Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19v nainen Snapchatissä: "Mult tuli just vauva pön55öö" ja lähetti kuvan vauvasta.

Vierailija
13.03.2026 |

Ja ihmetteli kun se vauva itkee pöntössä. Tämmöisiäkö naiset nykyään on? Milloin älykkyys laski näin rajusti?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011874291.html

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit 19-vuotiaat ei toimi noin. Älä siis yleistä, täysin poikkeuksellinen tapaus. 

Mun lapsi synnytti terveen pojan 19-vuotiaana. Olin typeryyksissäni ehdottanut abortin mahdollisuutta 18v tyttärelleni tytön iän takia. Onneksi lapsen vanhemmat päättivät olla onnellisia lapsesta ja pitää lapsen. Nyt poika käy koulua, on akateemisesti fiksu (open sanat) ja loistaa urheilussa. Minusta tuli kertaheitolla abortin vastustaja. Ja todellakin aion myös kertoa tämän lastenlapsilleni, kun he ovat aikuisia.

Vierailija
62/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylistetty olkoon Darwin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta monet Tiktokin kasvattamat nykyteinit on just noin tyhmiä, ei tarvitse etsiä syytä kehitysvammaisuudesta ym. Tuskin olisi päässyt lähihoitajakoulutukseen, jos ei ole älyltään normaali.

No ei todellakaan pidä paikkaansa. 

Vierailija
64/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen vetkutti liian pitkälle raskaudenkeskeytystä. Olisi vaan mennyt heti tekemään niin ei olisi tullut tätä ongelmaa. En usko että mies ei tiennyt raskaudesta.

Niin miten muka ei nähnyt kasvaa vatsaa?

Olihan se nähnyt, ja lähetellyt kuvia kaverille. 

Toisaalta, onpa noita täysaikaisiakin vauvoja putkahdellut täytenä yllätyksenä äidille itselleenkin. 

Vierailija
65/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näitä tapahtuu lähes päivittäin Suomessa, ei niistä uutisoida jos ei jää kiinni."

Lähde?

Vierailija
66/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen vetkutti liian pitkälle raskaudenkeskeytystä. Olisi vaan mennyt heti tekemään niin ei olisi tullut tätä ongelmaa. En usko että mies ei tiennyt raskaudesta.

Niin miten muka ei nähnyt kasvaa vatsaa?

No, sitä ei kyllä tässä tapauksessa ollut huomannut kukaan muukaan. 

Vierailija
67/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näitä tapahtuu lähes päivittäin Suomessa, ei niistä uutisoida jos ei jää kiinni."

Lähde?

LÄHDE HULLU JAKSAA JANKUTTAA

68/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole snapchattia. Eikä tule. Tiktokeista ym. puhumattakaan. Ei ikinä.

Ihan psykopaattinaisen oma päätös ollut murhata lapsi, turha puolustella ja yrittää käyttää jotain tiktokkeja ja snapchatteja tekosyinä.

Se yritti keskeyttää raskauden, ei tuossa nyt ihan murhasta voi puhua, lapsensurma ennemmin. 

Same same 

Vierailija
69/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun lapsi synnytti terveen pojan 19-vuotiaana. Olin typeryyksissäni ehdottanut abortin mahdollisuutta 18v tyttärelleni tytön iän takia. Onneksi lapsen vanhemmat päättivät olla onnellisia lapsesta ja pitää lapsen. Nyt poika käy koulua, on akateemisesti fiksu (open sanat) ja loistaa urheilussa. Minusta tuli kertaheitolla abortin vastustaja. Ja todellakin aion myös kertoa tämän lastenlapsilleni, kun he ovat aikuisia."

Eli oma lapsesi ei suostunut aborttiin, ja siksi haluat evätä se oikeuden kaikilta.

Logiikka +10 000.

Vierailija
70/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

LÄHDE HULLU JAKSAA JANKUTTAA

Eli ei taaskaan ollut muuta lähdettä kuin naisvihaisen klovnin mieli. Tiesin.

Vierailija
71/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi mimmi ollu noin sekaisin ja sepittänyt asioita eri tavoilla eri suuntiin? Äärimmäinen huomionhakuisuus?

Varmaan alhainen ferritiini, kilpirauhasen vajaatoiminta, d-vitamiiniarvojen alhaisuus, miesviha, patriarkaatti ja työelämä joka on RIKKI😫

Vierailija
72/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuollaisia naiset nykyään ovat. Näin päättelee ap, kun yksi nainen murhaa vauvansa uutiskynnyksen pitkäksi aikaa ylittävällä tavalla.

Näitä tapahtuu lähes päivittäin Suomessa, ei niistä uutisoida jos ei jää kiinni.

Joo joo, totta kai, lähes päivittäin Suomessa koko raskautensa onnistuneesti kaikilta salanneet naiset tappaa vauvojaan. Aivan varmasti. Ihan päivittäistä normaalia meininkiä. 

Vierailija
73/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikakaveri tulee vessaan pelattuaan pleikkaria ja järkyttyy näkemästään. Mitä hän tekee? Soittaa äitilleen.. 🙄 Jos mun lapset soittelisi minulle tuossa tilanteessa, miettisin mitä olen tehnyt väärin kasvatuksessa.

"Poikakaveri tulee vessaan pelattuaan pleikkaria ja järkyttyy näkemästään. Mitä hän tekee? Soittaa äitilleen.. 🙄 Jos mun lapset soittelisi minulle tuossa tilanteessa, miettisin mitä olen tehnyt väärin kasvatuksessa."

Hän on varmasti joutunut paniikkiin. Ei ihminen silloin toimi ihan rationaalisesti. Et ole koskaan ollut sellaisessa tilanteessa? Tai sitten olet täydellinen. Tai et inhimillinen vaan robotti. Itsekin olen joskus shokkitilanteessa toiminut oudosti, mutta sen jälkeen sitten järkevämmin. 

Vierailija
74/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen keho naisen päätös senkin patriarkaatin salajuonittelijat!

Vierailija
75/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikakaveri tulee vessaan pelattuaan pleikkaria ja järkyttyy näkemästään. Mitä hän tekee? Soittaa äitilleen.. 🙄 Jos mun lapset soittelisi minulle tuossa tilanteessa, miettisin mitä olen tehnyt väärin kasvatuksessa.

Soitto sentään jonnekin. Toinen vaan tappaa omia lapsiaan ja snäppäilee siitä

Vierailija
76/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä teini ja liekö ainakin lievästi kehitysvammainen kun päästötodistus ka ollut 6,6

Mistä tiedät hänen todistuksensa keskiarvon? 

Vierailija
77/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen kiistää murhasyytteen. Puolustuksen mukaan naisella oli oikeus päättää raskaudenkeskeytyksestä itse. Synnytys käynnistyi hänen mukaansa kuitenkin yllättäen kotona."

Ja

"nainen oli salannut raskautensa avopuolisoltaan ja hakeutunut viime lokakuussa lääkäriin raskaudenkeskeytystä varten.

Nainen kertoi olevansa kahdeksannella raskausviikolla ja sai sen perusteella aborttipillerit. Todellisuudessa raskaus oli syyttäjän mukaan jo 30. viikolla."

Jäin ihmetteleen että eikö sitä tosiaan yhtään tutkita että millä raskausviikolla nainen on kun aborttipillereitä jaellaan? 

Vierailija
78/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen opiskelee lähihoitajaksi.

Minusta on aivan järkyttävää, että lähihoitajakoulutukseen on päästetty tämmöinen. Että ei ole seulaa ollenkaan.

No, eiköhän ura hoitoalalle kaatunut tämän myötä.

Vierailija
79/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä teini ja liekö ainakin lievästi kehitysvammainen kun päästötodistus ka ollut 6,6

Ei mikään teini, aikuinen nainen ja mielisairas.

Niin, typerää syyttää sitäpaitsi "teiniyttä". On paljon hyviä teiniäitejä jotka hoitavat hyvin lapsensa. Eikä tällänen sekoilu ole normaalia edes teineille että jätetään itkevä vauva huutamaan pönttöön hukkumaan...

Vierailija
80/110 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään teini, aikuinen nainen ja mielisairas.

Keskenkasvuinen teini. Täysi-ikäisyys ei tee keskenkasvuisesta teinistä mitään "aikuista naista" tai "aikuista miestä".

Mutta mielisairas varmasti, tai joku persoonallisuushäiriö, antisosiaalinen persoona tms. Tällä tytöllähän oli taustallaan kaikkea huijaamista ja varastelua jo, koulunkäynti ei ole kiinnostanut jne. 

Normaali 19v tyttö tai poika ei ikinä toimisi noin, vaikka ei vauvaa haluaisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan