19v nainen Snapchatissä: "Mult tuli just vauva pön55öö" ja lähetti kuvan vauvasta.
Ja ihmetteli kun se vauva itkee pöntössä. Tämmöisiäkö naiset nykyään on? Milloin älykkyys laski näin rajusti?
Kommentit (101)
Miten toi mimmi ollu noin sekaisin ja sepittänyt asioita eri tavoilla eri suuntiin? Äärimmäinen huomionhakuisuus?
Minun nuoruudessa kehitysvammaiset olivat tuollaisia.
On merkillistä että lääkäri ei tutkinut vatsaa ! Laiskuutta.Myös hänelle syytös huolimattomasta työstä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla noin typerä?
Nainen. Vuosi 2026. Ei oikeastaan yllätä yhtään.
Poikakaveri tulee vessaan pelattuaan pleikkaria ja järkyttyy näkemästään. Mitä hän tekee? Soittaa äitilleen.. 🙄 Jos mun lapset soittelisi minulle tuossa tilanteessa, miettisin mitä olen tehnyt väärin kasvatuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä hyvä esimerkki siitä miksi some pitäisi kieltää nuorilta.
No ei tässä nyt somesta ole kysymys. Joku vakava mielenterveyden häiriö, ehkä myös kehitysvammaisuus lienee taustalla.
Onneksi ei ole snapchattia. Eikä tule. Tiktokeista ym. puhumattakaan. Ei ikinä.
Tässä taas loistava muistutus siitä miten lapsellisia ja naiveja voi 19-vuotiaat olla. Nykyään myös sallitaan tämä.
Kyseessä teini ja liekö ainakin lievästi kehitysvammainen kun päästötodistus ka ollut 6,6
Vierailija kirjoitti:
Ihan psykopaattinaisen oma päätös ollut murhata lapsi, turha puolustella ja yrittää käyttää jotain tiktokkeja ja snapchatteja tekosyinä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas loistava muistutus siitä miten lapsellisia ja naiveja voi 19-vuotiaat olla. Nykyään myös sallitaan tämä.
No ei todellakaan ole normaalia 19-vuotiaalle tuollainen. Tämähän on täysin poikkeuksellinen juttu.
Tuskin se on edes tajunnut kunnolla sikiön ja vauvan eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan psykopaattinaisen oma päätös ollut murhata lapsi, turha puolustella ja yrittää käyttää jotain tiktokkeja ja snapchatteja tekosyinä.
Se yritti keskeyttää raskauden, ei tuossa nyt ihan murhasta voi puhua, lapsensurma ennemmin.
Vakavasti mielenterveyshäiriöisiä on aina ollut olemassa.
Se, että tapahtuu yhdelle naiselle kerran 10-vuodessa ei ehkä tarkoita sitä, että kyse on kaikista naisista.
Kannattaisi varmaan testata kognitiivinen ymmärrys. Kuulostaa siltä ettei ole ihan normaalilla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yritti keskeyttää raskauden, ei tuossa nyt ihan murhasta voi puhua, lapsensurma ennemmin.
"Lapsensurmasta rangaistaan lievemmin kuin "tavallisesta" lapseen kohdistuvasta surmasta tai taposta. Taustalla on ajatus, että lapsensurmaan syyllistyvä äiti on osaksi syyntakeettomassa tilassa"
Eihän tuolla ole mitään eroa aborttiin, ihan sama vauvan surma sekin on.
Tässä hyvä esimerkki siitä miksi some pitäisi kieltää nuorilta.