Minun upea lauantai
Tulin juuri lenkiltä. Kohta suihkuun ja sitten aamupala. Sitten menen ostamaan rannekellon jolla hintaa seitsemän tuhatta euroa. Sen jälkeen salille ja sitten treffeille ravintolaan syömään.
Tuntuu hienolta kun elämä on mallillaan.
Kertokaapa muut joilla on myös edessä hieno päivä.
Marisijat voivat mennä toisiin ketjuihin.
Kommentit (93)
Miksi "marisijat" ei saa osallistua keskustelupalstalla keskusteluun? Et kestä minkäänlaista kritiikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Incelin ihana aamufantasia 🦄
Miksi tätä inceliä toistetaan joka hiton keskustelussa? Eikö naisilla ole muuta sanottavaa?
Ei järin fiksulta vaikuta nämä, kuten ei aloituksetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sen Sun kellos ryöstetään! Et oo aikonu hyväntekeväisyyteen lahjottaa?
Toivot rikollisuutta! Miksi ihminen ei saisi itselleen asioita ostaa? Ostatko itse vain hyväntekeväisyyteen etkä omaan käyttöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet päättänyt, millaisen kellon ostat? Onko ainoa kriteeri 7000e hintalappu? Minulla olisi juuri sellainen.
T: Valte
Kello on Breguet Classique ja sinulla tuskin on sellaista. Hintalapulla ei ollut oikeastaan mitään tekemistä ostopäätöksen kanssa.
Toiselle kommentoijalle tiedoksi että sitä tuskin ryöstetään kun kyseistä kelloa ei varmasti tunnista edes yksi sadasta.
Käytätkö rannekelloa normaalistikin arjessa vai onko vaan kivaa laittaa tuhansia euroja päälle?
Mua ainakinvaan ahdistaisi jos joutuisi kulkemaan noin kalliissa asusteissa.
Kello on aina ranteessa paitsi saunassa. Kelloja löytyy moneen lähtöön. Tämä on yksi graaleista. Asiaan vihkiytyneet tietävät. Nyt lähden ajelemaan kellokaupoille. Toivottovasti teillä kaikilla muillakin on tänään upea lauantai.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin aamulla aikaisin, söin aamupalan ja varasin sviitin eilen valmiiksi katsomastani hotellista viikonlopuksi kahden viikon päähän. Herätin vaimoni, joka tykkää nukkua pidenpään. Hän antoi minulle lahjaksi Belvie -merkkisen tummasuklaakokoelman, koska tänään on kuulemma White Valentine. Kävimme yhdessä kävellen kaupassa jonka jälkeen söimme lounaaksi valmistamani omeletin tuoreilla vihanneksilla, muuten olemme chillailleet.
Kohta lähden salille. Sen jälkeen alammekin valmistautua illanviettoon. Olen varannut pöydän Michelin Guidessa (ei vielä tähteä) suositellusta pikkuravintolasta, joka on kävelymatkan päässä kodistamme. Sieltä siirtynemme johonkin sky bariin, ja jos virtaa vielä riittää, jatkamme erään ystäväni omistamalle suositulle klubille.
Kiva kuulla välillä että vietetään aikaa yhdessä ja tykätään toisesta ainaisen marinan ja vihan sijaan :)
Arvostakaa toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain 50 euron lahjakortin lidliin ja olen tosi kiitollinen, saan maksettua opintolainaa vähän enemmän :) Saan ostaa tuoreita vihanneksia!
Eilen löysin kirpparilta 20 eurolla lenkkikengät, joita olen katsellut pitkään mutta hinta alessakin 100e. Pikkuisen pintalikaa, ilmeisesti vain kokeiltu ja sopivaa kokoakin!
Kohta teen puolen tunnin hiitin crosstrainerilla että jaksan käydä myöhemmin vielä testaamassa kenkiä asfaltilla juosten.
Vien kirpparille mm vaatteita ja kasveja, sieltä tulee pikkurahoja säästöön ja antaa vähän pelivaraa. Tilillä 30e loppukuuksi, mutta olen saanut ruokajonosta ruokaa pakastimeen, riittää kun säännöstellä.
Köyhä olen enkä kaipaa tonneja käytettäväksi. Tänään pääsen vielä viettämään aikaa veljen lasten kanssa. Ihana kuunnella pienten ihmisten juttuja mitä heillä on mielessä :)
Nätti päiväkin, parvekkeella pystyi jo olemaan auringossa bikinit päällä, tässä on ihan tarpeeksi lämpöä mulle :D
Missä maassa olet?
Pohjois-savon mailla. Kuinka niin?
Nyt on sadellut ja viikon sisään sulanut tiet hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet päättänyt, millaisen kellon ostat? Onko ainoa kriteeri 7000e hintalappu? Minulla olisi juuri sellainen.
Kello on Breguet Classique ja sinulla tuskin on sellaista. Hintalapulla ei ollut oikeastaan mitään tekemistä ostopäätöksen kanssa.
Toiselle kommentoijalle tiedoksi että sitä tuskin ryöstetään kun kyseistä kelloa ei varmasti tunnista edes yksi sadasta.
Tottakai hintalappu oli se mielestäsi tärkein ominaisuus, se oli ainoa asia, minkä päätit kertoa kellosta. Kukkuuko se tasatunnein?
Myönnän että laitoin kellon arvon viestiin vain siksi että laiskimuksia harmittaisi. No toivon myös että joku ajattelisi haluavansa jotain joka pakottaisi heidät ottamaan itseään niskasta kiinni ja tekemään jotain saavuttaakseen haluamansa. En minäkään tuollaisia kelloja osta vuosittain. Mutta hyvältä tuntuu kun tuollaisen saa. Kateellisia voin lohduttaa sillä että kello ei ole uusi vaan käytetty.
Kellon hinnan mainitseminen on joka tapauksessa hieman nousukaismaista. Tietäjät tietää asiaa mainitsematta. Ne jotka eivät tiedä mutta ovat kiinnostuneita, googlaavat.
Nimim. Itsekin pari käsityönä valmistettua sveitsiläistä omistava
Nukun vielä hetken, jos tuossa kympin jälkeen heräilisi kunnolla. Menen päiväkaljoille paikalliseen kuppilaan, siitä katsomaan Liigaa, kun meijän pojat rökittää runkosarjan voittajan ja mahollisesti jään myös katsomaan jääpallon finaalia. Siitä se ilta jatkuu kaveriporukalla. Hyvä lauantai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain 50 euron lahjakortin lidliin ja olen tosi kiitollinen, saan maksettua opintolainaa vähän enemmän :) Saan ostaa tuoreita vihanneksia!
Eilen löysin kirpparilta 20 eurolla lenkkikengät, joita olen katsellut pitkään mutta hinta alessakin 100e. Pikkuisen pintalikaa, ilmeisesti vain kokeiltu ja sopivaa kokoakin!
Kohta teen puolen tunnin hiitin crosstrainerilla että jaksan käydä myöhemmin vielä testaamassa kenkiä asfaltilla juosten.
Vien kirpparille mm vaatteita ja kasveja, sieltä tulee pikkurahoja säästöön ja antaa vähän pelivaraa. Tilillä 30e loppukuuksi, mutta olen saanut ruokajonosta ruokaa pakastimeen, riittää kun säännöstellä.
Köyhä olen enkä kaipaa tonneja käytettäväksi. Tänään pääsen vielä viettämään aikaa veljen lasten kanssa. Ihana kuunnella pienten ihmisten juttuja mitä heillä on mielessä :)
Nätti päiväkin, parvekkeella pystyi jo olemaan auringossa bikinit päällä, tässä on ihan tarpeeksi lämpöä mulle :D
Missä maassa olet?
Bikineissä?
Tässä odottelen aamukahvia. Kohtapuoliin aloitan päivän etäkoulutusjakson, luvassa liikunnallista sisältöä ja luentoja. Intensiivinen päivä luvassa. Lounastauolla valmistan hyvän kasviskeiton. Kun koulutus on päättynyt, lähden auttamaan kaveria talkoohengessä. Siinäpä saa vähän liikuntaa sitten etäpäivän päätteeksi. Jossain välissä keitän iltapäiväkahvit, niiden kanssa olen jemmannut punssirullia. Illalla saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai hintalappu oli se mielestäsi tärkein ominaisuus, se oli ainoa asia, minkä päätit kertoa kellosta. Kukkuuko se tasatunnein?
Myönnän että laitoin kellon arvon viestiin vain siksi että laiskimuksia harmittaisi. No toivon myös että joku ajattelisi haluavansa jotain joka pakottaisi heidät ottamaan itseään niskasta kiinni ja tekemään jotain saavuttaakseen haluamansa. En minäkään tuollaisia kelloja osta vuosittain. Mutta hyvältä tuntuu kun tuollaisen saa. Kateellisia voin lohduttaa sillä että kello ei ole uusi vaan käytetty.
Miksi kuvittelet, että kukaan on kateellinen?
Oon itse toimeentulotuella ja aina ihmetellyt, miksi kukaan kadehtisi toisen rahoja.
Ja miksi sanot muita laiskimuksisksi?
Tiedän monta työtöntä jotka on ahkerampia ja tekevämpiä kuin rikkaat töissä käyvät.
Eikä heillä ole ylimielistä asennetta, ovat ystävällisiä kaikkia kohtaan tulotasosta riippumatta.
Ei kukaan kadehdi kun tuo on tärkein asia itsestäsi minkä haluat kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa olet?
Bikineissä?
No mitä nyt. Betoni imee lämpöä aurinkoisella kelillä ja mittari näytti auringossa jo yli 20 astetta. Tarpeeksi mulle lämpöä kun en siedä hellettä oikein.
Tuukko kokeilee? Tänäänkin aurinkoinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin aamulla aikaisin, söin aamupalan ja varasin sviitin eilen valmiiksi katsomastani hotellista viikonlopuksi kahden viikon päähän. Herätin vaimoni, joka tykkää nukkua pidenpään. Hän antoi minulle lahjaksi Belvie -merkkisen tummasuklaakokoelman, koska tänään on kuulemma White Valentine. Kävimme yhdessä kävellen kaupassa jonka jälkeen söimme lounaaksi valmistamani omeletin tuoreilla vihanneksilla, muuten olemme chillailleet.
Kohta lähden salille. Sen jälkeen alammekin valmistautua illanviettoon. Olen varannut pöydän Michelin Guidessa (ei vielä tähteä) suositellusta pikkuravintolasta, joka on kävelymatkan päässä kodistamme. Sieltä siirtynemme johonkin sky bariin, ja jos virtaa vielä riittää, jatkamme erään ystäväni omistamalle suositulle klubille.
Laitoit viestin 8.42 ja sitä ennen jo ehditte käydä kävellen kaupassa (kuinka aikaisin teidän kaupat aukeaa?), valmistaa ja syödä aamiaisen ja chillaillakin vielä? Olisit nyt oikeasti antanut sen vaimon nukkua pidempään. :D Ei siinä mitään, itsekin olen kyllä ollut hereillä viidestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa olet?
Bikineissä?
No mitä nyt. Betoni imee lämpöä aurinkoisella kelillä ja mittari näytti auringossa jo yli 20 astetta. Tarpeeksi mulle lämpöä kun en siedä hellettä oikein.
Tuukko kokeilee? Tänäänkin aurinkoinen päivä.
Missä on aurinkoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ostaa Breguetin kellon niin ei varmasti osta sitä hintalapun vuoksi. Jos haluaa tehdä oikeasti numeroa kellon hinnasta niin ostaa Rolexin jonka kaikki tietävät hintavaksi ja jotkut jopa tunnistaa. Jos ap todella hankkii kyseisen mallin kelloa niin kelloharrastus on luultavasti ollut kuvioissa pitkään.
T. - Eri
Nyt kävi ihan kiinnostamaan, että ajan näyttämisen lisäksi mitä ominaisuuksia on noin kalliilla kellolla?
Ymmärrän urheilijoiden älykellot mutta niissä tärkeintä on kai mittaustulokset.
Istun olohuoneessa ja haistelen naapurin juopponarkin polttamien ihmeaineiden outoja hajuja jotka leviää pitkin rappua.
Mulla on paljon upeampi lauantai kuin sinulla ap. En viitsi kuvailla sitä tähän. ettei kademieli iske sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoit viestin 8.42 ja sitä ennen jo ehditte käydä kävellen kaupassa (kuinka aikaisin teidän kaupat aukeaa?), valmistaa ja syödä aamiaisen ja chillaillakin vielä? Olisit nyt oikeasti antanut sen vaimon nukkua pidempään. :D Ei siinä mitään, itsekin olen kyllä ollut hereillä viidestä.
Olen eri mutta meillä kaupat aukeaa seitsemältä.
Vierailija kirjoitti:
Nukun vielä hetken, jos tuossa kympin jälkeen heräilisi kunnolla. Menen päiväkaljoille paikalliseen kuppilaan, siitä katsomaan Liigaa, kun meijän pojat rökittää runkosarjan voittajan ja mahollisesti jään myös katsomaan jääpallon finaalia. Siitä se ilta jatkuu kaveriporukalla. Hyvä lauantai.
Mukavaa päivää sinne Lappeenrantaan :)