Helsingin ainoa kirjakauppa lopettaa
Kaisaniemen Rosebud lopettaa Helsingin yliopiston idioottimaisella päätöksellä ensi tammikuussa. Vain raha siis ratkaisee.
Kommentit (33)
Tietysti raha ratkaisee, ei kukaan yritystä tappiolla pyöritä. Paperikirjat ei enää myy.
Vierailija kirjoitti:
Harmillista. Mutta tuskin ainoa kirjakauppa Hesessä.
Ei edes Rosebud-ketjun ainoa Helsingin liike (suurin kylläkin, ja sääli sinänsä). Mutta tällä palstalla nyt on tää sekoilun määrä vakio.
Normibisnestä. Yliopistokiinteistöt haki isomman vuokran maksajan. Kirjakauppa siirtyy muihin tiloihin. Paljon melua tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
koita nyt munapää uskoa että HELSINKI!
Ei kukaan osta enää kirjoja. Bisnes on bisnes: jos ei kannata, ei voi jatkaa.
Aika mennyt ei enää palaa. Raha on somessa.
Ja idioluutio etenee.
Vierailija kirjoitti:
Vieläpä Hesen kessessä.
Siksihän Suomessa moni yritys ei juuri pärjääkään, koska vain raha ratkaisee, säästäminen väärissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Siksihän Suomessa moni yritys ei juuri pärjääkään, koska vain raha ratkaisee, säästäminen väärissä asioissa.
Voittohan se tavoite on. Ilman sitä ei ole yritystä, ellei nauti velasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koita nyt munapää uskoa että HELSINKI!
Hesselhoff
Vierailija kirjoitti:
Tiktokilla menee hyvin.
Tiktok-älykkö
Vierailija kirjoitti:
Tietysti raha ratkaisee, ei kukaan yritystä tappiolla pyöritä. Paperikirjat ei enää myy.
kyllä ne myy, itse tilaan kirjat nykyään suoraan kustantamoiden verkkokaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä ne myy, itse tilaan kirjat nykyään suoraan kustantamoiden verkkokaupoista.
Lukeeks vielä joku kirjoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjottaaks joku vielä nettiin
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan kirjoja vain paperimuodossa. Olivatpa ne uusia tai käytettyjä, niin ostan ne netistä. Omalla paikkakunnalla ei ole kirjakauppaa ollut vuosikausiin. Viimeisen kerran olen käynyt kirjakaupassa joskus 90-luvun lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan osta enää kirjoja. Bisnes on bisnes: jos ei kannata, ei voi jatkaa.
Aika mennyt ei enää palaa. Raha on somessa.
Ja idioluutio etenee.
Kyllä ostaa, mutta ostokset tehdään nettikaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut paitsi sinä, joka et ole oppinut lukemaan!
Tiktokilla menee hyvin.