Nuoret naiset viettävät aikaa nykyään keskenään, ilman poikakavereita/miesystäviä
Olen seurannut tyttärieni kautta nykynuorison muuttuneita tapoja. Parikymppiset nuoret viettävät iltaa keskenään jonkun kotona tai keskenään reissussa, eikä kukaan seurustele tai edes deittaile.
Minulla on 4 tytärtä ikähaarukassa 16-26, eikä ylsikään ole milläänlailla ollut kiinnostunut seurustelusta. Sama tyttärieni kaveriporukassa, pelkkiä nuoria naisia joita ei seurustelu kiinnosta.
Näin se maailma muuttuu.
Kommentit (497)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on muutama sellainen kirjoittaja, jotka ovat todennäköisesti venäläisiä botteja, kyse on mielipidevaikuttamisesta. Tarkoituksena kylvää epäsopua ja sukupuolten välistä vihaa.
Älkää vastatko heille.
Tavallisia suomalaisia naisia nuo ovat.
Kaikki naiset vihaavat miehiä.
Tämä on kyllä sen verran mielenkiintoinen väittämä, että täytyykin ruveta tuolla elävässä elämässä naisilta suoraan kyselemään tätä. Katotaanhan mitä vastaavat.
Miksi kuvittelet että he vastaisivat rehellisesti?
Ai meinaat, että täällä netissä kirjoittelut olisi rehellisyyttä, naamatusten ei uskallettaisi?
Todella outoa jos noin olisi. Naistenhan väitetään olevan voimaantuneita. Eihän silloin luulisi että suoraa kysymystä tarvitsisi arastella vadtauksessaan.
Juu, meinaan.
Kato täällä ei ole väkivallan uhkaa, toisin kuin silloin kun sä pahoitat mielesi totuudesta.
Jos kyselen tuota vaikka työpaikalla, keskellä kaupunkia jne julkisissa tiloissa, niin luulet että pahoittaessani mieleni rupean siellä lyömään niitä?
Hullu sinä olet, huh!Miesten on vaikea kuulla totuutta itsestään. Siksi aika moni nainen on jo alkuvuonna tullut tiensä päähän nykyisen tai entisen puolisonsa saattamana. Ette taida tajuta, kuinka sekopäisiä ja pelottavia moni teistä on? Vaikka saattaisi alkuun vaikuttaa ihan tolkulliselta.
Juuri tämä. Aivan kuten kaikki naaraat ovat valmiita tapp amaan vauvoja ja vanhuksia, mies on aina valmis lyömään naista.
Hassua. Kyllä mun tytär vaan osaa tehdä molempia. Olla kavereiden kanssa ja seurustella miesten kanssa. Ihan mukavia miehiäkin löytänyt alkukompastelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys. Millaisia "miehiä" te oikein tunnette? Aivan kauheaa jos kaikki miehet ovat tuollaisia.
Jep. Naisten ihmistuntemistaidot taas esillä.🤣
"Kaikki miehet vonkaa". "Kaikki mun miehet petti". "Taas mun mies jätti" jne.
Pitäis kait sääliä tuntea, mutta kun yksi ja sama yhtäläisyys löytyy, nainen itse, niin ei voi kuin huvittua.
Kolmasosa Z-sukupolven miehistä on sitä mieltä, ettei naiselle kuulu oikeuksia. Miksi kukaan haluaisi viettää aikaansa tällaisten ihmisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on muutama sellainen kirjoittaja, jotka ovat todennäköisesti venäläisiä botteja, kyse on mielipidevaikuttamisesta. Tarkoituksena kylvää epäsopua ja sukupuolten välistä vihaa.
Älkää vastatko heille.
Tavallisia suomalaisia naisia nuo ovat.
Kaikki naiset vihaavat miehiä.
Tämä on kyllä sen verran mielenkiintoinen väittämä, että täytyykin ruveta tuolla elävässä elämässä naisilta suoraan kyselemään tätä. Katotaanhan mitä vastaavat.
Miksi kuvittelet että he vastaisivat rehellisesti?
Ai meinaat, että täällä netissä kirjoittelut olisi rehellisyyttä, naamatusten ei uskallettaisi?
Todella outoa jos noin olisi. Naistenhan väitetään olevan voimaantuneita. Eihän silloin luulisi että suoraa kysymystä tarvitsisi arastella vadtauksessaan.
Juu, meinaan.
Kato täällä ei ole väkivallan uhkaa, toisin kuin silloin kun sä pahoitat mielesi totuudesta.
Jos kyselen tuota vaikka työpaikalla, keskellä kaupunkia jne julkisissa tiloissa, niin luulet että pahoittaessani mieleni rupean siellä lyömään niitä?
Hullu sinä olet, huh!Miesten on vaikea kuulla totuutta itsestään. Siksi aika moni nainen on jo alkuvuonna tullut tiensä päähän nykyisen tai entisen puolisonsa saattamana. Ette taida tajuta, kuinka sekopäisiä ja pelottavia moni teistä on? Vaikka saattaisi alkuun vaikuttaa ihan tolkulliselta.
Juuri tämä. Aivan kuten kaikki naaraat ovat valmiita tapp amaan vauvoja ja vanhuksia, mies on aina valmis lyömään naista.
Naisten ja miesten syyllistymisiä henkirikokseen on helppo verrata. Ja sitten voi miettiä, lähteekö mieluummin kertomaan epämiellyttäviä totuuksia miehelle vai naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kolmasosa Z-sukupolven miehistä on sitä mieltä, ettei naiselle kuulu oikeuksia. Miksi kukaan haluaisi viettää aikaansa tällaisten ihmisten kanssa?
Persuhtava osa miespopulaatiosta kertoo avoimesti päivittäin, että naisten äänioikeus on perseestä. Ja näitä pitäisi sitten a) äänestää ja b) päästää lähemmäsckuin metrin päähän itsestään.
Ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. "Vaimon pitää totella miestään." 🤮 Pahempia kuin boomerit.
Vierailija kirjoitti:
Ei tavallinen nainen tarvitse miehiä mihinkään. Ja lapsen voi tehdä yksinkin hedelmöityshoidolla ja vaikka seurustella naisena naisen kanssa. Naisilla on paremmat tunnetaidot yleensäkin, joten miksi tuhlata elämää jonkin miehen kanssa, joka on aivan mörökölli kaikin tavoin.
Entäs jos synnytät pojan?
Idylli rikkoutuu?
Kaikista naisista tulee vähitellen hu 0 r1a.
Oppivat, että haarat avataan vain rahaa vastaan.
Kova parku sitten miesten agressiivisuudesta mutta taas kiltit ja kunnolliset miehet sitten kiinnosta muka tylsinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normi keväinen viikonloppu palstalla. Seonneita ja psykoottisia naisia riittää.
Voitko kaivaa esimerkin?
Olen nähnyt miltä sekoaminen ja lopulta psykoosi näyttää ihan oikeassa elämässä, jostain syystä ne kaikki kolme oli miehiä.
Huh, millaisissa piireissä oikein liikut?
Esim. kotona aika paljon lapsena. Veli meni psykoosiin.
Ja nyt sinä olet täällä haukkumassa miehiä, psykoosissa.
Ja sinä et sitten kykene keskustelemaan asioista ja pysymään faktoissa.
Tiesitkö, että harhaluulot ja uskomukset on psykoosin oireita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys. Millaisia "miehiä" te oikein tunnette? Aivan kauheaa jos kaikki miehet ovat tuollaisia.
Jep. Naisten ihmistuntemistaidot taas esillä.🤣
"Kaikki miehet vonkaa". "Kaikki mun miehet petti". "Taas mun mies jätti" jne.
Pitäis kait sääliä tuntea, mutta kun yksi ja sama yhtäläisyys löytyy, nainen itse, niin ei voi kuin huvittua.
Et ainakaan auta miessukupuolen asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista naisista tulee vähitellen hu 0 r1a.
Oppivat, että haarat avataan vain rahaa vastaan.
Ja miehet on vaan hyviä, kultaisia ja arvostettavia tyyppejä joiden kanssa kannattaa hengata ja pariutua 🙄
Miksi muuten saat vain rahalla? Nainen ei ainakaan joudu maksamaan. Että kumpi siinä nyt on se alempi ja tyhmempi 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa rikasta menestyjää, joka vieläpä näyttää joltain Hollywood-tähdeltä, ei oteta mitään. Se siinä kai on. Somessa tulee jatkuvasti aivopesua sille, miten on ihan normaalia odottaa, että mies tarjoaa joka viikonloppu ulkomaan matkan tai vähintään illallisen kalliissa ravintolassa, jonne tietysti mennään hänen Porschellaan.
Naiselle riittää, että hänestä itsestään tulee - jos ei nyt rikas, niin ainakin menestyjä. Miehet ovat joka tapauksessa matalammin koulutettuja kuin naiset. Ei miehessä ole mitään saamista naiselle. Tavoitteet ovat muualla.
...Ja silti useimmat naiset etsivät itseään menestyneempää miestä, sillä minkään duunarin kanssa nyt ei vaan voi keskustella mistään (vai onko ongelma se, kun sen duunarin lompakko ei mahdollista jatkuvaa ulkomailla hyppäämistä ja marmoroitua kivitaloa).
Kyllä juurisyy on se, että kaikki duunarit eivät osaa keskustella, eikä pidä naista tasavertaisena eli ovat vai saaneet vanhemmiltaan huonon esimerkin.
Omituista on että naiset haluavat itseään paremman miehen mutta haluavat että pidetään tasavertaisena.
Ei mies ole koskaan naista parempi missään, paitsi painavien esineiden siirtelyssä.
Lol. Parhaat miehet ovat parhaita naisia parempia kaikessa.
Paitsi akateemisissa opinnoissa.
Miksi ekaluokkalaisista tukiopetusta tarvitsevista oppilaista 99% on poikia?
Naiset elävät pidempään kuin miehet, ja se näkyy näissä ylsinäisyyskyselyissä. Suurin osa yksinäisyyttä koskevista naisista on iäkkäitä yksin asuvia vanhuksia.
Ei nuoret naiset yleensä kärsi yksinäisyydestä, onhan heillä perhe ja kaverit. Ja sama toki miehillä.
Fiksuilla pärjäävillä nuorilla riittää tekemistä elämässä ihan tarpeeksi ilman mitään seurusteluita. Ei kannata sitoa itseään mihinkään liian nuorena.
Tästähän on ollut juttua viime aikoina, että monet nuoret miehetkin pidättäytyvät seurustelusta, koska haluavat keskittyä itsensä kehittämiseen. Mielestäni se on todella fiksua. Nykyajan nuoret ovat paljon fiksumpia kuin minun nuoruudessani!
Kyllä ainakin minun kaverini ovat miespuolisia.
Miesten on vaikea kuulla totuutta itsestään. Siksi aika moni nainen on jo alkuvuonna tullut tiensä päähän nykyisen tai entisen puolisonsa saattamana. Ette taida tajuta, kuinka sekopäisiä ja pelottavia moni teistä on? Vaikka saattaisi alkuun vaikuttaa ihan tolkulliselta.