Mitä helmikuun lopulla tapahtuu?
Ystäväni sanoi eilen jossain vaiheessa, että nyt on reilu viikko laittaa kotivara kuntoon. No tänään on ihan virallinen teemapäivä, mutta ei hän varmaan sen takia tuota sanonut. Onko joku hihhuli taas ennustanut jotain?
Kommentit (22)
Kysy Jehovien valtakunnansalista niillä on aina maailmanloppu ennustettuna kalenterissa ja kun yksi määräpäivä menee niin seuraava tulee.
Iiigorit itkee silloin, kun Venäjä menettää vielä enemmän miehiä, kun Musk vei niiltä starlinkin. Vai mitä, trolli?
Voit rauhoittua. Se on mun ja mieheni hääpäivä :)
Häröillään pimeistä, sähköttömistä päivistä, varautuminen 3-10 pvää. Ei vettä jne. Kakataan pussiin. 'Alien joukot saapuu'. Ei saa katsoa ikkunoista ulos. Pimennysvefhot vaan ikkunoihin. Tyyliin dead walking outside.
Raha vaihtuu. Reset. Uusi talous. Onhan näitä 'maailmanlopunennustuksia' vaikka naapurille myydä. Tulleet vain nykyaikaisemmaksi. 😖
Ja tapahtui niinä päivinä....
Juuri sitä mitä laitat itse tapahtumaan, valinta vapaa.
Jotkut tutkijat ja sitten vähemmän tieteelliset on saaneet päähänsä, että n. 18.2. tapahtuu jotain tosi suurta. Tulkintoja on erilaisia, puhutaan mm. isoista maanjäristyksistä ja tsunameista. Osa enteilee maailmanjärjestyksen menevän täysin raiteiltaan.
Minua kiinnosti asia sen verran, että laitoin pienen ruksin kalenteriini sille päivälle. Voin sitten jälkikäteen katsoa, että ai niin, meni toi maailmanloppukin taas sivu suun.
taitaa vaihtua sillon maaliskuulle, tai ainakin ennen näin kävi...
Vierailija kirjoitti:
Alkaa ensimmäinen kevätkuukausi, se on iso asia :)
Ei taira olla kuitenkaan karkausvuosi?
Iltasanomien mukaan tänään vietetään valtakunnallisesti varautumispäivää. Ystäväsi on lukenut siitä lehdestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa ensimmäinen kevätkuukausi, se on iso asia :)
Jeeee! Kiitos muistutuksesta, toit valoa mieleni pimeyteen.😃 Terkkuja täältä neljän peiton alta!
Laitetaan kurkun ja tomaatin siemenet itämään.
Purra ja Orpo vihitään. Pappina toimii Sari Essaija , ja liturgian lukee Jani Mäkelä. Huntua kannattelee Juuso poikansa kanssa...... AAUUUMMMM.... 🤭
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tutkijat ja sitten vähemmän tieteelliset on saaneet päähänsä, että n. 18.2. tapahtuu jotain tosi suurta. Tulkintoja on erilaisia, puhutaan mm. isoista maanjäristyksistä ja tsunameista. Osa enteilee maailmanjärjestyksen menevän täysin raiteiltaan.
Minua kiinnosti asia sen verran, että laitoin pienen ruksin kalenteriini sille päivälle. Voin sitten jälkikäteen katsoa, että ai niin, meni toi maailmanloppukin taas sivu suun.
Trumpin kuolemaa on povattu 17.2.
Ei mitään täällä. Kunhan hysterisoivat.
Vierailija kirjoitti:
Purra ja Orpo vihitään. Pappina toimii Sari Essaija , ja liturgian lukee Jani Mäkelä. Huntua kannattelee Juuso poikansa kanssa...... AAUUUMMMM.... 🤭
Olisiko Vornanen järjestysmiehenä.
Vierailija kirjoitti:
Päivämäärä on näköjään vaihtunut, nyt puhuvat 11.2.2026. Mutta enemmän tuolla Tyynen valtameren vaikutuspiireissä.
Sehän olisi jo ensi keskiviikkona jos olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpin kuolemaa on povattu 17.2.
Jotkut "energiat" sanoivat hänen pakenevan maan alle (väitetään, että paha herra J. E. oli vain hänen kätyrinsä). Voihan se multiin meneminenkin olla eräänlaista maan alle pakenemista.
Olisit kysynyt ja vieläkin tietysti voit kysyä ihan suoraan siltä kaveriltasi, emmehän me voi tietää miksi hän noin sanoi.
Orpo tempaisee köyhät taivaaseen.