Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun upea lauantai

Vierailija
14.03.2026 |

Tulin juuri lenkiltä. Kohta suihkuun ja sitten aamupala. Sitten menen ostamaan rannekellon jolla hintaa seitsemän tuhatta euroa. Sen jälkeen salille ja sitten treffeille ravintolaan syömään. 

Tuntuu hienolta kun elämä on mallillaan. 

Kertokaapa muut joilla on myös edessä hieno päivä. 

Marisijat voivat mennä toisiin ketjuihin.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas hyvää sensuuria kun kerroin että kauppa aukeaa seitsemältä ja vielä mainitsin citymarketin ja "kommentti on jonoutettu" lol. 

Vierailija
62/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin aamulla aikaisin, söin aamupalan ja varasin sviitin eilen valmiiksi katsomastani hotellista viikonlopuksi kahden viikon päähän. Herätin vaimoni, joka tykkää nukkua pidenpään. Hän antoi minulle lahjaksi Belvie -merkkisen tummasuklaakokoelman, koska tänään on kuulemma White Valentine. Kävimme yhdessä kävellen kaupassa jonka jälkeen söimme lounaaksi valmistamani omeletin tuoreilla vihanneksilla, muuten olemme chillailleet.

Kohta lähden salille. Sen jälkeen alammekin valmistautua illanviettoon. Olen varannut pöydän Michelin Guidessa (ei vielä tähteä) suositellusta pikkuravintolasta, joka on kävelymatkan päässä kodistamme. Sieltä siirtynemme johonkin sky bariin, ja jos virtaa vielä riittää, jatkamme erään ystäväni omistamalle suositulle klubille.

Laitoit viestin 8.42 ja sitä ennen jo ehditte käydä kävellen kaupassa (kuinka aikaisin teidän kaupat aukeaa?), valmistaa ja syödä aamiaisen ja chillaillakin vielä? Olisit nyt oikeasti antanut sen vaimon nukkua pidempään. :D Ei siinä mitään, itsekin olen kyllä ollut hereillä viidestä. 

Ja ovat jo lounaankin syöneet :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin aamulla aikaisin, söin aamupalan ja varasin sviitin eilen valmiiksi katsomastani hotellista viikonlopuksi kahden viikon päähän. Herätin vaimoni, joka tykkää nukkua pidenpään. Hän antoi minulle lahjaksi Belvie -merkkisen tummasuklaakokoelman, koska tänään on kuulemma White Valentine. Kävimme yhdessä kävellen kaupassa jonka jälkeen söimme lounaaksi valmistamani omeletin tuoreilla vihanneksilla, muuten olemme chillailleet.

Kohta lähden salille. Sen jälkeen alammekin valmistautua illanviettoon. Olen varannut pöydän Michelin Guidessa (ei vielä tähteä) suositellusta pikkuravintolasta, joka on kävelymatkan päässä kodistamme. Sieltä siirtynemme johonkin sky bariin, ja jos virtaa vielä riittää, jatkamme erään ystäväni omistamalle suositulle klubille.

Laitoit viestin 8.42 ja sitä ennen jo ehditte käydä kävellen kaupassa (kuinka aikaisin teidän kaupat aukeaa?), valmistaa ja syödä aamiaisen ja chillaillakin vielä? Olisit nyt oikeasti antanut sen vaimon nukkua pidempään. :D Ei siinä mitään, itsekin olen kyllä ollut hereillä viidestä. 

Siitä, että lounasaikakin on jo ohi, pystyy päättelemään, että aikavyöhyke on reilusti Suomea edellä. Valikoima kattobaareja antaa lisävihjeen: kirjoittajan täytyy olla jossakin Aasian suurkaupungissa.

Vierailija
64/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta meillä kaupat aukeaa seitsemältä.

Meillä lähikauppa kahdeksalta, ehkä...? Voi olla seitsemältäkin. Mutta aikaisin tuo kirjoittaja on silti potkinut vaimonsa ylös, joka tykkäis nukkua pitempään. :D

Vierailija
65/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon upeampi lauantai kuin sinulla ap. En viitsi kuvailla sitä tähän. ettei kademieli iske sinuun.

Mikäli aapeella on oikeasti tuollainen päivä kuin väittää niin tuskin on sinulle kateellinen. Oli sitten päiväsi millainen tahansa. Rohkenen kuitenkin epäillä päiväsi mahtavuutta kun tällä palstalla ollaan.

T. Persaukinen työtön

Vierailija
66/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko olet päättänyt, millaisen kellon ostat? Onko ainoa kriteeri 7000e hintalappu? Minulla olisi juuri sellainen.

T: Valte

Kello on Breguet Classique ja sinulla tuskin on sellaista.  Hintalapulla ei ollut oikeastaan mitään tekemistä ostopäätöksen kanssa. 

Toiselle kommentoijalle tiedoksi että sitä tuskin ryöstetään kun kyseistä kelloa ei varmasti tunnista edes yksi sadasta.

Käytätkö rannekelloa normaalistikin arjessa vai onko vaan kivaa laittaa tuhansia euroja päälle?

Mua ainakinvaan ahdistaisi jos joutuisi kulkemaan noin kalliissa asusteissa.

Kello on aina ranteessa paitsi saunassa. Kelloja löytyy moneen lähtöön. Tämä on yksi graaleista. Asiaan vihkiytyneet tietävät. Nyt lähden ajelemaan kellokaupoille. Toivottovasti teillä kaikilla muillakin on tänään upea lauantai.

Hyvä ap. Nyt on kommentointiin tullut uusi sävy. Ehkä voit vielä saada oikeitakin ystäviä, kun jatkat vähän empaattisemmalla asenteella elämääsi.

Vierailija
67/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että lounasaikakin on jo ohi, pystyy päättelemään, että aikavyöhyke on reilusti Suomea edellä. Valikoima kattobaareja antaa lisävihjeen: kirjoittajan täytyy olla jossakin Aasian suurkaupungissa.

Ihmettelinkin tuota lounasomelettia. Ajattelin, että on jäänyt edelliseltä päivältä ja syövät loput nyt aamiaisella. Nyt tämä aikajana alkaa käydä järkeen. Melko aikaisin mietin heidän myös alkavan valmistautua iltaa varten.

Vierailija
68/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te kateelliset nillittäjät ette menneet muihin ketjuihin nillittämään? Haluan lukea enemmän positiivisia viestejä tässä ketjussa.

Vierailija
69/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas hyvää sensuuria kun kerroin että kauppa aukeaa seitsemältä ja vielä mainitsin citymarketin ja "kommentti on jonoutettu" lol. 

Ei täällä ole mitään logiikkaa noissa. Välillä tuntuu, että jos on laittanut johonkin ketjuun useamman viestin lyhyellä ajalla, niin viestit ei enää mene läpi. 

Vierailija
70/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mökille laittamaan mökkiä kesäkuntoon ja grillaamaan ja saunomaan. 

Vierailija
71/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion saada aamuseksiä jahka mies herää. Sitten mennään kiertelemään kirppareita ja shoppailemaan. Tännä tehdään hyvät ruoat ja illalla mennään kavereiden kanssa ravintolaan.

Vierailija
72/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene pois kun et osaa edes suomea.

mikä tuossa ei ole suomea- niin muuten ok tuo hänen kivansa, mutta ruotsiksi obs-  fiksu ei ilmaise hintoja tallaisessa yhteydessä. ei, hän ilmaisisi vain, menen ostamaan kellon itselleni josta olen haaveillut pitkään. tai edes vähän kalliimman kellon kuin yleensä.  tuo hinta tänne, se kertoo niin omaa kieltään, joko on pölvästi tai kello onkin 7- 700e..  menköön pölvästi heilumaan kaupungille.

Vierailija
73/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko olet päättänyt, millaisen kellon ostat? Onko ainoa kriteeri 7000e hintalappu? Minulla olisi juuri sellainen.

Kello on Breguet Classique ja sinulla tuskin on sellaista.  Hintalapulla ei ollut oikeastaan mitään tekemistä ostopäätöksen kanssa. 

Toiselle kommentoijalle tiedoksi että sitä tuskin ryöstetään kun kyseistä kelloa ei varmasti tunnista edes yksi sadasta.

Tottakai hintalappu oli se mielestäsi tärkein ominaisuus, se oli ainoa asia, minkä päätit kertoa kellosta. Kukkuuko se tasatunnein?

Myönnän että laitoin kellon arvon viestiin vain siksi että laiskimuksia harmittaisi. No toivon myös että joku ajattelisi haluavansa jotain joka pakottaisi heidät ottamaan itseään niskasta kiinni ja tekemään jotain saavuttaakseen haluamansa. En minäkään tuollaisia kelloja osta vuosittain. Mutta hyvältä tuntuu kun tuollaisen saa. Kateellisia voin lohduttaa sillä että kello ei ole uusi vaan käytetty.

En käytä kelloa.

En käytä minäkään, ja jos käyttäisin, en silti keksisi yhtään syytä, miksi ostaisin useita tonneja maksavan kellon. Enkä myöskään ymmärrä, miksi minun pitäisi kadehtia jotakuta, joka niin tekee. 

Vierailija
74/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene pois kun et osaa edes suomea.

Puhun kuitenkin kuutta kieltä. Mene sinä pois kun olet niin kateellinen.

ei , vaan sä oot niin tyhmäääää. fiksut eivät esittele  hintoja. max kellon osto, kauan haaveilemani tai  nyt vähän kalliimpi kello, kiva rannekello, mutta hei ei noin. ja kuullostaa koko lättypää feikille.

Vierailija
75/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koit tarpeelliseksi tuoda kellon hinnan esiin?

Rikkailla ei ole oikein muuta kehuskeltavaa ja tuntuvat luulevan, että kaikki on kateellisia.

Mutta kiva että olet positiivisin mielin :)

Koska minuun menee välillä pikkupiru.😈

todella oikeasti varakkaat eivät luettele hintoja. rahvas vain jos joskus saa jotain vähänkin, sitten kitapalkeet levällään ressut .... oot hei  nolo. asian voi ilmaista muutoinkin. 

Vierailija
76/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisinko oman lauantaini ostoskierrokselle, jolla saisin 7000 € kellon? En. Kellolla ei olisi minulle mitään arvoa ja sen myyminen olisi vain riesa. Lupaisinko hylätä suunnitelmani ja pysyä päivän kotona, jos saan 7000 € käteen? Kyllä. Vähän tylsää luvata tuollaista, mutta olisihan tuo ainutlaatuinen päiväpalkka

Vierailija
77/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai hintalappu oli se mielestäsi tärkein ominaisuus, se oli ainoa asia, minkä päätit kertoa kellosta. Kukkuuko se tasatunnein?

Myönnän että laitoin kellon arvon viestiin vain siksi että laiskimuksia harmittaisi. No toivon myös että joku ajattelisi haluavansa jotain joka pakottaisi heidät ottamaan itseään niskasta kiinni ja tekemään jotain saavuttaakseen haluamansa. En minäkään tuollaisia kelloja osta vuosittain. Mutta hyvältä tuntuu kun tuollaisen saa. Kateellisia voin lohduttaa sillä että kello ei ole uusi vaan käytetty.

monet tienaa kehon osillaan exstraa . muuten oikeasti jos fiksu olisit, et  noin kirjoita ikinä.  myötähäpeä hyi

Vierailija
78/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kateelliset muualle vinkumaan.

Vierailija
79/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin hyvä lauantai edessä. Pesen ja silitän pyykkiä, haen kaupasta lihamureketarpeet,  luen kirjaa ja katselen suoratoistokanavilta lempisarjojani.  Nautin yksinolosta. Lataan akkujani parhaiten ilman aktiviteetteja ja seuraa. 

Vierailija
80/106 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin upea lauantai, kun vietän synttäreitäni. Keilailua ja illalla ravintolaan.

Saatan käydä näin aamupäivästä uudessa Pizzeriassa syömässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi