Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturboitko joskus seksiaktin jälkeen?

Vierailija
11.03.2026 |

Onko muille naisille tapahtunut niin että aktin jälkeen pitää vielä hieroa itselle orgasmi?

Tiedän että hassu kysymys jos mies nukkuu vieressä eikä siksi halua "loukata" kumppanin tunteita itsetyydytyksellä mutta itellä heti kun tilaisuus koittaa niin yleensä pitää. Ja ei ole väliä sillä vaikka olisin saanut jo itse aktissakin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa miehen kädestä ku sitä ei kiinnosta vaikka se tapahtuisi helposti. Seksikin aina nopea ilman kunnon esileikkiä niin välillä vaan panettaa niin paljon nopean touhun jälkeen niin otan suristimimen mukaan pesulle ja hoidan loppuun. Menee 15sek nii saa hyvän orkun ja kukaan ei tiedä mitään. Pärjää edes hetken.

Vierailija
2/6 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä sen pitäs miestä loukata? Eikös sen mihen tekemättömyys ole se loukkaus! En kattelis päivääkään tollasta.

Miehen on todella helppo antaa naiselle orgasmi ihan sormilla, ja senverran pitää mihen tehdäkkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa miehen kädestä ku sitä ei kiinnosta vaikka se tapahtuisi helposti. Seksikin aina nopea ilman kunnon esileikkiä niin välillä vaan panettaa niin paljon nopean touhun jälkeen niin otan suristimimen mukaan pesulle ja hoidan loppuun. Menee 15sek nii saa hyvän orkun ja kukaan ei tiedä mitään. Pärjää edes hetken.

Ehditkö  yhdynnässä  saamaan koskaan orgasmia ? 

Kuulostaa että miehesi on aika itsekäs sängyssä jos yhdyntä on vain hänelle tärkeintä 

Kyllä naistenkin  kuuluu saada nautintoa.

Vierailija
4/6 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei siinä yhdynnässä saa kuin aniharva, vaikka joku muuta väittääkin.

Ihmettelen todellakin näitä miehiä, ja myös naisia, ku eivät saa suutaan auki ja vaadi muuta hoitoa. Raivostun aivan, miehelle luin nämä ja hänkin oli vihainen. Mikään ei muutu.

Vai loukkaa se miestä, jos nainen sitten on pakotettu itse itselleen orkun tekemään.

Herätkää naiset!

Vierailija
5/6 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani harva nainen saa orkun yhdynnässä. Meillä nainen hoitaa orkun ennen yhdyntää ja minä laukean yhdynnässä. Suristimia käytetään molemmat, eikä salata itsensä tyydyttämistä ennen tai jälkeen yhdynnän. Orgasmin saanti on aivan luonnollista ja kaikkien oikeus, kuka milläkin tavalla ja meillä orkut hoidetaan näin molempia tyydyttävällä tavalla. 

Vierailija
6/6 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna tuli kyllä masturboitua eilisiltaisen seksin päälle. Kyllähän se eilenkin tietysti hyvältä tuntui ja sain orgasminkin, oikein hyvänkin sellaisen, mutta niinkuin tavallista, oli taas vähän kiire siihen panemiseen ja nuoleminen ja muu sellainen kiva jäi ihan kesken. Olisi se kiva joskus nauttia kaikessa rauhassa hellittelystä, hyväilyistä ja hitaasta ja pitkästä kiihottumisestakin, eikä aina vaan niin että se on pelkkää lämmittelyä sitä varten että saisi nopeasti munaa pilluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme