Minun upea lauantai
Tulin juuri lenkiltä. Kohta suihkuun ja sitten aamupala. Sitten menen ostamaan rannekellon jolla hintaa seitsemän tuhatta euroa. Sen jälkeen salille ja sitten treffeille ravintolaan syömään.
Tuntuu hienolta kun elämä on mallillaan.
Kertokaapa muut joilla on myös edessä hieno päivä.
Marisijat voivat mennä toisiin ketjuihin.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Miksi koit tarpeelliseksi tuoda kellon hinnan esiin?
Rikkailla ei ole oikein muuta kehuskeltavaa ja tuntuvat luulevan, että kaikki on kateellisia.
Mutta kiva että olet positiivisin mielin :)
Koska minuun menee välillä pikkupiru.😈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet päättänyt, millaisen kellon ostat? Onko ainoa kriteeri 7000e hintalappu? Minulla olisi juuri sellainen.
T: Valte
Kello on Breguet Classique ja sinulla tuskin on sellaista. Hintalapulla ei ollut oikeastaan mitään tekemistä ostopäätöksen kanssa.
Toiselle kommentoijalle tiedoksi että sitä tuskin ryöstetään kun kyseistä kelloa ei varmasti tunnista edes yksi sadasta.
Tottakai hintalappu oli se mielestäsi tärkein ominaisuus, se oli ainoa asia, minkä päätit kertoa kellosta. Kukkuuko se tasatunnein?
Menen harrastamaan tieteellistä tutkimusta toisten asiaan vihkiytyneitten kanssa. Polkupyörällä puolen tunnin päässä, tulee vähän ulkoilua ja liikuntaakin. Hyvää papupataa evääksi ja monen sortin kahvitarjoilua myös luvassa. Illalla odottaa jännä dekkari
Hyvä tuo kello-juttu :))
Itsellä on: Oura-sormus, Withingin kello/ranneke ja vielä Polarin v2 :))) .... Hei rouvaa, ost sie hjyvä kelloo, saat halwalla! :)))
Joo, tuli vaan tapa, ei mitään neuroottisuuta.... voishan noista nyt luopua .... mutta ns. mennään näillä.
....
Mulla jotain ihme iltapäiväväsymystä, luulin, et oisko uniapneaa??? Oura "ilmoitti", et happisaturaatio on normaalilla tasolla eli sekin tuli sitten "todistettua" (=eipä tarvinnut "rasittaa" yhteiskuntaa turhalla mittauksella).
Mitä se sitten on? En tiedä, sokerit oli 2 vuotta sitten ok. Pitäis ilmeisesti pyytää sokerirasituskoe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet päättänyt, millaisen kellon ostat? Onko ainoa kriteeri 7000e hintalappu? Minulla olisi juuri sellainen.
Kello on Breguet Classique ja sinulla tuskin on sellaista. Hintalapulla ei ollut oikeastaan mitään tekemistä ostopäätöksen kanssa.
Toiselle kommentoijalle tiedoksi että sitä tuskin ryöstetään kun kyseistä kelloa ei varmasti tunnista edes yksi sadasta.
Tottakai hintalappu oli se mielestäsi tärkein ominaisuus, se oli ainoa asia, minkä päätit kertoa kellosta. Kukkuuko se tasatunnein?
Myönnän että laitoin kellon arvon viestiin vain siksi että laiskimuksia harmittaisi. No toivon myös että joku ajattelisi haluavansa jotain joka pakottaisi heidät ottamaan itseään niskasta kiinni ja tekemään jotain saavuttaakseen haluamansa. En minäkään tuollaisia kelloja osta vuosittain. Mutta hyvältä tuntuu kun tuollaisen saa. Kateellisia voin lohduttaa sillä että kello ei ole uusi vaan käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella että ihminen joka harrastaa liikuntaa, omaa varallisuutta ja käy treffeillä ei ole kovin suosittu tällä palstalla.
Sellainen ihminen, joka haluaa päteä ja lesoilla, ei ole suosittu missään. Se on ulkokultaisuutta. Ei varmaan kertoisi täällä, että treffit meni pilalle, kun tuli märkä pieru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ostaa Breguetin kellon niin ei varmasti osta sitä hintalapun vuoksi. Jos haluaa tehdä oikeasti numeroa kellon hinnasta niin ostaa Rolexin jonka kaikki tietävät hintavaksi ja jotkut jopa tunnistaa. Jos ap todella hankkii kyseisen mallin kelloa niin kelloharrastus on luultavasti ollut kuvioissa pitkään.
T. - Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että laitoin kellon arvon viestiin vain siksi että laiskimuksia harmittaisi. No toivon myös että joku ajattelisi haluavansa jotain joka pakottaisi heidät ottamaan itseään niskasta kiinni ja tekemään jotain saavuttaakseen haluamansa. En minäkään tuollaisia kelloja osta vuosittain. Mutta hyvältä tuntuu kun tuollaisen saa. Kateellisia voin lohduttaa sillä että kello ei ole uusi vaan käytetty.
En käytä kelloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella että ihminen joka harrastaa liikuntaa, omaa varallisuutta ja käy treffeillä ei ole kovin suosittu tällä palstalla.
Sellainen ihminen, joka haluaa päteä ja lesoilla, ei ole suosittu missään. Se on ulkokultaisuutta. Ei varmaan kertoisi täällä, että treffit meni pilalle, kun tuli märkä pieru.
Tuollaisethan juuri on suosittuja. Akuhirviniemet ja nikosaarisethan pyörii aina porukoissa.
Hauskaa päivää, ap! Mulla on siivousta ja ruuanlaittoa ohjelmassa. Hyvin arkista ja proosallista mutta ensin laitan kunnon aamupalan, jahka herään.
Minä lähden kohta uimaan ja sitten kaupan kautta kotiin tekemään Stifadoa ja nauttimaan hyvää viiniä. Illalla oletan saavani mieheltäni hieronnan jossa on onnellinen loppu.
Odottelen tässä lentokentällä boardingia ja täytyy myöntää että fiilis on korkealla. Mukavaa viikonloppua kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden kohta uimaan ja sitten kaupan kautta kotiin tekemään Stifadoa ja nauttimaan hyvää viiniä. Illalla oletan saavani mieheltäni hieronnan jossa on onnellinen loppu.
Toi kuulostaa täydelliseltä päivältä. Nauti viikonlopustasi.
Lumet ovat sulaneet kokonaan ja tuntuu ihan epätodelliselta. Ihan just oli vielä talvi ja kovat pakkaset, ja nyt jo niin keväistä ja lämmintä! Otin viikkoo sitten maljakkoon onnenpensaan oksia ja tänään ne raottelee iloisen keltaisia nuppujaan. Tänään on sadepäivä, mutta se ei haittaa. Lähden lenkille ja toivon näkeväni muuttolintuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö rannekelloa normaalistikin arjessa vai onko vaan kivaa laittaa tuhansia euroja päälle?
Mua ainakinvaan ahdistaisi jos joutuisi kulkemaan noin kalliissa asusteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisethan juuri on suosittuja. Akuhirviniemet ja nikosaarisethan pyörii aina porukoissa.
Ei niistä oikeasti pidetä, halutaan vaan hyötyä ja nostetta omalle egolle.
Köyhänä on sinänsä hyvä olla. Kun joku tykkää, niin tietää että se ei ole mitään vailla tai halua hyötyä, se vaan oikeasti tykkää seurasta.
Sitten kun joillakin rahat loppuu, niin ne kaverit kaikkoaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies menee konta ostaa seitsemää eri leikkelettä.
Mä voisin käydä ostamassa seitsemää eri vihannesta!
Tietysti. Ihme kysymys.