Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia virta canceloitiin TPS hallituksesta, sai potkut kun yritti maalittaa Pride- asusta kieltäytynyttä työntekijää

Vierailija
10.03.2026 |

https://www.suomenuutiset.fi/sofia-virran-somessa-tps-hyokkaajaan-kohdi…

Sofia virta yritti maalittaa ja canceloida pelaajaa joka ei vakaumuksensa vuoksi voinut pitää yllään vihervasemmistolaista Pride- asua ja kehottaa lapsia homoseksuaalisuuteen.

Tässä katsottiin että ei voi pitää hallituksessa tasa- arvoa ja muiden oikeuksia vastustava vihervasemmistolaista Sofia virtaa vaan hänet on canceloitava välittömästi ja potkut annettiin heti aamulla tps- toimiston avauduttua!

Kommentit (2164)

Vierailija
1261/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapaus todistaa jälleen kerran, että Paremmistolle suvaitsevaisuus ei ole tasa-arvoista. Paremmiston mielipiteistä poikkeavia mielipiteitä ei suvaita. 

Eli potkut saikin Savinainen? Eiku. 

Virta sai potkut, koska julkisesti kääntyi yhtä omaa pelaajaansa vastaan. 

Miten? 

Maalittamalla omaa työntekijää jakamalla noita julkaisuja. Et voi työnantajana kääntyä omaa työntekijää vastaan julkisuudessa, Sofialla oli vastuu hallituspaikkansa vuoksi. Sofiasta ei näyttöjen perusteella ole onneksi seuraavaan Antin hallitukseen, näytöt annettu ja paha rimanalitus.

Mutta Savinainen sai? Ja mitä pahaa tossa kolumnissa oli siis? Oletko vaatimassa potkuja kaikille, jotka kirjoittavat someen ajatuksiaan tasa-arvosta ja sateenkaaresta? 

Savinainen ei ole työnantajan edustaja toisin kuin Sofia, etkö ymmärtänyt lukemaasi? Ei Sofia voi kritisoida julkisesti tällaisilla esiintuloilla, jos hänen firmassaan työntekijä ei halua käyttää poliittisia hihamerkkejä. Seuraavaksi Sofia vaatisi juutalaisille hihamerkkejä kadulla, tämäkin varmaan olisi mielestäsi ok?

Missä Sofia on julkisesti esittänyt ulostulon tai kritisoinut Savinaista? Missä jän on vaatinut tuon paidan käyttöä? Kumma kun kukaan ei pysty osoittamaan näin yksinkertaista asiaa. Savinainen edustaa nimenomaan TPSää, siksihän TPS antoi lausunnon. Savinainen itse sotki ideologian koko asiaan, pelipaitaan. 😂

Moneenko v...n kertaan sinulle pitää tuo kertoa että osaat lopettaa tuon saman roskan spämmimisen tuhannetta kertaa? Selaa ketjua taaksepäin. Siellä niitä vastauksia on. 

Ei ole. Tasan jauhetaan jonkun toisen mielipidettä omana. Laita tähän se mitä Sofia Savinainesta sanoi, äläkä ulise kuin pikkutyttö. 

-eri

Seli seli. Vasurilla alkaa aina muiden syyttely ja kiertely kun omia möläytyksiä ei saadakaan kiellettyä tapahtuneeksi :D

Seuraavaksi voitkin sitten koittaa vakiokikkaa #2 eli kieltää että mitään koskaan sanottiin ja seuraavassa lauseessa toistaa se mitä just kielsit että on koskaan sanottu. 

Vierailija
1262/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsö. Virta itse erosi tuosta tehtävästä. 

Hänellä oli omien kämmien seurauksena vaihtoehdot:

a) Erota itse tai 

b) Hänet erotetaan

Yleensä näissä tilanteissa ihmiset valitsevat vaihtoehdon a.

Se ei silti muuta sitä asiaa, että Virta erosi itse, toisin kuin ap valehteli.

Valehtelu tuntuu olevan yleistä näissä vihaa uhkuvissa ugapuga öyhöyh homoja vihaavissa sovinistipiireissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kannatan tasa-arvoa, mutta en ole antanut lupaa minkään kummalliseksi profiloituneen pride-porukan varastaa sitä yksinoikeudekseen.

Hienoa. Millaisia tekoja sinä teet tasa-arvon eteen? Mikä olisi sun mielestä paitoja parempi parempi tapa parantaa sateenkaarivähemmistöjen asemaa urheilussa? 

Miten hiivatissa jokin paidan pitäminen ja tämän pakottaminen kaikkien vwlvollisuudeksi parantaa vielä yhtään kenenkään asiaa??

Niiden paidanpitäjien oikeuksia kyllä huonontaa. Heidät käytännössä pakotetaan johonkin mihin eivät välttämättä usko. Mitäs järkeä tälläisessä on koskaan ollut?

Pakottajat saavat AINA vihat niskaansa ja ihan syystä.

Eihän pakottaminen mitään hyvää tuokaan. Tässäkin se hyvä uutinen on, että tepsi on järjestänyt prideottelun vuodesta 2018 asti ja pelaajat ovat vapaaehtoisesti pitäneet niitä paitoja. Tepsistä voisi muutkin joukkueet ottaa mallia. Paita ei tee kenestäkään homoa tai pridettäjää. Yksinkertaisesti se on keino yhdessä lähettää viesti, että jääkiekkoon on kaikki tervetulleita. Esimerkillistä toimintaa tepsin pelaajilta ja ikävää, että yhden paidan takia koko pointti hukkuu somekohuiluun.

Sitten tasapuolisuuden ja monimuotoisuuden vuoksi seuraavalla kerralla aito-avioliittopaidat päälle. On tarpeellista muistuttaa, että edelleen saa olla hetero, eikä ole nössö suosiessaan perinteisiä perhearvoja.

Jäämme odottamaan.

Varmaan siinä kohtaa, kun heterot joutuvat olemaan kaapissa jääkiekkojoukkueiden pukkareissa, tuo tulisi todella tarpeeseen. 

Onko teillä kykyä ikinä nähdä asioita muusta kuin omasta näkökulmastanne. En itse kuulu vähemmistöön. Mun heteroutta ei syrji tässä maailmassa yhtään mikään. Ei mun kaltaisille tarvitse kertoa, että olet tervetullut. Tiedän sen muutenkin, koska kaikki ympärillä puoltaa sitä. Käyn joskus Pridessäkin. Olen sinnekin tervetullut. Ei ole kertaikkiaan paikkaa, missä olisin tuntenut, ettei seksuaalista suuntautumistani hyväksytä.

Prideä tarvitaan siksi, että syrjiviä asenteita vieläkin on. Aitoavioliittolaiset saa olla ihan omia itsejään. Heidän heterouttaan ei kukaan moiti eikä kiellä. Heidän juttu vaan taitaa olla se, että he haluavat ilmaista etteivät hyväksy (tai Jumala ei hyväksy) tiettyjä ihmisiä. Sekin kanta heillä saa olla, mutta se on yhdenvertaisuusajatuksen vastakohta, toisin kuin Pride, joka ajaa kaikkien yhdenvertaisuutta.

Olen itse homomies, enkä voi sietää kaltaisiasi ihmisiä, jotka kiillottavat omaa sädekehäänsä puhumalla muiden puolesta.

Älä tee tätä enää ikinä.

Savinainen toimi oikein, ja Sofia saisi mennä maakuoppaan häpeämään vuodeksi.

Kukahan juuri puhui muiden puolesta? 

Vierailija
1264/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä, jos priden johtoon sisällytettäisiin aina edustajat jokaisesta puolueesta? Kuvaamaan että se edustaa kaikkia? Päästäisiin eroon väitteistä, että liike on poliittinen ja nimenomaan vasemmistolainen. 

No ei tietenkään! Sen sijaan me Pridellä emme suostu antamaan ihmisarvoa persuille tai kokkareille, emme suostu puhumaan teille ja kieltäydymme yhteistyöstä! Ehdolliset ihmisarvot ovat meille itsestäänselvyys!  

Yksi ratkaisu olisi, että kokoomus ja persut tekisivät politiikkaa, joka edistää vähemmistöjen oikeuksia. Miksi Prideen pitäisi mennä puolueen edustajana poseeraamaan, jos ei edistä yhdenvertaisuutta omassa valta-asemassaan. Jos kannatat näitä arvoja yksityiselämässä, miksi olet puolueessa, joka ei edistä niiden toteutumista yhteiskunnassa.

Sellainen tasa-arvon kannattaminen, mikä ei vaadi mitään yhdenvertaisuutta edistäviä tekoja on aika mielenkiintoista. Sellaisia tasa-arvon kannattajia on täällä ketjussakin paljon. 

Vierailija
1265/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse heteronainen, eikä minua häiritse lesbot, homot tai muutkaan -seksuaalit. Jos mun työnantaja haluaisi mun pukeutuvat pridepaitaan, kieltäytyisin. En myöskään pukeituisi Jussipaitaan, enkä natsipaitaankaan, enkä varsinkaan minkään puolueen paitaan!!!!! En mihinkään paitaan mikä edustaa jotain mitä en edusta. Työpaitaan, kyllä työni ajaksi, jos näin työnantaja haluaa. Ihan selkeä juttu. Eikä mun tarvitse mielestäni perustella miksi en halua pukeutua johonkin ideologiaan.

Kavereita on ihan kaikenlaisia, joka värisiä, eri seksuaalisuuteen suuntautuneita.

Vierailija
1266/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on samanlainen oman pesän likaaja kuin Sanna Marin: hei kaikki katsokaa miten huonoja ja pahoja ja vanhoillisia ihmisiä meillä täällä meidän yrityksessä/maassa on! 

Vierailija
1267/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääriheterot pelkää kauniita naisia.

Vierailija
1268/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitin, että Virta erosi, eikä saanut potkuja. Vaikka se olisi sama asia, niin kommenteissa väärä sana antaa epäuskottavuutta koko kommenteille 

Kaksi vaihtoehto, vaikka käytännössä oli potkuista. TPS säästyi työoikeudelta syrjinnästä ja maalittamisesta työnantajana. Virta sai 'kunniallisen' tavan perääntyä.

Vierailija
1269/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun se lakimuutosta syrjiväksi haluava setatyyppi sais kenkää. 

Tätä varmaan kannattaisi moni setalainenkin. Onko hän siis seuraava cancelöinnin kohde?

Oikeistowokea ei pysäytä mikään, kun vauhtiin päästään. 

Vierailija
1270/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä, jos priden johtoon sisällytettäisiin aina edustajat jokaisesta puolueesta? Kuvaamaan että se edustaa kaikkia? Päästäisiin eroon väitteistä, että liike on poliittinen ja nimenomaan vasemmistolainen. 

No ei tietenkään! Sen sijaan me Pridellä emme suostu antamaan ihmisarvoa persuille tai kokkareille, emme suostu puhumaan teille ja kieltäydymme yhteistyöstä! Ehdolliset ihmisarvot ovat meille itsestäänselvyys!  

Yksi ratkaisu olisi, että kokoomus ja persut tekisivät politiikkaa, joka edistää vähemmistöjen oikeuksia. Miksi Prideen pitäisi mennä puolueen edustajana poseeraamaan, jos ei edistä yhdenvertaisuutta omassa valta-asemassaan. Jos kannatat näitä arvoja yksityiselämässä, miksi olet puolueessa, joka ei edistä niiden toteutumista yhteiskunnassa.

Sellainen tasa-arvon kannattaminen, mikä ei vaadi mitään yhdenvertaisuutta edistäviä tekoja on aika mielenkiintoista. Sellaisia tasa-arvon kannattajia on täällä ketjussakin paljon. 

Hirveää manipulatiivista tuubaa. 

Vierailija
1271/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimittäin hieno juttu että wokecanselincelhomot ja heidän seuraajansa saa potkut. Pitäkäät lateksi dildokamppeitaan kotonaan.

Vierailija
1272/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kannatan tasa-arvoa, mutta en ole antanut lupaa minkään kummalliseksi profiloituneen pride-porukan varastaa sitä yksinoikeudekseen.

Hienoa. Millaisia tekoja sinä teet tasa-arvon eteen? Mikä olisi sun mielestä paitoja parempi parempi tapa parantaa sateenkaarivähemmistöjen asemaa urheilussa? 

Miten hiivatissa jokin paidan pitäminen ja tämän pakottaminen kaikkien vwlvollisuudeksi parantaa vielä yhtään kenenkään asiaa??

Niiden paidanpitäjien oikeuksia kyllä huonontaa. Heidät käytännössä pakotetaan johonkin mihin eivät välttämättä usko. Mitäs järkeä tälläisessä on koskaan ollut?

Pakottajat saavat AINA vihat niskaansa ja ihan syystä.

Eihän pakottaminen mitään hyvää tuokaan. Tässäkin se hyvä uutinen on, että tepsi on järjestänyt prideottelun vuodesta 2018 asti ja pelaajat ovat vapaaehtoisesti pitäneet niitä paitoja. Tepsistä voisi muutkin joukkueet ottaa mallia. Paita ei tee kenestäkään homoa tai pridettäjää. Yksinkertaisesti se on keino yhdessä lähettää viesti, että jääkiekkoon on kaikki tervetulleita. Esimerkillistä toimintaa tepsin pelaajilta ja ikävää, että yhden paidan takia koko pointti hukkuu somekohuiluun.

Sitten tasapuolisuuden ja monimuotoisuuden vuoksi seuraavalla kerralla aito-avioliittopaidat päälle. On tarpeellista muistuttaa, että edelleen saa olla hetero, eikä ole nössö suosiessaan perinteisiä perhearvoja.

Jäämme odottamaan.

Varmaan siinä kohtaa, kun heterot joutuvat olemaan kaapissa jääkiekkojoukkueiden pukkareissa, tuo tulisi todella tarpeeseen. 

Onko teillä kykyä ikinä nähdä asioita muusta kuin omasta näkökulmastanne. En itse kuulu vähemmistöön. Mun heteroutta ei syrji tässä maailmassa yhtään mikään. Ei mun kaltaisille tarvitse kertoa, että olet tervetullut. Tiedän sen muutenkin, koska kaikki ympärillä puoltaa sitä. Käyn joskus Pridessäkin. Olen sinnekin tervetullut. Ei ole kertaikkiaan paikkaa, missä olisin tuntenut, ettei seksuaalista suuntautumistani hyväksytä.

Prideä tarvitaan siksi, että syrjiviä asenteita vieläkin on. Aitoavioliittolaiset saa olla ihan omia itsejään. Heidän heterouttaan ei kukaan moiti eikä kiellä. Heidän juttu vaan taitaa olla se, että he haluavat ilmaista etteivät hyväksy (tai Jumala ei hyväksy) tiettyjä ihmisiä. Sekin kanta heillä saa olla, mutta se on yhdenvertaisuusajatuksen vastakohta, toisin kuin Pride, joka ajaa kaikkien yhdenvertaisuutta.

Olen itse homomies, enkä voi sietää kaltaisiasi ihmisiä, jotka kiillottavat omaa sädekehäänsä puhumalla muiden puolesta.

Älä tee tätä enää ikinä.

Savinainen toimi oikein, ja Sofia saisi mennä maakuoppaan häpeämään vuodeksi.

Millä perusteella Savinainen toimi oikein? Jos siirretään se vaikka junnujääkkiekkoon. 

Ei se noin päin mene, vaan sinun on perusteltava että millä perusteella savinainen toimi väärin ennen kuin voit ruveta jakelemaan rangaistuksia. Ja sori nyt vaan mutta jonkun sofia virran kanssa eri mieltä oleminen tai priden kanssa eri mieltä oleminen ei vielä riitä perusteeksi. 

Meneekö tosiaan niin, että työntekijä voi kieltäytyä ilman perusteluita työnantajan tarjoamista vaatteista?

Seuraavaksi kieltäytymisen peruste on sponsorin edustamat arvot?

Vierailija
1273/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsö. Virta itse erosi tuosta tehtävästä. 

Hänellä oli omien kämmien seurauksena vaihtoehdot:

a) Erota itse tai 

b) Hänet erotetaan

Yleensä näissä tilanteissa ihmiset valitsevat vaihtoehdon a.

Se ei silti muuta sitä asiaa, että Virta erosi itse, toisin kuin ap valehteli.

Valehtelu tuntuu olevan yleistä näissä vihaa uhkuvissa ugapuga öyhöyh homoja vihaavissa sovinistipiireissä.

Minäkin näen rämän asian niin, että Sofille oli ihan selvää ettei hän edes halua olla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka laittavat sanoja hänen suuhunsa ja oman ideologiansa kautta tulkitsevat hänen someaan ja ajatuksiaan. 

Jokainen voi mennä katsomaan mitä artikkeleita, kolumneja tai mielipiteitä on jakanut ja miettiä sitten että onko nää mun sanoja. 

Ruossa kolumnissa puhuttiin täyttä asiaa, keitisoitiin kaksinaamaisuutta ja oman ideologian tuputtamista. Joo, Savinaista melko ymmärrettävästi käytettiin esimerkin omaisesti. Kolumnin lukeminen tai jakaminen ei tarkoita sitä, että on samaa mieltä tästä esimerkistä vaan sitä, että siinä on hyvää pohdintaa ja mahdollisesti ehkä jostain on samaa mieltä. Ei mitään ideologista tai omia sanoja ellei joku väkisin sitä sellaiseksi väännä. 

Millä tavalla nyt TPS on parempi ja puhtaampi kuin ennen kun Sofian kauhea kolumnin jakaminen on tuomittu? 

Vierailija
1274/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia on samanlainen oman pesän likaaja kuin Sanna Marin: hei kaikki katsokaa miten huonoja ja pahoja ja vanhoillisia ihmisiä meillä täällä meidän yrityksessä/maassa on! 

Tätä en tajua, että miksi pitäisi esittää, että "Suomi on tasa-arvon mallimaa". No ei olla, vaan taannuttu, kun muut on menneet eteenpäin. Ei se ole naisille ja vähemmistöille eduksi, että esitetään, että kaikki on hyvin. Mikä on logiikka tässä taustalla, että epäkohdista ei saisi puhua? 

Vierailija
1275/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveää manipulatiivista tuubaa. 

Voisitko hiukan perustella? 

Vierailija
1276/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä edes järkätään pride otteluita??

Siksi, että urheilussa on edelleen vaikeaa olla oma itsensä vähemmistön edustajana. Moni piilottelee suuntautumistaan. Mm. TPS toimii näiden asenteiden muuttamiseksi. Mun mielestä hieno homma ja vaikea nähdä miksi tuota pitää vastustaa.

Prideä ei tarvita mihinkään eikä homojen tartte esiintyä missään, eikä olla perverssejä itsejään. Menkööt kaappeihinsa.

Vierailija
1277/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seta pitäisi kannustaa ihmisiä hyväksymään jokainen omana persoonana. Miten nyt,suora diktatuuri ja painostus. Koska olet oma itsesi oletkin hylkii,rikollinen yms.Braid kulkueessa on jo paljon ollut kommentteja joissa henkilö halunnut jo boikotoida,vaikka vähemmistön edustaja.

Syinä juuri vahva vasemmisto ideologia,syyllisyys ja muiden millainen. Pelkkä huomionhaku jopa luvattomia keinoja käyttäen.

En pue moista paitaa päälleni en lähde kulkueeseen. Ystäväni mukavia homoseksuaaleja eivät kannata Setan toimia eivätkä ymmärrä braid kulkue että.

Vierailija
1278/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse heteronainen, eikä minua häiritse lesbot, homot tai muutkaan -seksuaalit. Jos mun työnantaja haluaisi mun pukeutuvat pridepaitaan, kieltäytyisin. En myöskään pukeituisi Jussipaitaan, enkä natsipaitaankaan, enkä varsinkaan minkään puolueen paitaan!!!!! En mihinkään paitaan mikä edustaa jotain mitä en edusta. Työpaitaan, kyllä työni ajaksi, jos näin työnantaja haluaa. Ihan selkeä juttu. Eikä mun tarvitse mielestäni perustella miksi en halua pukeutua johonkin ideologiaan.

Kavereita on ihan kaikenlaisia, joka värisiä, eri seksuaalisuuteen suuntautuneita.

Juurikin näin. Töissä edustan työnantajaa työvaatteilla. Sateenkaarivaate taas ei taasen liity mitenkään työhöni, johon ei yleensäkään tule sotkea aatteita. Valitettavasti en aikanaan saanut pidättäytyä mammuttimarkkinoiden liivistä, jossa mammutin kärsä päätyi suoraan perseeseen. 

Vierailija
1279/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seta pitäisi kannustaa ihmisiä hyväksymään jokainen omana persoonana. Miten nyt,suora diktatuuri ja painostus. Koska olet oma itsesi oletkin hylkii,rikollinen yms.Braid kulkueessa on jo paljon ollut kommentteja joissa henkilö halunnut jo boikotoida,vaikka vähemmistön edustaja.

Syinä juuri vahva vasemmisto ideologia,syyllisyys ja muiden millainen. Pelkkä huomionhaku jopa luvattomia keinoja käyttäen.

En pue moista paitaa päälleni en lähde kulkueeseen. Ystäväni mukavia homoseksuaaleja eivät kannata Setan toimia eivätkä ymmärrä braid kulkue että.

Braid 😄 Juu, ei kuule tarvitse. Se että sä luulet muita kiinnostavan, on melko mielenkiintoista. Kerro lisää. 

Vierailija
1280/2164 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää maalittamista Setan toiminta. Nyt ollaan kaukana siitä miten hyväksyn toisen henkilön.

Olisi jo Sofia Virralla itsetutkiskeluun paikka. Miten kohdata henkilö ihmisenä jolla oikeus olla oma itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme