Naisille ei kelpaa tavallinen duunari
Varisinkin keski ikäinen 40 v vähän ylipainoa kaljamaha ja velkaantunut
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset ei ole älykkäitä et sori vaan
Eli sulle kelpaa vain tyhmä nainen, koska olet itsekin tyhmä?
Kelpais vallan mainiosti jos se duunari olisi itsestään huolta pitävä niin fyysisen kuin henkisenkin, kunnon kuin vaatetuksen, ulkoasun, henk koht hygienian suhteen.
Se olis fiksu ja hyvätapainen, ei mikään törppö jolla rekkamieshuumorijutut.
Mä muuten tietäisin just yhden sellasen joka harrastaa vielä vanhoja jenkkikaaroja ja tekee ihan duunarihommia. Ottadin sen heti mut on jo varattu. Fiksu ja hyvätapanen tyyppi ja kivaa katseltavaa, ikäisekseen tosi hyvissä kuoseissa.
Kyllä tyhmät ja yksinkertaisetkin ihmiset löytävät kumppaneita jatkuvasti. Mutta se vaatii hyvää ja mukavaa käytöstä sekä toisten ihmisen huomioonottamista.
Sinä Allu keskityt kuitenkin mieluummin vauvapalstalla ulisemiseen, juopotteluun ja runkkaamiseen. Joten aivan oma syysi.
Ei todellakaan kaikki kelpaa. Oon mieluite vaikka ikuisesti yksin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tyhmät ja yksinkertaisetkin ihmiset löytävät kumppaneita jatkuvasti. Mutta se vaatii hyvää ja mukavaa käytöstä sekä toisten ihmisen huomioonottamista.
Sinä Allu keskityt kuitenkin mieluummin vauvapalstalla ulisemiseen, juopotteluun ja runkkaamiseen. Joten aivan oma syysi.
Ei ole totta, mä käyn sentään töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten sinulle kuuluu nainen sen takia, että käyt sentään töissä? Olet todellakin retardi.
Mutta siinähän sanotte, ei mun tarvi ottaa lihavaa ja rumaa, ette oo nähny ees mun kuvaa, mulla on pieni kaljamaha en ole edes lihava jos olen 190 cm+ en ymmärrä ihmisiä, täl naamal on ennnenkin saatu kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten sinulle kuuluu nainen sen takia, että käyt sentään töissä? Olet todellakin retardi.
Ei ole kyse siitä, mussa on muutakin hyvää, asun hienossa asunnossa pukeudun siististi, en junttimaisesti, no olen kiltti, rauhallinen ja semmosta, kavereita vois hankkia parempia ja juoda vähempi alkoholia.
No ihan sama mitä musta ajatellaan, ei todellakaa silti käy koskaan ruma ja lihava nainen joka ei käytä tiukkoja housuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kaikki kelpaa. Oon mieluite vaikka ikuisesti yksin
Miksi sitten vingut täällä että asiasi ovat päin persettä? Velka ei lyhene, kukaan ei anna pillua, auto on paska jne.
Vierailija kirjoitti:
No ihan sama mitä musta ajatellaan, ei todellakaa silti käy koskaan ruma ja lihava nainen joka ei käytä tiukkoja housuja.
Naisillakin on miehille ulkonäkövaatimukset, eikä sinun pukeutumisesi miellytä heitä. Pukeudu ensin itse tiukkoihin farkkuihin, niin josko alkaisi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska? Täällä olet ulissut tämänkin päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä, mussa on muutakin hyvää, asun hienossa asunnossa pukeudun siististi, en junttimaisesti, no olen kiltti, rauhallinen ja semmosta, kavereita vois hankkia parempia ja juoda vähempi alkoholia.
Ja opetella vaikkapa välimerkkien käytön. Lauserakenteesi ovat päin helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se näköjään ole sulle sama asia. Muuten et urputtaisi joka saatanan päivä ettet ymmärrä miksi et kiinnosta naisia.
Tänää näin lihavan naisen jolla oli pehmonen pylly ja meikkas kaunis ja pyöree , olis kelvannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisillakin on miehille ulkonäkövaatimukset, eikä sinun pukeutumisesi miellytä heitä. Pukeudu ensin itse tiukkoihin farkkuihin, niin josko alkaisi tapahtua.
Pukeudun kyllä hienosti, en pukeudu junttimaisesti
Vierailija kirjoitti:
Mutta siinähän sanotte, ei mun tarvi ottaa lihavaa ja rumaa, ette oo nähny ees mun kuvaa, mulla on pieni kaljamaha en ole edes lihava jos olen 190 cm+ en ymmärrä ihmisiä, täl naamal on ennnenkin saatu kaunis nainen.
Nyt ei enää onnistu.
Täällä päin liikkuu hyväkuntoisilta vaikuttavia, hyväntuulisia duunareita. Mielelläni sellaisen ottaisin, jos on vielä naista kunnioittava ja kiva mies. Itse olen akateemisessa työssä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli ennen ja nyt on nyt.
Et sä Allu ole tavallinen duunari. Sä olet rasittava jankkaaja. Ei sellaiset kiinnosta naisia.