Minun upea lauantai
Tulin juuri lenkiltä. Kohta suihkuun ja sitten aamupala. Sitten menen ostamaan rannekellon jolla hintaa seitsemän tuhatta euroa. Sen jälkeen salille ja sitten treffeille ravintolaan syömään.
Tuntuu hienolta kun elämä on mallillaan.
Kertokaapa muut joilla on myös edessä hieno päivä.
Marisijat voivat mennä toisiin ketjuihin.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Odottelen tässä lentokentällä boardingia ja täytyy myöntää että fiilis on korkealla. Mukavaa viikonloppua kaikille.
Minne menossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te kateelliset nillittäjät ette menneet muihin ketjuihin nillittämään? Haluan lukea enemmän positiivisia viestejä tässä ketjussa.
Mulla on 250000e rahastoissa ja tileillä ja velat maksettu. Oi onnea. Oliko tämä hyvä?
Ei. Vaikka ap kertoi tuhlaavansa seitsemän tonttua kelloon niin se ei kuitenkaan leveillyt sillä että paljonko sillä on rahaa vaan kertoi että mitä kaikkea kivaa se tänään tekee ja miksi sen päivä on upea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koit tarpeelliseksi tuoda kellon hinnan esiin?
Rikkailla ei ole oikein muuta kehuskeltavaa ja tuntuvat luulevan, että kaikki on kateellisia.
Mutta kiva että olet positiivisin mielin :)
Koska minuun menee välillä pikkupiru.😈
todella oikeasti varakkaat eivät luettele hintoja. rahvas vain jos joskus saa jotain vähänkin, sitten kitapalkeet levällään ressut .... oot hei nolo. asian voi ilmaista muutoinkin.
Missä tuo on itseään kutsunut oikeasti varakkaaksi?
Me mennään tänään hakemaan koiranpentu. Ihan mahtava päivä tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet päättänyt, millaisen kellon ostat? Onko ainoa kriteeri 7000e hintalappu? Minulla olisi juuri sellainen.
T: Valte
Kello on Breguet Classique ja sinulla tuskin on sellaista. Hintalapulla ei ollut oikeastaan mitään tekemistä ostopäätöksen kanssa.
Toiselle kommentoijalle tiedoksi että sitä tuskin ryöstetään kun kyseistä kelloa ei varmasti tunnista edes yksi sadasta.
Käytätkö rannekelloa normaalistikin arjessa vai onko vaan kivaa laittaa tuhansia euroja päälle?
Mua ainakinvaan ahdistaisi jos joutuisi kulkemaan noin kalliissa asusteissa.
mua ei. ja on kolme juurikin kallista kelloa. miksi- siksi, että pidän ulkonäöstä ikäänkuin juurikin asuste, koru. ja en kuljeta kännykkää useinkaan mukana- eli katson aikaa.
jos joku kyselee hintaa tms- niin koen se äärimmäisen kiusalliseksi ja kiemurtelen pois tilanteesta seliitäen jotain- en muista enää niiin vanha--- vaikka olisi uusikin uudehko jne. en ikinä ilmaise hintoja. jos niin kiinnostuneita, kyllä he selvittävät,mutta eipä heitäkään kiinnosta jos järki-ihmisiä.
sama koskee muutakin tavaraa. taloa jne.
ei ole tarvetta moukkamaisesti.
ehkä ap saa harvoin mitään, niin ihan täpinöissään tuosta ehkä 70 e kellostaan, hänen maailmassaan...
Minä lähden kohta Alkoon ostamaan tärpättiä.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin aamulla aikaisin, söin aamupalan ja varasin sviitin eilen valmiiksi katsomastani hotellista viikonlopuksi kahden viikon päähän. Herätin vaimoni, joka tykkää nukkua pidenpään. Hän antoi minulle lahjaksi Belvie -merkkisen tummasuklaakokoelman, koska tänään on kuulemma White Valentine. Kävimme yhdessä kävellen kaupassa jonka jälkeen söimme lounaaksi valmistamani omeletin tuoreilla vihanneksilla, muuten olemme chillailleet.
Kohta lähden salille. Sen jälkeen alammekin valmistautua illanviettoon. Olen varannut pöydän Michelin Guidessa (ei vielä tähteä) suositellusta pikkuravintolasta, joka on kävelymatkan päässä kodistamme. Sieltä siirtynemme johonkin sky bariin, ja jos virtaa vielä riittää, jatkamme erään ystäväni omistamalle suositulle klubille.
ja vauvapalstalla kirjoittelet- hah haaaaa, ala vetää tollukka
Joillain on kaiketi niin materialistinen arvomaailma, että kuvittelee "kaikkien" kadehtivan jotain tonnien kelloa. :D
Ja joo, itse lopetin rannekellon käyttämisen joskus vuosituhannen vaihteessa, kun hankin ekan kännykkäni. Enkä muunkaanlaista asusteeksi laskettavaa kelloa ole sen jälkeen käyttänyt. Puhelimesta näkee ajan tarvittaessa, mihinkään muuhun en tarvitse kelloa. Eikä niitä juurikaan hyvännäköisiä edes ole, käytän mieluummin kauniita koruja esim. juuri ranteessa. Olen siis nainen, ap mitä todennäköisimmin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sen Sun kellos ryöstetään! Et oo aikonu hyväntekeväisyyteen lahjottaa?
Toivot rikollisuutta! Miksi ihminen ei saisi itselleen asioita ostaa? Ostatko itse vain hyväntekeväisyyteen etkä omaan käyttöön?
kuulehan - jo ennen wanhaankin sanottiin heille jotka kehuivat omia pentujaan muille- miten meidän tiina.... että maailmalta ne kehut kuuluu jos on kuultavaa, oma kehu haisee.
samoin oikeasti varakkaat eivät kerro hintoja. se on rahvaanomaista. saa ostaa ja pitääkin ostaa,mutta asian voi ilmaista muutenkin kuin hintaerittelelyllä, se on vain niin noloa.
nolompaa se jos raha on saatu esim xxxxx omalla keholla. eli ymmärrätkö nyt mikä meni niinkuin vikaan sun kertomuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin aamulla aikaisin, söin aamupalan ja varasin sviitin eilen valmiiksi katsomastani hotellista viikonlopuksi kahden viikon päähän. Herätin vaimoni, joka tykkää nukkua pidenpään. Hän antoi minulle lahjaksi Belvie -merkkisen tummasuklaakokoelman, koska tänään on kuulemma White Valentine. Kävimme yhdessä kävellen kaupassa jonka jälkeen söimme lounaaksi valmistamani omeletin tuoreilla vihanneksilla, muuten olemme chillailleet.
Kohta lähden salille. Sen jälkeen alammekin valmistautua illanviettoon. Olen varannut pöydän Michelin Guidessa (ei vielä tähteä) suositellusta pikkuravintolasta, joka on kävelymatkan päässä kodistamme. Sieltä siirtynemme johonkin sky bariin, ja jos virtaa vielä riittää, jatkamme erään ystäväni omistamalle suositulle klubille.
Laitoit viestin 8.42 ja sitä ennen jo ehditte käydä kävellen kaupassa (kuinka aikaisin teidän kaupat aukeaa?), valmistaa ja syödä aamiaisen ja chillaillakin vielä? Olisit nyt oikeasti antanut sen vaimon nukkua pidempään. :D Ei siinä mitään, itsekin olen kyllä ollut hereillä viidestä.
7 prisma aukee kait la, arkena ainakin. mutta toi xxx h, köy vain kauppahalleissa ja pikku putiikeissa ja lähituottajilla. halli avattiin tilauksesta hänelle ja vaimolleen. ja täällä kirjoittelee stoorejaan aamusta vaikka muka noin sisällöntäyteiten aamu. hoh hoijaaaakkaa- täys öö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoit viestin 8.42 ja sitä ennen jo ehditte käydä kävellen kaupassa (kuinka aikaisin teidän kaupat aukeaa?), valmistaa ja syödä aamiaisen ja chillaillakin vielä? Olisit nyt oikeasti antanut sen vaimon nukkua pidempään. :D Ei siinä mitään, itsekin olen kyllä ollut hereillä viidestä.
Siitä, että lounasaikakin on jo ohi, pystyy päättelemään, että aikavyöhyke on reilusti Suomea edellä. Valikoima kattobaareja antaa lisävihjeen: kirjoittajan täytyy olla jossakin Aasian suurkaupungissa.
Joo olkoon vaikka hevon v.....ssa, mutta se, että kirjoittelee noin sisällöntäyteisessä aamussaan - vauvapalstalle aikuinen ukko- niin haiskahtaa.
Vierailija kirjoitti:
On minullakin upea lauantai, kun vietän synttäreitäni. Keilailua ja illalla ravintolaan.
Saatan käydä näin aamupäivästä uudessa Pizzeriassa syömässä.
onnittelut. kiva päivä sulla.
Vierailija kirjoitti:
Me mennään tänään hakemaan koiranpentu. Ihan mahtava päivä tulossa.
Nyt ei suvaita noin ympäripyöreätä kerrontaa. Rotu ja heti. ikäkin kiinnostaa. Onnea uudesta tyypistä. kiva pv teillä. no kerro ny se rotu, mulla on koirakuume..
irlannin susikoiraa haaveilen vasta....
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden kohta Alkoon ostamaan tärpättiä.
Kivaa ja kiva aloittaa aamusta ,siinä eri fiilis. kunhan ei oo sitten eri helyt ranteissa ku tolla aapilla .
Vierailija kirjoitti:
Mene pois kun et osaa edes suomea.
No ei tuossa nyt kirjoitusvirheitä ollut.
Aion katsoa koko päivän ja ensi yön urheilua ja juoda viiniä, olutta ja viskiä.
Minäkin menen tänään kelloa katselemaan. En ole varma ostanko mutta voi se mukaan tarttua. Lisäksi tiedossa hyvää ruokaa, saumomista ja uimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koit tarpeelliseksi tuoda kellon hinnan esiin?
Rikkailla ei ole oikein muuta kehuskeltavaa ja tuntuvat luulevan, että kaikki on kateellisia.
Mutta kiva että olet positiivisin mielin :)
Koska minuun menee välillä pikkupiru.😈
todella oikeasti varakkaat eivät luettele hintoja. rahvas vain jos joskus saa jotain vähänkin, sitten kitapalkeet levällään ressut .... oot hei nolo. asian voi ilmaista muutoinkin.
Eihän ap väitä olevansa varakas. Hänhän totesi että ei osta tuollaisia kelloja vuosittain joka viittaa siihen että tuo hankinta lienee pidemmän ajan projekti. Mutta onhan se kiva päästä haukkumaan muita.
Mukavaa päivää sulle ja toivon että olet onnellinen Aloin miettimään jos mulla olisi tänään 7k ylimääräistä, ostaisin luultavasti pihasaunan tai uuden puuladon. Tai mönkijän metsätöihin avuksi. Itselle tavaroiden arvo on niiden käytössä. Mutta toisaalta olen tyytyväinen että kaikilla ei ole samat unelmat ja että jotkut oikeasti viihtyy kaupungissa niin jää luonnonrauhaa meille erakkoluonteille. Korona-aikana huomasin kun jengi ei päässyt matkustamaan ja jalkautuivat ympäri kotimaan metsiä että se oli hyvin ärsyttävää.
Mulla on 250000e rahastoissa ja tileillä ja velat maksettu. Oi onnea. Oliko tämä hyvä?