Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaisin metsässä mielummin suden tai karhun, kuin suomalaisen miehen. Miksi miehet suuttuvat tästä?

Vierailija
13.03.2026 |

Ja olen siis tavannut metsissä karhuja, susia ja ahmoja. Karhuja olen havainnut eniten; joitain kymmeniä. Hirvi pienen vasan kanssa alkaa olla vaarallisuudessaan ihmisen luokkaa. Suurpetoja ei ole tarvinnut pelätä. Ne muutamat, jotka eivät ole väistäneet, ovat tehneet sen selväksi jo pitkän matkan päästä. Miehet ovat olleet arvaamattomia eläimiin verrattuna.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi läskiä akkaa mukaan metsälle!!!!!!!!

Vierailija
42/41 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 45-vuotias, enkä ymmärrä miespelkoa. Kai olen onnekas, kun ympärilläni on aina ollut vain turvallisia ja hyväluonteisia, luotettavia ja auttavaisia fiksuja miehiä. 

Elämässäni on myös siis paljon miehiä, olen kasvanut veljien kanssa, isäni on vakaa ja turvallinen, minulla itselläni on kaksi aikuista poikaa, mieheni on fiksu ja auttavainen, luotan häneen kuin kallioon. 

Sama täällä. Isä, puoliso, veli ja aikuiset poikani ovat hyviä ihmisiä ja turvallisia ja luotettavia. Samoin  koulussa, opiskeluissa ja työelämässä ei ole koskaan tarvinnut miespuolisia pelätä. 

Olen ollut töissä miesvaltaisessa  metalliteollisuudessa 20 v. ja koskaan ei ole mitään häirintää eikä pelottavaa ollut ! Lopettakaa miesten mollaaminen !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme