmettelet, kun kumppani ei oikein tykkää?
Järjenkäyttö on sallittua.
Kavereita, ei teinejä tai vähäpukeisia naisia.