Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin, että miten piilotan ulosotolta lomareissuun tarvittavat rahat

Vierailija
11.03.2026 |

Mulla menee siis palkasta ulosottoon tietty osa ja velka lyhenee koko ajan. Velkaa on jäljellä n. 6300€. Saan ihan palkallani tämän maksettua.

Tänä vuonna mulla on kesäloma sinä kuukautena mikä on erittäin hyvä ajankohta siellä mihin haluan. Enkä halua siirtää vuosilla eteenpäin niin kauan, että saan velat pois.

Luottokorttia mulla ei tietenkään ole. Hotellihuoneen voi maksaa paikan päällä, mutta kun saan ensi kuun alussa nostettua opintolainaa niin koitan katsoa josko saisi samasta hotellista vielä lähes samalla hinnalla huoneen ja maksaisin sen heti. Hotels.comin kautta on jo varattuna huone, mutta koska otin sen niin, että maksan vasta paikan päällä niin en löydä kohtaa mistä sen voisi heti maksaa pois.

Lennot maksan ensi kuun alussa myös opintolainasta. Joo kamalaa otan opintolainaa vaikka olen ulosotossa ja käytän ison osan rahasta matkaan. Osa lainasta menee kyllä kaukolämpölaskun maksamiseen. 

Mietin vain, että kun tässä koitan kerätä lisärahaa ja säästää niin mähän en voi tilille säästää kuin n.1450€ vai mitä se nyt on kun kerrotaan suojaosuus 1,5. Tuon verran saa siis maksimissaan olla tilillä ulosotossa olevalla ilman, että sitä ulosotto sitä vie. Pelkästään hotelliin menee n.900€, että se vie tuosta 1450 eurosta ison osan. 

Käteisenä voi toki säästää, mutta se on hankalaa koska sitten pitäisi vaihtaa valuuttaa pankissa ja sehän taas maksaa. En tiedä sitten paljonko se nykyään maksaa. Opintolainaa ulosotto ei vie tililtä, mutta kauanko ulosotto uskoo tuota selitystä koska jos nostan opintolainaa 1.4. ja käytän vasta elokuussa. 

En tiedä mitä tässä oikein keksii, jos en saa maksettua hotellia ensi kuun alussa. 

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ulosotossa, otat lisää velkaa, että pääset hetkeksi ulkomaille

No, siinä varmaan pääset kohta uudestaan ulosottoon.

Joo totta. Toi ap sotkee jatkossakin. opii nyt keinottelemaan. Eikös tuo vie energiaa hitokseen ,moinen sumpliminen. Kotoa noi lähtee pitkälti. AP kertoi käyttävänsä lääkkeitä, kiinnostaa mitähän vaivaa hoitaa ja korreloiko velkoihin. 

Vit tu sä äm mä olet sekaisin. Astma ja kilpirauhasen vajaatoiminta ei liity mitenkään mun rahankäyttöön! Ei jumaliste miten tyhmä sä oikein olet!

Mä maksan velkani kyllä pois ja sehän sua mielenvikainen vaj akki vi tuttaa. Olet niin tyhmä, että et edes tajua omaa tyhmyyttäsi.

Ap

Siinä käytöstapoja 5-kymppiseltä tädiltä. 

Vierailija
102/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti oppinut mitään ulosottoon joutumisestasi, kun suunnittelet matkoja, vaikka voisit silläkin rahalla maksaa velkaasi nopeammin pois.

Lässyn lässyn. Mä maksan koko ajan ulosoton velkaa pois ja mulla on oikeus myös nauttia elämästä. Sä et siitä määrää miten rahani käytän.

Ap

Ei sulla ole mitään rahaa, kun olet velaksi elänyt ulosottoon asti, senkin persaukinen luuseri.

Ai jos mulla ei ole rahaa niin millä mä maksan asumisen, ruoat, lääkkeet yms.?

Ap

ai - lääääkitys, lääkitys päällä nuorella- sehän selittääkin ... täällä viisaita sanoja sanoo sata sulle..

Mitä sä äm mä sekoilet? Ensinnäkään en ole mikään nuori vaan olen lähemmäs 50v. Toisekseen joku astma- ja kilpirauhaslääkitykset ei ole mitään ihmeellistä minkään ikäisillä. Sä tarvitsisit selvästi jotakin lääkitystä sun korvien väliin.

Ap

tuon ikänen belle ja oottaa iski auttaa- eli vanhus auttaa häntä jos lomalla sattuu jotain, ton ikäinen ja velkainen ja keplottelee keski-ikäinen vanhus ittekkii jollain opintolainoilla ja sumplii. haukku kirjoittajille naisten alapäitä- kun hermot menee ja muuhun ei enää pysty. ap soita ambulanssi. olet nyt muka 50 kymppinen ja tota tasoo  raha.asiat ja sössää kuin teini. mitään ei oo oppinut. ja noi lääkkeet jaaha niitähän on muutakin,, nekö sekoittaa että menee luottotiedot ja ton ikäinen ulosotossa.

järkkyä, joku kakara vois vielä sössii ja kehtaa odottaa pappaisi joka vanhus-pelastaa viiskymppisen jos lomalla sattuu.

thai hoota hakemaanko hätä ku noin polttaa persiissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No multa on aina kysytty ja olen matkustanut paljon.

Vierailija
104/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulosotto voi viedä osan tilille tulevasta rahasta, jos se ylittää suojaosuuden.

Kannattaako lainaa edes ottaa, vaikka sen saisit? Ulosotossa voi saada opintolainaa, mutta ei automaattisesti ja jokatilanteessa. Se on kuitenkin sinulle jo myönnetty?

Mä tarvitsen sen lainan muuhunkin ja sen otan. Mulle on jo opintolaina myönnetty.

Ap

Ok, pahoittelu en osaa neuvoa miten välttyisit, että ulosotto ei veisi osuutta lainasta. En tiedä miten sen voisi piilottaa. Luulen etteipä mitenkään. Onneksi sinulla on töitä ja enää pieni summa jäljellä. Saako kysyä kauanko olit ulosotossa?

Huoh. Mähän kirjoitin jo erittäin selkeästi, että ulosotto ei vie opintolainasta. Ei ainakaan heti. Sitä en tiedä mitä jos laina on tilillä kuukausia. Nyt lähinnä kyse siitä, että miten piilottaa muut rahat mitä säästän ja saan lisätienestiä.

Mun ulosoton pituus ei liity millään tavalla tähän. 

Ap

Lomakassarahat sellaisen henkilön tilille, joka ei ole ulosotossa. Yksinkertaista.

Tosiaan ihmetyttää 5-kymppinen, joka käy töissä, tienaa sen verran, että ulosottovelka lyhenee, opiskelee täyspäiväisesti, koska opintolainapäätös ja joku pankki vielä suostuu lainan myöntämään. Mutta ei kai siinä, on maailmassa monta ihmeellistä asiaa.

Vierailija
105/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti oppinut mitään ulosottoon joutumisestasi, kun suunnittelet matkoja, vaikka voisit silläkin rahalla maksaa velkaasi nopeammin pois.

Lässyn lässyn. Mä maksan koko ajan ulosoton velkaa pois ja mulla on oikeus myös nauttia elämästä. Sä et siitä määrää miten rahani käytän.

Ap

nolo. sittenhän sitä nauttiikin kun velat pois, kuin taakka pois ja uutta velkaa ei tehdä ikinä. eri eri fiilis  matkustaa vapaa kuin lintu. ja kunnia. ja velan voi maksaa kerrallakin pois.  oisko susta kiva..syvä v...tus- joku sulle velkaa ja se miettii miten vaan hemmottelis ihteesä.. syvä v...tu sanon mä. hoida nyt sitä velkaas kuten toivoisit sulle hoidettavan. astu toisen saappaisiin. 

Outo viesti. Jos joku olisi mull velkaa ja on luvannut maksaa velkansa päivänä X, mulle olisi aivan sama vaikka polttaisi rahojaan saunan pesässä sitä ennen.

no, ap ei ollutkaan maksanut ve lkojaan. siksi se on ulosotossa

Niin kuule vajakkiperse mä maksan velkoja ulosottoon koko ajan. Eli maksan velkojani.

Ap

ON eri asia maksaa ns lainaa ajallaan aina eräpäivä, kuten asuntolainat, autolaina jne- kuin ap:n ylpeily oikein , kuinka minä minä maksan oikein koko ajan ulosottoon velkaa.

Eli tässä se pointti- olisit ööpee maksanut ajallaan ne - niitä velkojas pois, se, tajuu se.  NYt ollaankin jo ulosotossa ja karsee sumpliminen, tälläkö ressu leveilee oikein kuinka mää ny hoidan hienosti poikka  ulosottovelkoooo ja kohtako on uutta velkoooo ja miten vaaan sais sumplitua asiaa.

Vierailija
106/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

nolo. sittenhän sitä nauttiikin kun velat pois, kuin taakka pois ja uutta velkaa ei tehdä ikinä. eri eri fiilis  matkustaa vapaa kuin lintu. ja kunnia. ja velan voi maksaa kerrallakin pois.  oisko susta kiva..syvä v...tus- joku sulle velkaa ja se miettii miten vaan hemmottelis ihteesä.. syvä v...tu sanon mä. hoida nyt sitä velkaas kuten toivoisit sulle hoidettavan. astu toisen saappaisiin. 

Keskity sä vain siihen syvään vit tuusi nyt vain.

Ap

Käyytäydy. Ei ihme, että hermot menee kun sössii asiansa.  Menee hermot noin ja käytät asiatonta kieltä tietämättä sukupuolesta mitä kehon osia kommentoijalla on. ja ilmoitit olevasi lääkityksessä ja kuinka ne kustannat ihan itse.   Vaikeaa on sinulla vielä. Lapsellinen olento.  Heillä  joille olet velkaa- onko se oikein- entä jos itse olisit velkoja, vaikka vain satasen, olettaisit hänen- tahon maksavan heti sen sinulle.  Kasva. eikö kotona opetettu rahavarantojen käyttöä.  kerroit omaavasi sellaisen kuin isin.   eikö hän opettanut raha-asioita?

Käyttäydy syvävit tu itse. Sähän tuon vit tuilun aloitit. Olet täysin päästäsi vialla ja älyllisesti erittäin vajaa. Sun viestejä näkee muissakin ketjuissa ja kirjoitat täyttä paskaa.

Ap

Nuo raivarisi ja sanat eivät ole normaali, rivoa kiletä, se ei ole asianmukaista. onko noin hermot menneet ja ihan oma syy. oma syysi.

kaikki täällä sanoo samaa. mitäs siihen sanot-  sulla on oppimista. kukaan ei tykkää tuosta sun jutusta.

Vierailija
107/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppisit jo rahankäyttöä.  Tuut ikäs olemaan ulosotoissa jos et mielitekojasi osaa jättää vaan toteutat ne velkarahalla.  Taas maksat sitten matkaasi voudille 

HEH HEHEEE, Sill on Thaimuijan kaipuu, voi rassua

Vierailija
108/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ulosotossa, otat lisää velkaa, että pääset hetkeksi ulkomaille

No, siinä varmaan pääset kohta uudestaan ulosottoon.

Joo totta. Toi ap sotkee jatkossakin. opii nyt keinottelemaan. Eikös tuo vie energiaa hitokseen ,moinen sumpliminen. Kotoa noi lähtee pitkälti. AP kertoi käyttävänsä lääkkeitä, kiinnostaa mitähän vaivaa hoitaa ja korreloiko velkoihin. 

Vit tu sä äm mä olet sekaisin. Astma ja kilpirauhasen vajaatoiminta ei liity mitenkään mun rahankäyttöön! Ei jumaliste miten tyhmä sä oikein olet!

Mä maksan velkani kyllä pois ja sehän sua mielenvikainen vaj akki vi tuttaa. Olet niin tyhmä, että et edes tajua omaa tyhmyyttäsi.

Ap

Siinä käytöstapoja 5-kymppiseltä tädiltä. 

Vastaan samalla mitalla takaisin tuolle hullulle joka aloitti vit tuilun. Ihan turha mulle soittaa suuta koska mä en tuota vit tuilua aloittanyt. Tämä palsta on aina ollut siitä kummallinen, että muut saa kirjoittaa aloittajasta ihan mitä vain, mutta jos ketjun aloittaja vastaa samalla mitalla takaisin niin vain ketjun ap saa haukut huonosta käytöksestä. Hienosti te tollot vedätte.

Ap

Vierailija
109/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppisit jo rahankäyttöä.  Tuut ikäs olemaan ulosotoissa jos et mielitekojasi osaa jättää vaan toteutat ne velkarahalla.  Taas maksat sitten matkaasi voudille 

HEH HEHEEE, Sill on Thaimuijan kaipuu, voi rassua

Miksi helvetissä mulla heteronaisella olisi minkään naisen kaipuu? En mä mihinkään Thaimaahan ole lähdössä vaan ihan Euroopan maahan matkustan.

Ap

Vierailija
110/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Keskity sä vain siihen syvään vit tuusi nyt vain.

Ap

Käyytäydy. Ei ihme, että hermot menee kun sössii asiansa.  Menee hermot noin ja käytät asiatonta kieltä tietämättä sukupuolesta mitä kehon osia kommentoijalla on. ja ilmoitit olevasi lääkityksessä ja kuinka ne kustannat ihan itse.   Vaikeaa on sinulla vielä. Lapsellinen olento.  Heillä  joille olet velkaa- onko se oikein- entä jos itse olisit velkoja, vaikka vain satasen, olettaisit hänen- tahon maksavan heti sen sinulle.  Kasva. eikö kotona opetettu rahavarantojen käyttöä.  kerroit omaavasi sellaisen kuin isin.   eikö hän opettanut raha-asioita?

Käyttäydy syvävit tu itse. Sähän tuon vit tuilun aloitit. Olet täysin päästäsi vialla ja älyllisesti erittäin vajaa. Sun viestejä näkee muissakin ketjuissa ja kirjoitat täyttä paskaa.

Ap

Nuo raivarisi ja sanat eivät ole normaali, rivoa kiletä, se ei ole asianmukaista. onko noin hermot menneet ja ihan oma syy. oma syysi.

kaikki täällä sanoo samaa. mitäs siihen sanot-  sulla on oppimista. kukaan ei tykkää tuosta sun jutusta.

Mitä sä olet vetänyt? 
- eri

Vierailija
111/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No multa on aina kysytty ja olen matkustanut paljon.

No multa ei ole koskaan kysytty luottokorttia. Ajatella.

Ap

Vierailija
112/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa velkas!

miltä sinusta tuntuis- joku sulle velkaa, sä tarviit niitä rahoja. ja pälli  asettaa itsensä minä minä en tahtoo maksaa ku kivaa luvassa, mä , mun tarpeet, kivvaa pittää olla elämässä, priorisoit itsesi etusijalle. nolo.

kunniakasta hoitaa velat vek. mikä helpotus. ja ettei enää ikinä velkaantuis. 

opintolaina on perusturva ja opinnot, ei sijoituksiin , eikä bileisiin. kyllä se näin on. mokoma sumplija. vielä on oppimista.,

miksi  nuori on ulosotossa- vakava sairaus- konkurssi... häh pälli... noin paljo ku käytät tähän kysymysseuhtomisees aikaa-  olisit käyttänyt yhtä paljon paukkuja pohtimiseen- etten vaan ikinä joutuis ulosoton asiakkaaks.

tiedän muutamia tt asiakkaita- heillä ole ikinä 50 vuoden aikana edes maksumuistutusta saati ulosmittausta.  eli vähävarainenkin säilyy- kun osaa, viitsii, priorisoi- ensin menot ,pakolliset pois alta ja elää varojen mukaan, budjetoi joka kk menot.

Vaikutat olevan päästäsi vialla kun teksti on tuota tasoa.

Ap

Kun raasu et enää muuhun kykene, alkaa toiste nimittely. Painu nurkkaan, pärstä kiinni seinään. Siinä sopiva kulutusluoto ja loma sinulle. Ainoa asia enää.

No voi snif. Sä tässä raasu olet kun olet noin tyhmä. Kirjoitat täysin sekopäisesti. Olet selvästi kouluja käymätön tollo joka ei osaa muodostaa kunnon lauseita. Sun paskaa on nähty muissakin ketjuissa enkä ole ainoa joka on sun aivopierut nähnyt. Sulla heittää isoratas tyhjää pahemman kerran. Nytkin kirjoitit täysin pimeää tekstiä.

Ap

AP, kukaan täällä ei tykkää noista sun jutuista ja sun rahankäytöstä. et kykene enää muuhun kuin toisten nimittelyyn, eli osuu ja uppoo kuin noin ressukalla hermot menee.  täällä muuten paljon keskustellaan ns puhekielell. ei gragua, vaan juttelua.

Sulle on miltei joka tyyppi osoittanut- mikä olet ja kunnostaudu jos enää kykenet.  käyttäydy.  viilennä pääsi lumikasssa jos niitä vielä löydät. järkky tyyppi.

Vierailija
113/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Outo viesti. Jos joku olisi mull velkaa ja on luvannut maksaa velkansa päivänä X, mulle olisi aivan sama vaikka polttaisi rahojaan saunan pesässä sitä ennen.

Niin kuule vajakkiperse mä maksan velkoja ulosottoon koko ajan. Eli maksan velkojani.

Ap

Tyylisi ei ole kiva, vaikka toisaalta ymmärrettävästi ärsyynnyt suorista kommenteista. Yhdestä asiasta voisimme mielestäni ainakin antaa ap:lle tunnustusta, ja se on se, että vaikka toimintatavoista ollaan eri mieltä, niin hän sentään vaikuttaa oikeasti huolehtivan ulosottoveloistaan, että ne tulevat jollakin aikavälillä kuitenkin maksettua. Osa ihmisistä ei varmaan paljon välitä tuossa vaiheessa.

Vierailija
114/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tutustun nyt tuohon jonkun ehdottamaan Wiseen.

Ap

Vierailija
115/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa velkas!

miltä sinusta tuntuis- joku sulle velkaa, sä tarviit niitä rahoja. ja pälli  asettaa itsensä minä minä en tahtoo maksaa ku kivaa luvassa, mä , mun tarpeet, kivvaa pittää olla elämässä, priorisoit itsesi etusijalle. nolo.

opintolaina on perusturva ja opinnot, ei sijoituksiin , eikä bileisiin. kyllä se näin on. mokoma sumplija. vielä on oppimista.,

miksi  nuori on ulosotossa- vakava sairaus- konkurssi... häh pälli... noin paljo ku käytät tähän kysymysseuhtomisees aikaa-  olisit käyttänyt yhtä paljon paukkuja pohtimiseen- etten vaan ikinä joutuis ulosoton asiakkaaks.

tiedän muutamia tt asiakkaita- heillä ole ikinä 50 vuoden aikana edes maksumuistutusta saati ulosmittausta.  eli vähävarainenkin säilyy- kun osaa, viitsii, priorisoi- ensin menot ,pakolliset pois alta ja elää varojen mukaan, budjetoi joka kk menot.

Ap

Kun raasu et enää muuhun kykene, alkaa toiste nimittely. Painu nurkkaan, pärstä kiinni seinään. Siinä sopiva kulutusluoto ja loma sinulle. Ainoa asia enää.

Okoon teksit ns puhekieltä tms mistä ap ei pidä, mutta eipä ole muuten edes maksumuistusta, eikä ulosottoja ollunna ikkää. Siinä meidän ero. Käyyttäydy, älä rähise ja polta hermojasi omien mokiesi vuoksi. Ilmoitat olevasi jo 5 v. J noin  hakusessa talousasiat, ekonomiset velvoitteet ja muu taloushallinta. Kuin koulupentu sössii ja kyselee miten ikinä vaan vois sumplia itsekkäästi . Hän suuttuu kun kukaan ei pidä hänen toimistaan. Sitten alkaa nimittely ja bonanzat ja alapääratsastukset joilla ei mitään tekemistä, että ap itse on se syväingelma. Opintolainaa- mikähän ala kutsuu moista viisikymppistä etenemään uralla. Lääketieteellinen näemmä- . Thaimaan tarjontako polttaa, etä vaikka velaksi ulosotolta piilossa. Tää henkilö on niin avun tarpeessa.

Vierailija
116/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sulla ole mitään rahaa, kun olet velaksi elänyt ulosottoon asti, senkin persaukinen luuseri.

Ap

ai - lääääkitys, lääkitys päällä nuorella- sehän selittääkin ... täällä viisaita sanoja sanoo sata sulle..

Mitä sä äm mä sekoilet? Ensinnäkään en ole mikään nuori vaan olen lähemmäs 50v. Toisekseen joku astma- ja kilpirauhaslääkitykset ei ole mitään ihmeellistä minkään ikäisillä. Sä tarvitsisit selvästi jotakin lääkitystä sun korvien väliin.

Ap

50V , no vielä järkympää.

Vierailija
117/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

50V , no vielä järkympää.

Vedä säkin vit tu päähäsi paskaläjä.

Ap

Vierailija
118/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa velkas!

Ap

Okoon teksit ns puhekieltä tms mistä ap ei pidä, mutta eipä ole muuten edes maksumuistusta, eikä ulosottoja ollunna ikkää. Siinä meidän ero. Käyyttäydy, älä rähise ja polta hermojasi omien mokiesi vuoksi. Ilmoitat olevasi jo 5 v. J noin  hakusessa talousasiat, ekonomiset velvoitteet ja muu taloushallinta. Kuin koulupentu sössii ja kyselee miten ikinä vaan vois sumplia itsekkäästi . Hän suuttuu kun kukaan ei pidä hänen toimistaan. Sitten alkaa nimittely ja bonanzat ja alapääratsastukset joilla ei mitään tekemistä, että ap itse on se syväingelma. Opintolainaa- mikähän ala kutsuu moista viisikymppistä etenemään uralla. Lääketieteellinen näemmä- . Thaimaan tarjontako polttaa, etä vaikka velaksi ulosotolta piilossa. Tää henkilö on niin avun tarpeessa.

Sinun tekstisi ei ole edes puhekieltä vaan selkeästi älyllisesti vajavaisen ihmisen kirjoitusta. Oletko käynyt vain kansakoulun? Noilla kirjoitustaidoilla ja tuolla älyllä ei ole mitään pahemmin opiskeltu. Sinä itse vaikutat olevan avun tarpeessa ja varmaan asutkin tuetussa asumisessa koska eihän sinun kaltainen ihminen voi yksin pärjätä elämässä. 

Vierailija
119/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa velkas!

Ap

Sä olet täysin päästäsi sekaisin! Kirjoitat aivan pimeitä juttuja! Mä suutun kun mua aletaan nimittelemään ja mulle vit tuillaan. Sä aloitit tämän, en mä! Ja mitkä helvetin alapääratsatukset???? Sä itse kirjoitit ensin syvästä vi tusta helvetin ääliö. 

Mä en todellakaan ole menossa mihinkään Thaimaahan vaan Euroopan maahan matkustan. Mä en ole yhtään minkään avun tarpeessa. Sä kuuluisit lukkojen taakse hoidattamaan sairaan pääsi.

Ap

Vierailija
120/155 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Normaali ei päästä lainojaan ulosottoon, vaan hoitaa ns velkansa, lainansa AINA  ajallaan.  Ne  eivät päädy ulosottoon, ei edes maksumuistutukseen. 

siinä se ero. nyt ap leveilee kuinka säntillinen hoitaja hän on varannoissaan - hoitaa velkojaan. joka ihan eri asia- pakotettuna- maine menneenä. katsos , aikoinaan ne hoidetaan. tilanteesi kuvaus on kuvottava.

lopeta myös rähinä, olet kuulema niin fiksu, missä se näkyy.

moitit heitä jotka kirjoittaa ns puhekielellä tai lyöntivirheitä- joo- kyllä. mutta ennemmin niin- noin- MUTTA eipä olekaan ulosmittauksia ikinä. Siinä huima ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi