Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko käyttämään työpaikallasi Pride-tunnuksia (paita, pinssi) jos esihenkilö vaatisi?

Vierailija
12.03.2026 |

Itse en. Minun tehtäväni ei ole työpaikalla mainostaa mitään ulkopuolista aatteellista liikettä, järjestöä jne mitkä eivät liity oman työnantajan toimintaan. Olisin valmis vastaanottamaan mieluummin varoituksen kirjallisena.

Suostuisitko?

Vaihtoehdot

Kommentit (562)

Vierailija
401/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

persuja ei kukaan kuuntele niin pitää kyselyitä manipuloida ja lisäillä itse äänet jotta näyttäisi luotettavalta!

Tahti hidastuu persulla, sammuuko hän kohta?

Vierailija
402/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kerran joku kamppis, jonka ajan käytettiin sateenkaariväristä rintaneulaa. Ei vaikuttanut mun työntekooni mitenkään se merkki. Ei käynyt mielessäkään, että olisin vastustanut. En keksi yhtään syytä, miksi vastustaisin.

Pinssin käyttämättömyys ei ole vastustamista, se on neutraali asenne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

persuja ei kukaan kuuntele niin pitää kyselyitä manipuloida ja lisäillä itse äänet jotta näyttäisi luotettavalta!

898 ääntä jo persulta

Ei muuten oo. Kyllä täällä on vihervassareitakin. Työnantaja voi tukea pride -aatetta, mutta työntekijänä valitsen itse mihin lähden mukaan ja mihin en. Työnantajan tehtävä ei ole koskaan määritellä työntekijän aatemaailmaa. 

Vierailija
404/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään koska näkemykseni on että, pride ( ja kaikki mitä siihen liittyy woke jne.) on kilpaileva uskonto kristinuskon kanssa joten kieltäytyisin uskonnon perusteella.

Woke, pedohommat, lasten leikkelyt transuilun varjolla, lisääntymiskyvyttömyys, kaikki vähemmän kiva.

Kuulostaa ihan teidän persujen hommilta! Saastaiset anaalit teilläkin

Vierailija
405/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi rei'ittämään vaatteitani pinssillä.

Vierailija
406/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

909 ääntä jo, persu se kaivaa kuoppaa

Vierailija
407/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

persut on noloja ja viiraa päästä, 917 ääntä jo

Vierailija
408/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käskystä en tunnusta mitään ideologiaa. Muutoin kyllä annan kaikkien omassa elämässään kannattaa, mitä haluavat.

Vierailija
409/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi Pride-tunnuksia enkä minkään muunkaan ideologian tunnuksia. Siihen ei myöskään laki pakota. 
Töissä keskityn työntekoon ja se saa riittää. 

Vierailija
410/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketähän niitä ääniä lisäilee, kun moinen on edes tullut mieleen?

Vierailija
411/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERSU KOMMENTOI OMIIN ALOITUKSIIN

Vierailija
412/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

persu se ei lopeta

Vierailija
413/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käyttäisi Pride-tunnuksia enkä minkään muunkaan ideologian tunnuksia. Siihen ei myöskään laki pakota. 
Töissä keskityn työntekoon ja se saa riittää. 

Sama. Palkkani on ihan liian pieni, ei sillä rahalla saa sieluani.

Vierailija
414/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu se juttelee yksinään täällä, mitä hittoa?

Vierailija
415/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. En suostuisi myöskään käyttämään minkään muun tahon mainostuotteita. En ymmärrä, miksi tuota Setaa ja Pridea nykyään niin kovasti mainostetaan ja painostetaan. Tuo kääntyy vain ja ainoastaan itseään vastaan. Hyväksyminen ja tasa-arvon ymmärtäminen lähtee yksilöstä itsestään, sisältäpäin eikä mistään pakotettuna. Itseäni nuo ainoastaan ärsyttävät eivätkä muutamat sex vähemmistökaverinikaan lainkaan tuosta hössötyksestä tykkää. Mua ärsyttää myös se, että eri kaupunkien pitäisi liputtaa Priden puolesta. Miksi? Silloin tasapuolisuuden vuoksi pitää myös liputtaa muiden yhdistysten ym. asioita. Jos nyt sitten puhutaan hyväksymisestä ja tasa-arvosta, niin hyväksytään sitten tasa-arvon nimissä kaikki muukin. 

Vierailija
416/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi. En suostuisi myöskään käyttämään minkään muun tahon mainostuotteita. En ymmärrä, miksi tuota Setaa ja Pridea nykyään niin kovasti mainostetaan ja painostetaan. Tuo kääntyy vain ja ainoastaan itseään vastaan. Hyväksyminen ja tasa-arvon ymmärtäminen lähtee yksilöstä itsestään, sisältäpäin eikä mistään pakotettuna. Itseäni nuo ainoastaan ärsyttävät eivätkä muutamat sex vähemmistökaverinikaan lainkaan tuosta hössötyksestä tykkää. Mua ärsyttää myös se, että eri kaupunkien pitäisi liputtaa Priden puolesta. Miksi? Silloin tasapuolisuuden vuoksi pitää myös liputtaa muiden yhdistysten ym. asioita. Jos nyt sitten puhutaan hyväksymisestä ja tasa-arvosta, niin hyväksytään sitten tasa-arvon nimissä kaikki muukin. 

Persu ap suksi muualla

Vierailija
417/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketähän niitä ääniä lisäilee, kun moinen on edes tullut mieleen?

Varmaan itse ja kaverinsa. Mesoaa maanisesti ja yrittää sillä tavoin kääntää huomion pois itsestään. Normaali keskustelu ei onnistu. Ainoastaan tuo pään aukominen ja räkytys. Kertoo tarpeeksi. Jättää huomiotta koko tyypin vaan yrittäen ymmärtää kipuiluaan ties mistä tällä kertaa. 

Vierailija
418/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Kyllähän ap:nkin aatteelisen liikkeen arvaa jo siitä, ettei hän suostu käyttämään. :D

Että turha kuvitella, että hän pystyy itse pysymään puolueettomana. 

Vierailija
419/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö työpaikan musliminkin pitää pridepinssiä? Vai saako vapautuksen?

Vierailija
420/562 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeastaan tuollainen väkisin liputtaminen vaan korostaa, että jotkut ovat erikoisia ja erilaisia. Ei se ole tasa-arvoa. Kaikkien kuuluu saada samaa kohtelua erityisominaisuuksistaan huolimatta ja ilman mitään korostamista. Se on tasa-arvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi