Miksi Tinder naiset haluavat olla kavereita?
Olen siis ollut Tinderissä kolme vuotta, välillä aktiivisesti, välillä taukoa, kolme naista on jäänyt kavereiksi/ystäviksi. Kaksi on löytänyt itselleen parisuhteen, mutta silti haluavat nähdä minuakin ystävänä edelleen.
Sinänsä kiva, mutta ihmettelen miksi en itse löydä Tinderistä parisuhdetta? Treffejä saan kyllä tasaisesti mutta parisuhdetta en. Missä vika voi olla? Ei ulkonäössä eikä ilmeisesti sosiaalisissa taidoissakaan kun haluavat ola kavereitani. Olen kysynyt näiltä ystäviltäni, eivät suoraan ainakaan sano mitään, kyllä sinullekin joku löytyy jne..... olet niin mukava.
Mies 35v.
Kommentit (21)
Sinun pitää muuttua tylymmäksi ja itsekkäämmäksi. Silloin naiset alkavat kiinnostua romanttisesti.
Minä olisin ollut mieluusti kaveri yhdelle, kun oli ihan kiva jutella, mutta ei yrittänyt pussata treffeillä ollakaan ja ei harmittanut yhtään. Henkisesti synkkasi mutta fyysiselle en nähnyt mitään potetiaalia.
Se on vain ystävällinen tapa kertoa, että ei kiinnosta.
Koska olet k i l t t i. Vähän jännempäähän ne naiset etsii. Pitää olla kemiaa ja kipinää ja seksiflirttiä. Vähän kosketusta ja pepun läimäytystä yms.
Vähän kummallista ettet ole 35 vuoteen mennessä havannoinut sitä kuinka monia ihmisiä voidaan lokeroida noin pääpiirteittäin esim vaarallisiksi, luotaantyöntäviksi, ystävällisiksi, mukaviksi, haluttaviksi jne. Ja selvästikin sinä siis kuulut mukaviin. Mukavien kanssa on kivempi viettää aikaa kuin ikävien tyyppien kanssa.
Mutta kun ihminen pariutuu, niin hän ei hae mukavinta tyyppiä.
Itsekin tunnen yhden elämäntapatinderkäyttäjän joka on mukava ja jolla on kymmeniä kaverisuhteita kaunottarien kanssa. Vaan ei juuri kukaan halua suhdetta hänen kanssaan.
Joidenkin on mahdollista kehittää haluttavuuttaan vastapuolen silmissä ja joidenkin ei. Toivottavasti sinullekin löytyy jokin tapa.
Mä olen nainen ja kävin muutaman kerran treffeillä mukavan miehen kanssa, jonka kaa olisin halunnut jatkaa tutustumista, mutta mies sanoi, että hän mieluumin etsii sellaisen naisen, kenen kanssa voi hankkia lapsen, mutta hän haluaisi edelleen tavata minua kaverina. Mietin vaan, että tarkoittiko hän sitä, että hän haluaisi jatkossa harrastaa seksiä minun kanssani? Siis tietenkin toki niin, ettei meillä kummallakaan ole ketään toista samaan aikaan.
Voisin ainakin itse sanoa, että sulta todennäköisesti puuttuu joku tärkeä asia mitä monet naiset etsivät.
Kyllä minä kelpuutan kaverikseni useita miehiä, mutta parisuhteeseen pääsee vain harva koska parisuhteeseen miehillä on vähän tiukemmat kriteerit, kun kaverisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin ainakin itse sanoa, että sulta todennäköisesti puuttuu joku tärkeä asia mitä monet naiset etsivät.
Kyllä minä kelpuutan kaverikseni useita miehiä, mutta parisuhteeseen pääsee vain harva koska parisuhteeseen miehillä on vähän tiukemmat kriteerit, kun kaverisuhteessa.
Tuon takia ei kannatakaan olla naisen kaveri. Miksi tyytyä miehenä jämäpalan rooliin?
Ehkä olet varalla? Sinussa on jotain mikä kiinnostaa, mutta ei yhtä paljon kuin naisten tämänhetkisistä seurustelukumppaneissa. Olet tavallaan jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia ei kannatakaan olla naisen kaveri. Miksi tyytyä miehenä jämäpalan rooliin?
Minä ainakin olen mielelläni kaveri niille miehille, jotka eivät kanssani halua seurustella. Kaverita ei ole koskaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen mielelläni kaveri niille miehille, jotka eivät kanssani halua seurustella. Kaverita ei ole koskaan liikaa.
Miehelle naiskaverista ei ole mitään iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle naiskaverista ei ole mitään iloa.
Ehkä siinä sun ongelma onkin miksi et naista saa, kun et koskaan puhu tai keskustele naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun parisuhdekriteerit oikeita kriteereitä kuten koulutus ja tulotaso vai kemiakriteereitä?
E u r o e s c o r t
Takuu saanti. Käytä filtteriä.
Pitävät sinusta vain kaverimielessä, ei siinä mitään sen ihmeempää ole.
Vika voi olla nimenomaan ulkonäössä, jokin sellainen mikä paljastuu vasta tavatessa. Kaverin ulkonäöllä ei yleensä ole väliä mutta kumppanin ulkonäöllä on.
Parinhaku sovellusten/sivustojen kautta vie aikaa. Itselläni oli vastaavia kokemuksia miesten kanssa. Kelpasin kaveriksi tai fwb-hommaan, mutta kipinää ei ollut, vaikka pientä ihastusta koin muutamia kohtaan. Neljä vuotta siinä meni, kunnes kaverina ollut mies kysyi, voisiko meistä tulla enemmän. Tulihan meistä, nyt olemme olleet yli vuoden yhdessä. Ja niitä kavereitakin on yhä, joiden kanssa treffaillen olen alunperin tutustunut.
Ekoista treffeistä ei siis voi tietää mitä tulevaisuus tuo ja hyvien tyyppien elämässä pitäminen voi tuoda sen suhteenkin elämään myöhemmin, kun aika on molemmille oikea. Vähintäänkin hyviä ystäviä.
Et viehättänyt parisuhdemielessä mutta olet muuten niin hyvä tyyppi että haluaa olla ystäväsi.
En minäkään (ja tuskin sinäkään) viehäty kaikista naisista seksuaalisesti mutta kyllä heistä osa on niin mukavia että haluaa olla kaveri.
M25