Millä tavalla olet outo?
Minä en pidä mansikoista enkä jäätelöstä.
Entä te?
Kommentit (62)
Viihdyn lähes kaikki illat ja viikonloput yksin, kun en ole töissä. En käytä alkoholia. En omista autoa. Syön erikoisesti. Minulla ei ole eläimiä. Jne...
Vierailija kirjoitti:
Nuoresta asti olisin halunnut pitää noin kerran kuukaudessa "nukkumispäivän", jolloin saan olla rauhassa ja hiljaisuudessa ja vaikka peiton alla koko vuorokauden. Ilman ärsykkeitä.
Minä yritin joskus yksittäisen päivän. Olin muuttunut niin paljon etten enää halunnutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tyttöystävää.
Ja se tekee sinusta oudon huh kuinka jännää.ei minullakaan ole kuin vaimo jota petän melkein päivittäin , en toisen naisen takia vaan kätketyillä viinapulloilla halkopinossa , legendaarinen viinankätkijä olen, anteeksi rakas vaimoni.
Pidän tummina kahvista, suklaasta, huumorista ja miehistä (pohjoismaalaisella tummat hiukset ja kasvonpiirteet).
Vierailija kirjoitti:
Haahahaa, niin monella että te ette voi koskaan ymmärtääkään.
No kerropa?
Nykymaailmassa kun mikään ei ole niin outoa, kuin sanoa olevansa ihan normaali.
Anna kun arvoaan, sulla on vähintään ADHD?
Vierailija kirjoitti:
SYön räkää ja nukun käsi munissa.
Perusmies.
Olen rehellinen,en ole koskaan kusettanut muita kuin koiraani.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn lähes kaikki illat ja viikonloput yksin, kun en ole töissä. En käytä alkoholia. En omista autoa. Syön erikoisesti. Minulla ei ole eläimiä. Jne...
Moi kohtalotoveri.
Mua ei huvita ostaa mitään. Rahaa olisi, mutta mitään ei tee mieli ja missään ei tunnu olevan hinta-laatu kohdallaan ja jos on pakko jotain hommata, niin ostos vaan ärsyttää, kun vanha oli parempi.
Pian on pakko hommata uusi auto, kun vanha on jo reilusti yli 400t km ajettu. Raha odottaa tilillä, mutta ei vaan huvita lähteä autokaupoille.
Pidän vain ja ainoastaan vintagesta ja tämä pätee niin musiikkiin, elokuviin, kirjoihin, vaatteisiin, tavaroihin jne. Olen aina sanonut, että elän varmaan väärällä aikakaudella.
Olen selvänäköinen ja minulle on luonnollisempaa elää enemmän henkimaailman energioissa kuin fyysisen maailman, näen asioita, tiesin jo 2021 loppuvuodesta venäjän aloittavan hyökkäyssodan ukrainassa 2022. Pidän näkemiset omana tietona, koska valtaosa leimaa näkevät ihmiset mielenvikaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen selvänäköinen ja minulle on luonnollisempaa elää enemmän henkimaailman energioissa kuin fyysisen maailman, näen asioita, tiesin jo 2021 loppuvuodesta venäjän aloittavan hyökkäyssodan ukrainassa 2022. Pidän näkemiset omana tietona, koska valtaosa leimaa näkevät ihmiset mielenvikaisiksi.
Eli näit selvästi jo loppuvuoden 2021 uutiset? Venäjän sotavoimien kerääminen lähelle Ukrainaa oli tuskallisen selvää jo silloin.
Mulla ei ole koskaan ollut suurta mielenkiintoa tai intohimoa mitään asiaa tai tekemistä kohtaan. Olen pärjännyt kyllä hyvin elämässä, mutten koskaan ole harrastanut mitään erityistä tai kuluttanut aikaa mihinkään tiettyyn tekemiseen pitkäjänteisesti. En ole myöskään sosiaalinen, osaan olla sosiaalinen töissä ja mukava työkaveri, mutta vapaalla en kaipaa sosiaalisuutta enkä kavereitakaan. Ulkopuolisen silmin mun elämä on varmaan aika tylsää, mutta tykkään siitä näin.
Inhoan sipulia. Tykkään nukkumisesta sikiöasennossa ja joskus itken maraton-itkuja joitten jälkeen syvästi rauhallinen olo.
Kirjaston kirjat luen pomppien, ja joskus olisi monta avattua kirjaa odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kullini alkoi sykkiä.
Niin minullakin.
T. Nainen.
Hyväksyin miesystäväkseni henkilön, jolla on juuri niitä ominaisuuksia, joita olin vannonut miehessä vastedes karttavani.
Niitä, joihin entiset suhteet pitkälti kaatuivat.
Olen onnellisempi kuin pitkään aikaan, voin hyvin ja niin voi mieskin. Kaikki on harmoniassa.
Vaikka tapasinkin hänet paikassa, missä olin ajatellut antaa seuraavat rukkaset jos/kun hänen kaltaisensa tyyppi tulee reviirille.
SYön räkää ja nukun käsi munissa.