Suostuisitko käyttämään työpaikallasi Pride-tunnuksia (paita, pinssi) jos esihenkilö vaatisi?
Itse en. Minun tehtäväni ei ole työpaikalla mainostaa mitään ulkopuolista aatteellista liikettä, järjestöä jne mitkä eivät liity oman työnantajan toimintaan. Olisin valmis vastaanottamaan mieluummin varoituksen kirjallisena.
Kommentit (542)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pink money:n houkuttelu on yritysten pridesymbolien takana.
Mitä tämä tarkoittaa?
Pink moneylla viitataan alunperin nimenomaan tyylitietoisten homojen ja lesbojen rahankäyttöön markkinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse suostunut pukeutumaan pride logohin siinä vaiheessa kun vihervasemmiston väki suostuu oukeutumaan persu logoihin. Eli ei koskaan tarvitse. Eihän se niin mene että oikeistolaisia pakotetaan pukeutumaan vihervasemmiston logoihin mutta vihervasemmistolaisten ei tarvi pukeutua oikeiston logoihin. Itse kannatan aitoa tasa-arvoa enkä tuota vihervasemmiston valikoivaa tasa-arvoa jonka tarkoitus on vain pakottaa oikeistolaiset kannattamaan vihervasemmisto politiikkaa
Tasa-arvo ja ihmisoikeudet ovat vihervasemmistolaisuutta?
Älä lässytä että pride = tasa-arvo ja yhdenvertaisuus.
Ei ole eikä tule olemaan.
Tasa-arvo ja yhdenvertaisuus. Keitäs kaikkia kiellettiinkään osallistumasta Prideparaatiin..Hmmmm.
Vierailija kirjoitti:
Opetussuunnitelman perusteiden (2016) mukaa virkavelvollisuuteni on edistää tasa-arvoa ja vastustaa esimerkiksi seksuaalivähemmistöjen syrjintää. Tutkimusten mukaan (esim. Kouluterveyskysely 2025) vähemmistöihin edelleen kohdistuu kiusaamista paljon enemmän kuin muihin. Opetushenkilöstön vastuulla on ehkäistä kiusaamista ja syrjintää myös omalla esimerkillä. Myös työnantaja on vastuussa syrjintään puuttumisesta ja sen ehkäisemisestä. En saata ymmärtää, miksi joku vastustaa syrjinnän vastustamista, semminkin kun se on ihan Suomen laissa mainittu asia.
Ei se ole syrjinnän vastustamista, jos ei halua hyvesignaloida pridemerkeillä. Minulle on itsestäänselvää, että kaikki me olemme yhdenvertaisia. En halua ruveta koketeeraamaan ulkoisilla merkeillä ajatuksiani.
En? Työnantaja voi itse vetää kokovartalokostyymin päällensä, minä en ole mikään kävelevä aatteiden mainos.
880 ääntä ja persu hyytyi ahahah nolo, jos teet tuota säälittävää touhua, niin tee se loppuun ja älä lopeta!
Vierailija kirjoitti:
Se on esimies eikä mikään hẹlvetin esihenkilö.
Riippuu sukupuolesta.
PERSUT SPÄMMII JA MANIPULOI KYSELYN TULOKSIA
Toiseen suuntaan kun kumartaa, niin toiseen pyllistää.
PERSU SPÄMMII JA KYSELYJÄ MUOKKAA, MIKSI?
PERSUT ON SEKAISIN, PISTÄNYT JO 887 ÄÄNTÄ, SAIRASTA! MIELIPUOLISTA MUTTA KYLLÄ VENÄJÄ KIITTÄÄ
891 ÄÄNTÄ JO HIENOA PERSU OLLAAN YLPEITÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pink money:n houkuttelu on yritysten pridesymbolien takana.
Mitä tämä tarkoittaa?
Pink moneylla viitataan alunperin nimenomaan tyylitietoisten homojen ja lesbojen rahankäyttöön markkinnoilla.
Opin sitten uuden sanan tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veli-Matti Savinainen ei saanut mitään varoituksia tai muitakaan seuraamuksia. Hänellä oli oikeus kieltäytyä käyttämästä noita tunnuksia ja hän käytti sen.
Missä ongelma?
Siinä, että Veli-Mattia kiusattiin mielipiteestään. Setan ja Sofia Virran toimesta. Onneksi oikeus voitti lopulta.
Sofia Virran toiminnasta pitäisi tehdä kantelu tasa-arvovaltuutetulle.
Vierailija kirjoitti:
PERSUT ON SEKAISIN
Vai olisiko niin että suurin osa ei todellakaan arvosta setan masinoimaa poliittista prideä? Itse en ole persu enkä todellakaan niitä äänestä mutta en myöskään todellakaan kannata tuota setan poliittista prideä
892 ÄÄNTÄ JO PERSULLE KILAHTI VARMAAN 892 RUPLAA TILILLE
879 jo