Millä tavalla olet outo?
Minä en pidä mansikoista enkä jäätelöstä.
Entä te?
Kommentit (62)
Monellakin tavalla, mutta olen hyvä maskaamaan.
Oon normaali. Muut on ihan outoja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on nykyään niin outoja ja uniikkeja.
Minä olen meistä ainoa normaali.
Et voi olla normaali jos kaikki muut ovat outoja ja uniikkeja, olet siis outo. Sillä normaali tarkoittaa, tavallista, tavanomaista.
Nuoresta asti olisin halunnut pitää noin kerran kuukaudessa "nukkumispäivän", jolloin saan olla rauhassa ja hiljaisuudessa ja vaikka peiton alla koko vuorokauden. Ilman ärsykkeitä.
Tienaan hyvin ja kannatan vihervassareita
Olen niin tylsä että unikeot kuorsaavat minulle kiitokseksi siitä että puhun paljon mutta vähän asiaa.
En käytä päihteitä ja viihdyn mainiosti lapsieni seurassa.
Juljus kirjoitti:
En käytä päihteitä ja viihdyn mainiosti lapsieni seurassa.
Sä olet niin monessa ketjussa kommentoimassa aina ja melkein joka hetki, että lasten kanssa viihtyminen taitaa olla vähän niin ja noin.
Minulla ei ole yhtään tatuointia.
En ole koskaan kuunnellut yhtään podcastia.
Pillu aina mielessä jopa katolta putoessa, vai olenko ehkä se kaikkienaikojen normaali mies suorastaan ykkönen jolla se on aina mielessä jopa aamupuuroa lusikoidessa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole yhtään tatuointia.
En ole koskaan kuunnellut yhtään podcastia.
Psychology of People Who Never Get Tattoos
Haahahaa, niin monella että te ette voi koskaan ymmärtääkään.
Se että ei ole tatuointeja, ei tarkoita sitä etten pitäisi tatuoinneista. Päinvastoin, rakastan hyvin tehtyjä ja persoonallisia tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero ja syön punaista lihaa.
Olet rikollinen jätä vähän mullekkin äläkä kaikkia yksin syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero ja syön punaista lihaa.
Miten ihmeessä uskallat sanoa tuon nykypäivänä ääneen? 😮
Pitää olla vähintään neurokirjolla oleva bi jolla on ruokarajoitteita ja erityisherkkyys.
Jos on erityisherkkä hetero, jolla on ruokarajoitteena punainen liha? Ja voihan sitä olla jollain kirjolla lisäksi, tai vähintäänkin kirjoilla. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on nykyään niin outoja ja uniikkeja.
Minä olen meistä ainoa normaali.
Et voi olla normaali jos kaikki muut ovat outoja ja uniikkeja, olet siis outo. Sillä normaali tarkoittaa, tavallista, tavanomaista.
Ups!
Paskannan tobleronea