Tapaisin metsässä mielummin suden tai karhun, kuin suomalaisen miehen. Miksi miehet suuttuvat tästä?
Ja olen siis tavannut metsissä karhuja, susia ja ahmoja. Karhuja olen havainnut eniten; joitain kymmeniä. Hirvi pienen vasan kanssa alkaa olla vaarallisuudessaan ihmisen luokkaa. Suurpetoja ei ole tarvinnut pelätä. Ne muutamat, jotka eivät ole väistäneet, ovat tehneet sen selväksi jo pitkän matkan päästä. Miehet ovat olleet arvaamattomia eläimiin verrattuna.
Kommentit (41)
Ei suutu.
Olisin minäkin autiolla saarella mieluummin koiran kanssa kuin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Ei suutu.
Autio kissasaari olisi ihan unelma! N27
Minä suutun siitä, että laitat pilkun kuin-sanan eteen. Pilkku ei siihen kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Entisajan metsäsuomalainen miehuuskoe edellytti kaksi tehtävää, piti tappaa karhu ja naida naista.
Eräänä kertana miehuuskoetta suorittava mieho, ensimmäisen tehtävän suoritettuaan palasi vanhempain neuvoston luo ja ilmoitti että karhu on nyt naitu ja kysyi missä se nainen on joka pitää tappaa?
Olipas tyhmä mies.
Minä taas eläisin mieluummin karhujen kanssa kuin yhdenkään suomalaisen naisen kanssa.
Itsekin näkisin metsässä mielummin vaikka puolukan kuin jonkun akankälkättimen. Ihan ymmärrettävää.
Mieluummin kohtaisin metsässä ihmisen, kuin suurpedon.
Vierailija kirjoitti:
Kuolema feministeille.
Tulee se sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suutu.
Japanissa, Aoshima vois olla sit aika kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas eläisin mieluummin karhujen kanssa kuin yhdenkään suomalaisen naisen kanssa.
Tiedät siis tunteen? Hyvä.
Tämä koko toksisten feministien paskameemi on täysin absurdi.
Kuinkahan moni teistä palstan naisista on edes viimeksi ollut metsässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suutu.
Japanissa, Aoshima vois olla sit aika kohdillaan.
Täytyypä tutustua asiaan. Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Tapa feministi ittes
Ompa jännä että joku nainen ei halua kohdata sinua metsässä. Sinähän vain haluat feministien kuolevan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko toksisten feministien paskameemi on täysin absurdi.
Kuinkahan moni teistä palstan naisista on edes viimeksi ollut metsässä?
Kuinka moni meistä on ollut viimeksi metsässä?
Muotoiletko kysymyksen ymmärrettävämmäksi. Moni meistä on ollut usein metsässä. Moni viimeksi tänään.
Olet luultavasti kohdannut tuhansia miehiä. Veikkaan että metsässä olet ehkä kerran käynyt koulun retkellä. Etkä siellä silloin mitään eläimiä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolema feministeille.
Tulee se sinullekin.
Onneksi olemme tässä tasa-arvoisia kaikesta intersektionalismista ja sosialismista huolimatta.
Entisajan metsäsuomalainen miehuuskoe edellytti kaksi tehtävää, piti tappaa karhu ja naida naista.
Eräänä kertana miehuuskoetta suorittava mieho, ensimmäisen tehtävän suoritettuaan palasi vanhempain neuvoston luo ja ilmoitti että karhu on nyt naitu ja kysyi missä se nainen on joka pitää tappaa?