Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret naiset viettävät aikaa nykyään keskenään, ilman poikakavereita/miesystäviä

Vierailija
14.03.2026 |

Olen seurannut tyttärieni kautta nykynuorison muuttuneita tapoja.  Parikymppiset nuoret viettävät iltaa keskenään jonkun kotona tai keskenään reissussa, eikä kukaan seurustele tai edes deittaile. 
Minulla on 4 tytärtä ikähaarukassa 16-26, eikä ylsikään ole milläänlailla ollut kiinnostunut seurustelusta. Sama tyttärieni kaveriporukassa, pelkkiä nuoria naisia joita ei seurustelu kiinnosta.

Näin se maailma muuttuu.

Kommentit (828)

Vierailija
821/828 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nuoret miehet goonaavat keskenään https://www.is.fi/digitoday/art-2000011810290.html

Huomaa kuinka Redditin törkyhuumori menee läpi sukupuolentutkijoille.

Niille menee läpi "tutkimus" koirapuistojen rais kauskulttuuristakin.

Vierailija
822/828 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vietä. Sun tytär ja sen ystävät vaan kuuluvat siihen porukkaan, jotka eivät miehiä saa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/828 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta. Monet miehet on toksisia tai muuten vaan hölmöjä. Kukapa sitä dillejen seurassakaan huvikseen hengaa.

Vierailija
824/828 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta näkyy hyvin miksi miesten kanssa ei haluta viettää aikaa :)

Word.

Vierailija
825/828 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noin 50% parisuhteissa vaimoa hakata? Miksi ottaisin riskin?

N23

Turpa kii 👧huora. 

Haista incel iso katkeran suloinen iso paska.

PS. Luultavasti hakkaisin sinut kun olen harrastanut taistelulajeja 13v

N23

Miksi sitten pelkäät niin paljon joutuvasi hakatuksi ettet ole uskaltanut olla suhteessa?

Vierailija
826/828 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vain näin on, että ajat ovat muuttuneet... :(

Omaankin kaveripiiriin kuuluu kymmenkunta noin 30 vuotiasta sinkkumiestä, jotka on aina tähänasti jääneet täysin vaille naisen kosketusta (jos ei oteta huomioon omaa äitiä) ja se ei kyllä johdu näistä monien väittämistä/ ehdottamista syistä.

Useimmat heistä ovat kylläkin ennemmin: lyhyitä tai ujoja, kilttimiehiä, kuin liian päällekäyviä ja vaarallisia seksi hulluja.

P.S: Nykyajan nuoret naiset vain kouluttautuvat ja tekevät töitä, kunnes äkkiä huomaavatkin etteivät enää olekaan nuoria. Sitten vasta noin nelikymppisinä, heistä itsestään kuoriutuu niitä aikoinaan paheksumiaan epätoivoisia vonkaajia.

Useimmiten on vaan heille jo liian myöhäistä, sillä kaikki heidän ikäiset ovat joko varattuja tai jo pahasti rappiolla. joten jäljelle jää vain hyvin ohut mahdollisuus vongata 20 vuotta heitä itseään nuorempien seuraa. Johon sain myös itse vuosia takaperin tosi hyvin tutustua; kun täysi-ikäistyttyäni lähdin kaikkialle netin sinkkumarkkinoille, jolloin 99% kaikista yhteydenotoista tulivat näiltä 35-50 vuotiailta sinkkunaisilta...

Vierailija
827/828 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh

Vierailija
828/828 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47 ja noin se oli nuoruudessanikin ainakin meidän tyttöjen keskuudessa, jotka oltiin hyviä koulussa.. Poikien kanssa hengaavat ei pärjänneet koulussa ja myöhemmin he sit päätyikin matalapalkka-aloille ja pitkiksi ajoiksi kotiin lasten kanssa.

Minä olen 70 ja nuoruudessani oli samoin!