Olenko ainoa, jolle on mahdoton ajatus pitää farkkuja tai muita housuja ilman takapuolen peittävää paitaa?
Kauheinta olisi lähteä julkisille paikoille tiukoissa trikoissa ja lyhyessä paidassa, jolloin takapuolen lisäksi jalkoväli on alttiina katseille. En käsitä miten monet naiset pystyy kulkemaan niin. Eikö ole liian paljas olo?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo! Ja kiitos kaikille joilla on hyvä maku.
Nimenomaan EI ole hyvä maku, jos vetää aina farkkujen takamuksen päälle jonkun paidan :D
Näillä perseen peittelijöillä ei tosissaan ole IKINÄ hyvä maku. Eipä siinä, ei myöskään niillä jotka vetää housut peppuvakoon.
Taitaa olla vaon esittelijät näiden pepun peittelijöiden tyttäriä? Tullut joku vastareaktio äidin muumi-tunikoita ja häpeilyä kohtaan, niin tyttäret vetää sitten salaiset solat ja vaot esissä tuolla jumppahousuissa menemään?
Mä yhdistän pitkät paidanhelmat tosiaan leviksiin (tuolloin ilman elastaania) ja flanellipaitoihin. Ysärin teinivuosina niin pukeutuivat sekä tytöt että pojat: muoti tuli grungen ja Kurt Cobainin myötä, ja varmaan yksinkertaisesti tuntuu monesta omalta siksi kun sitä on tehnyt niin paljon. Mun tyttäreni (nyt 25) puolestaan eli tuon trikoot/collarit persvaossa -tytisyttelykauden. Se liittyi jotenkin Kardashianeihin ja pitkään jatkuneeseen peppumuotiin, eiköhän taustalla ole ollut afroamerikkalaisia vaikutteita ja räppikulttuuria. Sitä ei kyllä enää juurikaan näe missään, tuosta on jo aikaa.
Ei ole häpeilyä eikä muumitunikoita, mä olen se toinen keskiaika. Mitä enemmän ja liehuvampaa, sen parempi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean näköstä varsinkin läskeillä. Olen aivan hoikka, mutta silti käytän trikoita vain pitkän paidan kanssa.
Niin, trikoita.
Minä en varmaan tunne ketään sellaista kuin ap, että vetäisi farkkujen päälle aina jonkun pepun peittävän vaatteen? Ei äitini ja mummonikaan tee noin, vaan normaalisti on farkkujen tai muiden housujen takamus esillä. Mekot sitten erikseen, niiden kanssa sukkahousut.
Trikoita eivät käytä, en ole koskaan nähnyt heillä trikoita.. Tai no, ehkä hiihtotrikoot joskus lapsena mökillä?
Et ole koskaan nähnyt kenelläkään pitkää neuletakkia farkkujen kanssa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainut. En itsekään ole koskaan tykännyt että alapää on esillä. Muistan kuinka ekassa työpaikassani yhtäkkiä päätettiin, että kaikkien pitää pukeutua työhaalariin ja kieltäydyin siitä tästä syystä.
Ei tullut potkuja, mutta sain vääntää siitä asiasta.
Mulla on aina oltava joko hame, mekko tai tunika. Muuten on sellainen olo kuin kulkisin alasti. Ja ei, tähän ei liity mikään uskonto tms.
"Alapää esillä"? Farkut jalassa? Haloo!
Pitääkö ymmärtää väärin tahallaan? Tiedät kyllä mitä sillä tarkoitetaan. Että näkyy pyllyn muodot ja pahimmillaan camel toe.
Ei minulla ole alapää esillä kulkiessani housuissa. Hou-suis-sa. Koon ja istuvuuden valitsen niin, ettei tule kamelinvarvasta. Ihmeellistä muiden naisten häpäisyä.
Mitä ihmettä? Kysyttiin onko jollain tällainen fiksaatio ja vastasin. En ole muiden pukeutumisia tuominnut, miksi sitten mua koko ajan tuomitaan?
Muut saa pukeutua ihan miten haluaa, tämä on vain mun juttuni. En ymmärrä miksi porukka ottaa tästä itteensä. Sanoin jo, ettei kyseessä ole mikään uskonto, eikä vastaavaa, vaan tää on ihan oma juttuni.
Jos muut saa pukeutua niin kuin haluaa, sallittakoon sama minullekin ilman haukkumisvyöryä?
Sanot housuja käyttävien kulkevan alapää paljaana. Mielestäni aika häiriintynyt tuomio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainut. En itsekään ole koskaan tykännyt että alapää on esillä. Muistan kuinka ekassa työpaikassani yhtäkkiä päätettiin, että kaikkien pitää pukeutua työhaalariin ja kieltäydyin siitä tästä syystä.
Ei tullut potkuja, mutta sain vääntää siitä asiasta.
Mulla on aina oltava joko hame, mekko tai tunika. Muuten on sellainen olo kuin kulkisin alasti. Ja ei, tähän ei liity mikään uskonto tms.
"Alapää esillä"? Farkut jalassa? Haloo!
Pitääkö ymmärtää väärin tahallaan? Tiedät kyllä mitä sillä tarkoitetaan. Että näkyy pyllyn muodot ja pahimmillaan camel toe.
Ei minulla ole alapää esillä kulkiessani housuissa. Hou-suis-sa. Koon ja istuvuuden valitsen niin, ettei tule kamelinvarvasta. Ihmeellistä muiden naisten häpäisyä.
Mitä ihmettä? Kysyttiin onko jollain tällainen fiksaatio ja vastasin. En ole muiden pukeutumisia tuominnut, miksi sitten mua koko ajan tuomitaan?
Muut saa pukeutua ihan miten haluaa, tämä on vain mun juttuni. En ymmärrä miksi porukka ottaa tästä itteensä. Sanoin jo, ettei kyseessä ole mikään uskonto, eikä vastaavaa, vaan tää on ihan oma juttuni.
Jos muut saa pukeutua niin kuin haluaa, sallittakoon sama minullekin ilman haukkumisvyöryä?
Sanot housuja käyttävien kulkevan alapää paljaana. Mielestäni aika häiriintynyt tuomio.
Siis se tuntuu ITSESTÄNI siltä. Siksi en sitä mielelläni tee.
En kyllä ole koskaan tuntenut oloani alastomaksi farkuissa tai muissa vastaavissa housuissa. Trikoita en osaa käyttää näkyvillä paikoilla, niissä olo olisi kuin sukkahousuissa lähtisi kaupungille. Olin nuori 80-luvulla ja silloin oli muotia tunkea kaikki puseron helmat farkkujen kauluksen alle.
Ymmärrän. Juuri nuo alueet ovat töllistelyjen kohteena. Kamelinvarvasta pyritään löytämään. Ja persuutta eri näkökulmista kukin erikseen tsiikaa.
Sekin ennemmin ok, jokin jakku auki, pitkä villatakki, bleiseri tms ja edestä auki, aika kiva. ennemmin se etupuoli auki. tämä joo. mutta varmista eka se etupuoli ok, ei kamelia tms, että tunnusmerkistöt pomppaa oudon kyylän silmille. on noi nätit tunikatki ihan kivoja. Pääsen joo kiinni tuosta mitä ajat takaa. paska homma.
mitäs muuta sulle kuuluu. Mites nappaako sulle noi väljät suht kivat maximekot. sittenhän ei stressaa sinä pv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalin ihmisen housut ei ole niin tiukat tai niin ohuet, että mitään tarvitsisi niiden lisäksi sen kummemmin peitellä.
Ei housujen tarvitse edes olla mitään ylitiukat tai ohuet, jotta ne tuntuu liian paljastavilta.
Ap
ap on oikiassa
Et ole.
En myöskään tykkää, että peffa näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ysärinuori, pieni pylly aina flanellipaidan helman alla piilossa? Mä olen hameihminen ja tunnen itseni paljaaksi ihan kaikissa housuissa. Tottumisjuttuja varmaan myös ne trikoot persvaossa.
Olen. Ja mäkin käytän mieluummin hameita ja mekkoja.
Ap
Minäkin olen ysärinuori. Joskus toiveikkaana ostan jotkut voimaantumishousut, joissa peppu näkyisi, mutta sitten en kuitenkaan kehtaa niitä käyttää. Ihaillen katson punttiksella miten rohkeita nuoret naiset on kun heillä on pyllytrikoot päällä riippumatta ovatko pulleita vai hoikkia. Minulla on sielläkin t-paita joka peittää pepun kokonaan. Mistä ihmeestä tämä häpeä oikein tulee? Ysärillä kuitenkin oli muotia myös sellainen, että levikset vedettiin tosi ylös ja vyö tiukalle. Minulla ei näin ollut mutta joillakin purkkarityypeillä ja jupeilla oli, joilla oli hyvin muodostunut pepa.
En tiedä. Mulla se tulee ainakin osittain siitä, että mun takapuoli on ruma.
Ap
mutta on jokujonka makuun sunkin pympytin on. takuulla. vaikka nyt ihte tuumit noin ja sua harmittaa. sitä se tietty himoitsee ihan. muista tämä.
Eihän sitten housuja edes tarvitse jos paita peittää takapuolen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ysärinuori, pieni pylly aina flanellipaidan helman alla piilossa? Mä olen hameihminen ja tunnen itseni paljaaksi ihan kaikissa housuissa. Tottumisjuttuja varmaan myös ne trikoot persvaossa.
Olen. Ja mäkin käytän mieluummin hameita ja mekkoja.
Ap
Minäkin olen ysärinuori. Joskus toiveikkaana ostan jotkut voimaantumishousut, joissa peppu näkyisi, mutta sitten en kuitenkaan kehtaa niitä käyttää. Ihaillen katson punttiksella miten rohkeita nuoret naiset on kun heillä on pyllytrikoot päällä riippumatta ovatko pulleita vai hoikkia. Minulla on sielläkin t-paita joka peittää pepun kokonaan. Mistä ihmeestä tämä häpeä oikein tulee? Ysärillä kuitenkin oli muotia myös sellainen, että levikset vedettiin tosi ylös ja vyö tiukalle. Minulla ei näin ollut mutta joillakin purkkarityypeillä ja jupeilla oli, joilla oli hyvin muodostunut pepa.
En tiedä. Mulla se tulee ainakin osittain siitä, että mun takapuoli on ruma.
Ap
Tai sitten luulet vain. Jos se onkin ihan tavallinen mitä muillakin naisilla on.
Mulla on samanlainen kapea ja matala miniperse kuin esim. tällä mallilla. (Nuo housut näyttää kauheilta hänen päällään)
https://www.boozt.com/fi/fi/casall/jersey-straight-pant_32806287/229459…
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo! Ja kiitos kaikille joilla on hyvä maku.
Nimenomaan EI ole hyvä maku, jos vetää aina farkkujen takamuksen päälle jonkun paidan :D
Näillä perseen peittelijöillä ei tosissaan ole IKINÄ hyvä maku. Eipä siinä, ei myöskään niillä jotka vetää housut peppuvakoon.
Taitaa olla vaon esittelijät näiden pepun peittelijöiden tyttäriä? Tullut joku vastareaktio äidin muumi-tunikoita ja häpeilyä kohtaan, niin tyttäret vetää sitten salaiset solat ja vaot esissä tuolla jumppahousuissa menemään?
Ei mulla mitään tyylitajua koskaan olekaan ollut, enkä ole ikinä seurannut muotia. En todellakaan ole mikään tyylilyyli.
Mulla on aina pukeutuminen mennyt mukavuus edellä ja se nyt mun kohdalla sattuu tarkoittamaan mahdollisimman peittävää pukeutumista.
Jollain muulla se on sitten toisin. Ihan sama.
Kasarilla oli muotia tunkea se gollekepaita housuihin, minä en tunkenut kun mieluummin pietin takamuksen, vaikka takuulla olisi ollut hyvän mallinen kun urheilin silloin. En vaan halua esitellä