Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset viettävät aikaa nykyään keskenään, ilman poikakavereita/miesystäviä

Vierailija
14.03.2026 |

Olen seurannut tyttärieni kautta nykynuorison muuttuneita tapoja.  Parikymppiset nuoret viettävät iltaa keskenään jonkun kotona tai keskenään reissussa, eikä kukaan seurustele tai edes deittaile. 
Minulla on 4 tytärtä ikähaarukassa 16-26, eikä ylsikään ole milläänlailla ollut kiinnostunut seurustelusta. Sama tyttärieni kaveriporukassa, pelkkiä nuoria naisia joita ei seurustelu kiinnosta.

Näin se maailma muuttuu.

Kommentit (497)

Vierailija
441/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa että kevät ja valo ahdistaa ja teitä naisia 🤣

En huomaa tälläistä keskustelussa enkä muutenkaan.

Miksi muuten naisen paha olo on sulle naurun aihe? Oletatko että olet parempi ja sua kunnioitetaan?

Eihän naarailla ollut pahaa oloa. Tämä kuvastaa kuinka onnellisia olette.

Iloitsemme puolestanne.

-ohis

Vierailija
442/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi keväinen viikonloppu palstalla. Seonneita ja psykoottisia naisia riittää. 

Voitko kaivaa esimerkin?

Olen nähnyt miltä sekoaminen ja lopulta psykoosi näyttää ihan oikeassa elämässä, jostain syystä ne kaikki kolme oli miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sinänsä mitään, mutta vähän kyllä nyt kyseenalaistan väitettäsi ettei seurustelu heitä kiinnosta millään tavalla, koska mistäs sinä sen tiedät? En sano, että kehityksessä sinällään olisi mitään vikaa, mutta haiskahtaa nyt voimaantumis- ja ilkkumisprovolta, kun nämä asiathan on olleet viime aikoina kovasti tapetilla.

Uskon että rakkaus ja parisuhde varmasti monia kiinnostaisi mutta potentiaalisia kumppaneita ei vaan löydy.

Nuoret naiset (pl ankkahuuliset tyrkyt) etsivät yhtä  kouluttautuneita, kunnianhimoisia, työssäkäyviä, elämässään tavoitteellisia ja aktiivisia miehiä kuin itse ovat. Ei mitään superrikkaita pelureita eikä toisaalta pullavia inceletäkään.

Meidän perheessä on käynyt tuuri kun on upeat vävyt

Vierailija
444/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tytär, nyt 19v, on koulussa ja lukiossa kuunnellut poikeien keskinäisiä juttuja naisista/tytöistä, niin ymmärrän hyvin ettei kiinnosta. Jutut on tasoa ylilauta. Vielä pitänee kymmenisen vuotta odottaa että pojat kasvaa.

Miehiä vihaavan tyttäresi jutut eivät onneksi ole värittyneitä.

Mutta ei se minua häiritse. Minä voin opettaa tytölle millainen on hyvä mies. 

Kuka tietää, ehkä ole opettanutkin. Muutama on tullut korkattua.

-M49

🤮

Vierailija
445/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me emme halua miestä, edes itseämme "parempaa". Sori siitä

Älä puhu kaikista naisista jos itse olet päättänyt olla yksin, jookos.

Kyllä mä ainakin kaipaan miehen seuraa, läsnäoloa, juttelua ja hellyyttä.

Tosin tän palstan ja keskusteluiden perusteella on tosiaan parempi olla yksin, mutta kovasti haluaisin uskoa, että se ei ole todellisuus, vaikka olen itsekin tullut petetyksi, hakatuksi ja r aiska tuksi. Pärjäänhän mä yksinäänkin, mutta kyllä mä mielelläni ottaisin jonkun jonka kanssa viihtyy, että sais rakastaa ja olla hyvä ja tulla rakastetuksi myös. Ja aina olen tykännyt ihan perusduunareista ja rahattomista työttömistäkin. Se on sisäinen kultaisuus ja toisten kohtelu, mikä saa näkemään toisen täydellisenä olentona kaikessa epätäydellisyydessään. Maailman komeinkin siitä tulee sen takia, oli ulkonäkö mitä tahansa.

Palstalta tosin ei löydy sellaista.

Ja nyt joku katkera tulee huutamaan että "valehtelet!!!"

Oikeastaan ihan sama mulle, kuvitelkoot niin kun haluaa uskoa että vika suhteiden epäonnistumisessa on KAIKKIEN naisten petollisuudessa ja pinnallisuudessa. Kyllä mä olen aina kohdellut miehiäni hyvin, nähnyt maailman upeimpana ja tykkään miellyttääkin.

Kari-Pekka 76v uhoaa netissä, söpöä

Vierailija
446/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin huono kehityssuunta. Surullinenkin. Surullista, kuinka tuollaiset nuoret naiset eivät ymmärrä, miten paljon kaikkea, varsinkin onnellisuutta, parisuhde miehen kanssa toisi lisää heidän elämäänsä.

Kaksinkertaisen työmäärän.

Miksi parisuhteeseen kun hellyyttä ja seuraa tarvittaessa voi hakea Tinderistä.

Miksi kaksinkertaisen työmäärän?? Normaali mies hoitaa itse asiansa.

Vierailija
447/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki hyvät asiat ja perinteet on rikottu. Ei ole enää mitään turvallisuutta ja selkeitä juttuja.

Nimenomaan turvallisuutta tuo on. Monet nuoret miehet ovat nykyään aggressiivisia naisvihaajia.

Eivät onneksi kaikki. Onnellisiakin parisuhteita on nuorten välillä.

No eihän ole. Täällähän on juuri kerrottu kuinka naaraat eivät edes halua miestä.

Etkö seuraa keskustelua?

Vierailija
448/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, eikö nykyään pojat ja tytöt ole kavereita keskenään? Ainakin mun lapsuudes, nuoruudes ja aikuisuudessa saatettiin olla sekaporukalla. Aina ja kaikessa ei tarvitse olla kyse seksistä tai seurustelusta!!

Vierailija
449/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol. Parhaat miehet ovat parhaita naisia parempia kaikessa. 

Ok, synnyttäkää siis jatkossa omat jälkeläisenne. Kiitos

Miehet on varmaan seksissäkin naisia parempia miesten mielestä. Juna vaan kasaan ja ulinat pillunpuutteesta pois.

Mistä naisten pakkomielle miesten homosteluun johtuu? 

Se vapauttaa miehet toteuttamaan itseään ja naiset miesten väkivaltaiselta vonkaamiselta. Hieno juttu kaikkinensa. Kannatamme!

Vierailija
450/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, eikö nykyään pojat ja tytöt ole kavereita keskenään? Ainakin mun lapsuudes, nuoruudes ja aikuisuudessa saatettiin olla sekaporukalla. Aina ja kaikessa ei tarvitse olla kyse seksistä tai seurustelusta!!

Miksi voisi?

Naaraat vihaavat miehiä. Media ja äidit ovat opettaneet.

Maailma on muuttunut 50-luvusta kun olit nuori aikuinen.

Vierailija
451/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin tän palstan ja keskusteluiden perusteella on tosiaan parempi olla yksin, mutta kovasti haluaisin uskoa, että se ei ole todellisuus, vaikka olen itsekin tullut petetyksi, hakatuksi ja r aiska tuksi. Pärjäänhän mä yksinäänkin, mutta kyllä mä mielelläni ottaisin jonkun jonka kanssa viihtyy, että sais rakastaa ja olla hyvä ja tulla rakastetuksi myös. Ja aina olen tykännyt ihan perusduunareista ja rahattomista työttömistäkin. Se on sisäinen kultaisuus ja toisten kohtelu, mikä saa näkemään toisen täydellisenä olentona kaikessa epätäydellisyydessään. Maailman komeinkin siitä tulee sen takia, oli ulkonäkö mitä tahansa.

Oikeastaan ihan sama mulle, kuvitelkoot niin kun haluaa uskoa että vika suhteiden epäonnistumisessa on KAIKKIEN naisten petollisuudessa ja pinnallisuudessa. Kyllä mä olen aina kohdellut miehiäni hyvin, nähnyt maailman upeimpana ja tykkään miellyttääkin.

Oon 38 vuotias nainen ja ollut elämässäni neljässä parisuhteessa. 3 heistä on pettänyt, 2 ollut myös väkivaltaisia, mutta silti oikein mielelläni ottaisin jonkun kivan.

Uhoan?

Oot sekaisin.

Vierailija
452/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun omien lasten vanhemmat, molempien puolten isovanhemmat ja vielä yhdet isoisovanhemmatkin on eronneet. Kuten tosi monella nykynuorella. Vaikea siinä on uskoa koko elämänmittaiseen suureen rakkauteen.

Omalle tyttärelleni olen painottanut ystävyyssuhteiden merkitystä. Niistä on saanut hyvän mallin; äidin ja äidinäidin naispuoliset ystävät ovat pysyneet mukana läpi tyrskyjen ja hyvien aikojen, toisin kuin ne puolisot. Omanikin lähti toisen matkaan, mutta ystävät ovat pysyneet. Omalla tyttärellänikin on upeita ystävyyssuhteita. 

Kyllähän niitä pintapuolisesti upeita ja mahtavia ystävyyssuhteita voi olla vaikka kuinka.

Miten niin pintapuolisia? Läheisin ystävyyssuhteeni on kestänyt yli 40 vuotta ja monet ystäväni olen tuntuenut 20-25 vuotta.  Näissä ystävyyksissä on pintapuolisuus kaukana. <3 Olivat uskomattoman tukena myös silloin, kun lasten isä lähti lapsettoman naisen matkaan. 

Miehet eivät tiedä naisten ystävyyssuhteista mitään. Ne luulee että joku roinapäâ Sneako tmsp. kertoo niistä totuuden, joka on oikeasti puhdasta misogyniaa.

Vierailija
453/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun omien lasten vanhemmat, molempien puolten isovanhemmat ja vielä yhdet isoisovanhemmatkin on eronneet. Kuten tosi monella nykynuorella. Vaikea siinä on uskoa koko elämänmittaiseen suureen rakkauteen.

Omalle tyttärelleni olen painottanut ystävyyssuhteiden merkitystä. Niistä on saanut hyvän mallin; äidin ja äidinäidin naispuoliset ystävät ovat pysyneet mukana läpi tyrskyjen ja hyvien aikojen, toisin kuin ne puolisot. Omanikin lähti toisen matkaan, mutta ystävät ovat pysyneet. Omalla tyttärellänikin on upeita ystävyyssuhteita. 

Kyllähän niitä pintapuolisesti upeita ja mahtavia ystävyyssuhteita voi olla vaikka kuinka.

Pidät pintapuolisina suhteita, joissa on pysytty toisen rinnalla läpi kaiken mahdollisen?

Vierailija
454/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tytär, nyt 19v, on koulussa ja lukiossa kuunnellut poikeien keskinäisiä juttuja naisista/tytöistä, niin ymmärrän hyvin ettei kiinnosta. Jutut on tasoa ylilauta. Vielä pitänee kymmenisen vuotta odottaa että pojat kasvaa.

Miehiä vihaavan tyttäresi jutut eivät onneksi ole värittyneitä.

Mutta ei se minua häiritse. Minä voin opettaa tytölle millainen on hyvä mies. 

Kuka tietää, ehkä ole opettanutkin. Muutama on tullut korkattua.

-M49

🤮

Tarkoititko 🤑

Vierailija
455/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavallinen nainen tarvitse miehiä mihinkään. Ja lapsen voi tehdä yksinkin hedelmöityshoidolla ja vaikka seurustella naisena naisen kanssa. Naisilla on paremmat tunnetaidot yleensäkin, joten miksi tuhlata elämää jonkin miehen kanssa, joka on aivan mörökölli kaikin tavoin.

Vierailija
456/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pintapuolisia? Läheisin ystävyyssuhteeni on kestänyt yli 40 vuotta ja monet ystäväni olen tuntuenut 20-25 vuotta.  Näissä ystävyyksissä on pintapuolisuus kaukana. <3 Olivat uskomattoman tukena myös silloin, kun lasten isä lähti lapsettoman naisen matkaan. 

Miehet eivät tiedä naisten ystävyyssuhteista mitään. Ne luulee että joku roinapäâ Sneako tmsp. kertoo niistä totuuden, joka on oikeasti puhdasta misogyniaa.

Mutta naaraat tietävät kaiken miesten ystävyydestä. :)

Saara Särmä kato kertoi!

Vierailija
457/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tavallinen nainen tarvitse miehiä mihinkään. Ja lapsen voi tehdä yksinkin hedelmöityshoidolla ja vaikka seurustella naisena naisen kanssa. Naisilla on paremmat tunnetaidot yleensäkin, joten miksi tuhlata elämää jonkin miehen kanssa, joka on aivan mörökölli kaikin tavoin.

Mistä saat sukusolut kun et tarvitse miestä luovuttamaan.

Miten huolehdit että kaikki hoitohenkilöstö sun keinosiemennyksessä on naaraita?

Vierailija
458/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 38 vuotias nainen ja ollut elämässäni neljässä parisuhteessa. 3 heistä on pettänyt, 2 ollut myös väkivaltaisia, mutta silti oikein mielelläni ottaisin jonkun kivan.

Uhoan?

Oot sekaisin.

ok Kari

Vierailija
459/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta naaraat tietävät kaiken miesten ystävyydestä. :)

Saara Särmä kato kertoi!

Mulla ei ole tarvetta kertoa miehille, millaisia niiden  ystävyyssuhteet on tai ei ole. 

Vierailija
460/497 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normi keväinen viikonloppu palstalla. Seonneita ja psykoottisia naisia riittää. 

Voitko kaivaa esimerkin?

Olen nähnyt miltä sekoaminen ja lopulta psykoosi näyttää ihan oikeassa elämässä, jostain syystä ne kaikki kolme oli miehiä.

Huh, millaisissa piireissä oikein liikut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän