Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jolle on mahdoton ajatus pitää farkkuja tai muita housuja ilman takapuolen peittävää paitaa?

Vierailija
12.03.2026 |

Kauheinta olisi lähteä julkisille paikoille tiukoissa trikoissa ja lyhyessä paidassa, jolloin takapuolen lisäksi jalkoväli on alttiina katseille. En käsitä miten monet naiset pystyy kulkemaan niin. Eikö ole liian paljas olo?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainut. En itsekään ole koskaan tykännyt että alapää on esillä. Muistan kuinka ekassa työpaikassani yhtäkkiä päätettiin, että kaikkien pitää pukeutua työhaalariin ja kieltäydyin siitä tästä syystä. 

Ei tullut potkuja, mutta sain vääntää siitä asiasta.

Mulla on aina oltava joko hame, mekko tai tunika. Muuten on sellainen olo kuin kulkisin alasti. Ja ei, tähän ei liity mikään uskonto tms.

"Alapää esillä"? Farkut jalassa? Haloo!

Pitääkö ymmärtää väärin tahallaan? Tiedät kyllä mitä sillä tarkoitetaan. Että näkyy pyllyn muodot ja pahimmillaan camel toe.

Vierailija
62/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ysärinuori täällä. Minusta tuntuu, että se johtuu siitä, että nuorena sitä oli sellainen kävelevä saalis ja setämiehet oli heti kimpussa jos peppu näkyi. Se suojeluvaisto jäi sitten päälle vaikka ei miehet enää ole näin vanhoista kiinnostuneet (luojan kiitos). Nykyäänhän ei sitä kopeloimista enää ole sallittua tehdä, joten naiset uskaltavat näyttää muotojaan. 

Onneksi olkoon sinut on aivopesty. 

Aivopesty mihin? 

Siihen, että naisen kuuluu olla siveä ja häveliäs ja peittää itsensä huolellisesti, koska muuten ei ole siveä, jos joku paikka hieman näkyy. Ei saa mikään näkyä edes niin, että on kangas päällä. 

Koska nainenhan ei saa olla seksuaalinen vaan viaton ja siveyden sipuli.

Eri

Ei ole kyse ollenkaan siitä. Olen seksuaalinen, eikä siinä ole yhtään mitään hävettävää. Mutta haluan itse päättää omasta vartalostani ja 90 luvulla se ei ollut mahdollista jos pukeutui liian muotoja paljastavasti. Et taida tätä ymmärtää koska et ole kokenut sitä. Nykyään on mahdollista pukeutua vapaammin ja paljastavammin, koska miesten tekemä seksuaalinen ahdistelu on vähentynyt reippaasti. 

Toivottavasti se ei johdu siitä, että miesten testosteronipitoisuudet ja siittiöt ovat vähentyneet hälyttävästi ja joka kolmas lie jo homo tai jotain muuta.

Mitä se haittaa jos noin olisi käynyt? Maailmassa on jo ihan liikaa ihmisiä, joten siittiöhukka on aivan hyvä asia jos se tekee samalla maailmasta turvallisemman paikan elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalin ihmisen housut ei ole niin tiukat tai niin ohuet, että mitään tarvitsisi niiden lisäksi sen kummemmin peitellä.

Ei housujen tarvitse edes olla mitään ylitiukat tai ohuet, jotta ne tuntuu liian paljastavilta.

Ap

Körttihame tai sitten i-uskonnon pukukoodi sopii sinulle.

Vierailija
64/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet!

On ihanan voimaannuttavaa tuntea miesten katseet tiukkojen salihousujeni kamelinvarpaassa.

N19

Vierailija
65/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ysärinuori täällä. Minusta tuntuu, että se johtuu siitä, että nuorena sitä oli sellainen kävelevä saalis ja setämiehet oli heti kimpussa jos peppu näkyi. Se suojeluvaisto jäi sitten päälle vaikka ei miehet enää ole näin vanhoista kiinnostuneet (luojan kiitos). Nykyäänhän ei sitä kopeloimista enää ole sallittua tehdä, joten naiset uskaltavat näyttää muotojaan. 

Aivopesty mihin? 

Siihen, että naisen kuuluu olla siveä ja häveliäs ja peittää itsensä huolellisesti, koska muuten ei ole siveä, jos joku paikka hieman näkyy. Ei saa mikään näkyä edes niin, että on kangas päällä. 

Eri

On aikalailla eri asia olla seksuaalinen kuin olla ulkopuolisten kourimisten ja kommenttien kohteena.

Kato, se ekä on jotain, minä SINÄ olet ja teet ja tunnet. Jälkimmäinen on jotain, mitä joku muu tekee SINULLE .

Sinulla on kertomus siitä miten naisia kourittaan, yms aina ja iänkaikkisesti, aamen. 
On totta, että naisia esineellistää nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.

Olemme siirtyneet maailmaan, jossa omasta tunteesta on tullut ilmoitusasia, jolla voi ilmoittaa faktan. Sitä voi vain ilmoittaa, että minusta nyt  tuntuu siltä, että minua kuoritaan joka paikassa aina ja iankaikkisesti, aamen ja haluat pukea itsesi näkymättömään sääkkiin, kun sua kouritaan joka paikassa aina ja iankaikkisesti ja amen. Se on sinun oman pääsi pyhä totuus, jota nyt julistat kuin jotain evankeliumia. Mulla on pillu, olen uhri aina ja iankaikkisesti, aamen ja luulet olevasi nyt jotenkin mielenkiintoinen. Et ole! 

Vierailija
66/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainut. En itsekään ole koskaan tykännyt että alapää on esillä. Muistan kuinka ekassa työpaikassani yhtäkkiä päätettiin, että kaikkien pitää pukeutua työhaalariin ja kieltäydyin siitä tästä syystä. 

Mulla on aina oltava joko hame, mekko tai tunika. Muuten on sellainen olo kuin kulkisin alasti. Ja ei, tähän ei liity mikään uskonto tms.

Pitääkö ymmärtää väärin tahallaan? Tiedät kyllä mitä sillä tarkoitetaan. Että näkyy pyllyn muodot ja pahimmillaan camel toe.

Voi kauhiaa, naiselle on perse ja pillu. Puetaan ne säkkiin! 

Vierailija
67/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä näkyy haaraväli ja peppu. Aika paljas olo on. En minäkään käytä farkkuja tuosta syystä. 

Vierailija
68/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean näköstä varsinkin läskeillä. Olen aivan hoikka, mutta silti käytän trikoita vain pitkän paidan kanssa. 

Mun mielestä laihoilla/hoikilla tuo tyyli näyttää vielä kauheammalta, pyöreys tavallaan pehmentää ja suojaa näkymää.

Ap

Kai lihavien yllä tiukastakin vaatteesta tulee olo, että vaatteen alla on väkisinkin monia välikerroksia, eikä siellä mitenkään voi olla suoraan iho. 

Vierailija
69/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole alapää esillä kulkiessani housuissa. Hou-suis-sa. Koon ja istuvuuden valitsen niin, ettei tule kamelinvarvasta. Ihmeellistä muiden naisten häpäisyä. 

Vierailija
70/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean näköstä varsinkin läskeillä. Olen aivan hoikka, mutta silti käytän trikoita vain pitkän paidan kanssa. 

Rakastan ylipainoisia, jotka pukeutuvat napapaitaan. Rakastan eniten sitä, että muiden pukeutuminen tai ulkonäkö ei kuulu minulle pätkän vertaa. Julkinen tila ei kuulu pelkästään kaltaiselleni keski-ikäiselle naiselle. Se kuuluu kaikille.

Kunnon kaljamaharöllykkä ja karvaiset miestissit minimaalisen ylikireän  tank topin ohi, alta ja sivulta pursuillen Espalla saa sinulta varmastikin myös raikuvat aplodit. Vai eikö?

Vierailija
71/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan ylipainoisia, jotka pukeutuvat napapaitaan. Rakastan eniten sitä, että muiden pukeutuminen tai ulkonäkö ei kuulu minulle pätkän vertaa. Julkinen tila ei kuulu pelkästään kaltaiselleni keski-ikäiselle naiselle. Se kuuluu kaikille.

Kunnon kaljamaharöllykkä ja karvaiset miestissit minimaalisen ylikireän  tank topin ohi, alta ja sivulta pursuillen Espalla saa sinulta varmastikin myös raikuvat aplodit. Vai eikö?

Ei kuulu mulle pätkän vertaa. 

Vierailija
72/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet!

On ihanan voimaannuttavaa tuntea miesten katseet tiukkojen salihousujeni kamelinvarpaassa.

N19

👍t.👴🏻

Vierailija
73/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivopesty mihin? 

Yksinkertaistamiseen ja miesvihamielisyyteen. 

Ei ole kyse siitäkään. Minulla ei ole miesvihaa, rakastan, arvostan ja kunnioitan miehiä. Mutta en sellaisia, jotka käyttäytyy kuin siat ja ahdistelee naisia. Niitä ei tosin ole kuin muutama prosentti sadassa, mutta tehokkaasti nekin voi pilata laajan joukon maineen. Itse et suostu uskomaan, että naisten kokemukset on ihan todellisia ja tapahtuneita, eikä yksinkertaistusta. 

Jos lakkaisit vetämästä herneitä nenään ja uskoisit, että joskus miesten käytös on ollut todella idioottimaista, mutta asiat voi muuttua ja ne ovat muuttuneet jo paljon hyvään suuntaan.

Vierailija
74/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivopesty mihin? 

Eri

Vähän turhan yksioikoista vetää noin suora korrelaatio pukeutumisesta seksuaaliseen ahdasmielisyyteen. Julkisella paikalla on kohteliasta olla tyrkyttämättä. Se, että pukeutuu peittävästi tai ei-paljastavasti ei tarkoita, etteikö ihminen voisi olla hyvinkin seksuaalisesti vapautunut oman kumppaninsa kanssa.

Vierailija
75/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pimeältä. Hameessa puetumpi olo kuin työhaalarissa, wtf.

Pystytkö ikinä tekemään mitään missä mekko ei sovellu vaatteeksi? Oletko ikinä ratsastanut, lasketellut tai uinut, noin esimerkiksi?

Ihan normaalisti housuihin pukeudun kunhan paita on pitkä. Ja joo, käyn uimassa ja voisin vaikka lasketella haalareissa. 

Työpaikalla ollaan päivittäin, vähän eri asia pukeutua siellä niin, että on jatkuvasti epämiellyttävä olo.

Vierailija
76/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos housuissa on takataskut, kuten farkuissa, paidan ei tarvitse yltää peitoksi.  Ne on jo tarpeeksi peittävät.

Vierailija
77/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivopesty mihin? 

Eri

On aikalailla eri asia olla seksuaalinen kuin olla ulkopuolisten kourimisten ja kommenttien kohteena.

Kato, se ekä on jotain, minä SINÄ olet ja teet ja tunnet. Jälkimmäinen on jotain, mitä joku muu tekee SINULLE .

Sinulla on kertomus siitä miten naisia kourittaan, yms aina ja iänkaikkisesti, aamen. 
On totta, että naisia esineellistää nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.

Olemme siirtyneet maailmaan, jossa omasta tunteesta on tullut ilmoitusasia, jolla voi ilmoittaa faktan. Sitä voi vain ilmoittaa, että minusta nyt  tuntuu siltä, että minua kuoritaan joka paikassa aina ja iankaikkisesti, aamen ja haluat pukea itsesi näkymättömään sääkkiin, kun sua kouritaan joka paikassa aina ja iankaikkisesti ja amen. Se on sinun oman pääsi pyhä totuus, jota nyt julistat kuin jotain evankeliumia. Mulla on pillu, olen uhri aina ja iankaikkisesti, aamen ja luulet olevasi nyt jotenkin mielenkiintoinen. Et ole! 

Sä kiukuttelet nyt ihan väärälle sukupolvelle. Me kasvettiin aikanaan ilmastossa, missä monille miehille ensimmäisenä mieleen tulevan asian möläyttely oli tavallista. (Naiset eivät huutele ihan turvallisuussyistä, tämä lienee päivänselvää.) Aika pitkälle siltä välttyi peittämällä pyllyn ja tekemällä itsestään siinä pienessä asiassa subjektin objektin sijaan. Nykyään möläyttelijöitä ja huutelijoita on vähemmän, onneksi. Ei aikanaan ollut myöskään nykyisissä määrin myöskään seka-kaveriporukoita aika pitkälle samasta syystä, ei oltu totuttu toistemme seuraan. Erilaiset ajat, erilaiset tavat.

Vierailija
78/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivopesty mihin? 

Eri

Ilmaiset asian vähän ehkä rumasti ja turhan provokatiivisesti, mutta tuossa on totuuden siemen. Kun riittävän moni julistaa "musta tuntuunsa" olevan todellisuus niin herkimnät sielut alkavat sen uskoa olevan kattava ja oikea todellisuus. Ja eivät kohta uskalla nousta bussiinkaan kun koko ajan joku kourii.

Vierailija
79/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu mulle pätkän vertaa. 

Ilmeesi kertoisi kuitenkin totuuden.

Vierailija
80/95 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet!

N19

N19 luetaan N49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän