Ostatko raketteja?
Kommentit (18)
Olen nainen. En ole koskaan ostanut ilotulitteita tai pienempiä pamauksia.
Voiko jossain veikata kuinka moni ääliö menettää näkönsä tänäkin vuonna?
Järjen köyhyyttä ampua rahaa taivaalle että näkee muutaman sekunnin ajan värejä. Ihan yhtä turhaa on juoda alkoholia: rahat ja terveys menee ja vielä tuhoaa aivosolunsa ihan vapaaehtoisesti.
Isommalla summalla lähtee raketteja Venäjälle Sign my Rocketsta signmyrocket.com
Vierailija kirjoitti:
Vain tyhmät ihmiset ostavat.
No jaa. Itse aion ampua raketteja, mutta jos tavattais kasvotusten et uskaltais sanoa mua tyhmäksi. Toisaalta onneks ei tavata kun sulla on tuollaisia ennakkoluuloja sulle tuntemattomista ihmisistä. Sanoisin että sä oot se tyhmä tässä.
Ostan raketteja tänäkin vuonna.
Miksi eläisin tylsän, harmaan elämän kun voin nauttia siitä täysillä monin tavoin -rakettien ampuminen on vain yksi niistä tavoista.
Vierailija kirjoitti:
Ostan raketteja tänäkin vuonna.
Miksi eläisin tylsän, harmaan elämän kun voin nauttia siitä täysillä monin tavoin -rakettien ampuminen on vain yksi niistä tavoista.
Jos rakettien ostamatta ja ampumatta jättäminen tekee elämästä tylsemmän ja harmaamman niin tuohan vain kertoo miten lapsellinen pohjimmiltasi olet.
Vierailija kirjoitti:
Järjen köyhyyttä ampua rahaa taivaalle että näkee muutaman sekunnin ajan värejä. Ihan yhtä turhaa on juoda alkoholia: rahat ja terveys menee ja vielä tuhoaa aivosolunsa ihan vapaaehtoisesti.
Kovin pinnallinen näkemys asiasta sinulla. Värien näkeminen on vain pieni osa kokemuksesta.
En ole niin tyhmä että ostaisin.