Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia virta canceloitiin TPS hallituksesta, sai potkut kun yritti maalittaa Pride- asusta kieltäytynyttä työntekijää

Vierailija
10.03.2026 |

https://www.suomenuutiset.fi/sofia-virran-somessa-tps-hyokkaajaan-kohdi…

Sofia virta yritti maalittaa ja canceloida pelaajaa joka ei vakaumuksensa vuoksi voinut pitää yllään vihervasemmistolaista Pride- asua ja kehottaa lapsia homoseksuaalisuuteen.

Tässä katsottiin että ei voi pitää hallituksessa tasa- arvoa ja muiden oikeuksia vastustava vihervasemmistolaista Sofia virtaa vaan hänet on canceloitava välittömästi ja potkut annettiin heti aamulla tps- toimiston avauduttua!

Kommentit (2144)

Vierailija
1281/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kannatan tasa-arvoa, mutta en ole antanut lupaa minkään kummalliseksi profiloituneen pride-porukan varastaa sitä yksinoikeudekseen.

Hienoa. Millaisia tekoja sinä teet tasa-arvon eteen? Mikä olisi sun mielestä paitoja parempi parempi tapa parantaa sateenkaarivähemmistöjen asemaa urheilussa? 

Miten hiivatissa jokin paidan pitäminen ja tämän pakottaminen kaikkien vwlvollisuudeksi parantaa vielä yhtään kenenkään asiaa??

Niiden paidanpitäjien oikeuksia kyllä huonontaa. Heidät käytännössä pakotetaan johonkin mihin eivät välttämättä usko. Mitäs järkeä tälläisessä on koskaan ollut?

Pakottajat saavat AINA vihat niskaansa ja ihan syystä.

Eihän pakottaminen mitään hyvää tuokaan. Tässäkin se hyvä uutinen on, että tepsi on järjestänyt prideottelun vuodesta 2018 asti ja pelaajat ovat vapaaehtoisesti pitäneet niitä paitoja. Tepsistä voisi muutkin joukkueet ottaa mallia. Paita ei tee kenestäkään homoa tai pridettäjää. Yksinkertaisesti se on keino yhdessä lähettää viesti, että jääkiekkoon on kaikki tervetulleita. Esimerkillistä toimintaa tepsin pelaajilta ja ikävää, että yhden paidan takia koko pointti hukkuu somekohuiluun.

Sitten tasapuolisuuden ja monimuotoisuuden vuoksi seuraavalla kerralla aito-avioliittopaidat päälle. On tarpeellista muistuttaa, että edelleen saa olla hetero, eikä ole nössö suosiessaan perinteisiä perhearvoja.

Jäämme odottamaan.

Varmaan siinä kohtaa, kun heterot joutuvat olemaan kaapissa jääkiekkojoukkueiden pukkareissa, tuo tulisi todella tarpeeseen. 

Onko teillä kykyä ikinä nähdä asioita muusta kuin omasta näkökulmastanne. En itse kuulu vähemmistöön. Mun heteroutta ei syrji tässä maailmassa yhtään mikään. Ei mun kaltaisille tarvitse kertoa, että olet tervetullut. Tiedän sen muutenkin, koska kaikki ympärillä puoltaa sitä. Käyn joskus Pridessäkin. Olen sinnekin tervetullut. Ei ole kertaikkiaan paikkaa, missä olisin tuntenut, ettei seksuaalista suuntautumistani hyväksytä.

Prideä tarvitaan siksi, että syrjiviä asenteita vieläkin on. Aitoavioliittolaiset saa olla ihan omia itsejään. Heidän heterouttaan ei kukaan moiti eikä kiellä. Heidän juttu vaan taitaa olla se, että he haluavat ilmaista etteivät hyväksy (tai Jumala ei hyväksy) tiettyjä ihmisiä. Sekin kanta heillä saa olla, mutta se on yhdenvertaisuusajatuksen vastakohta, toisin kuin Pride, joka ajaa kaikkien yhdenvertaisuutta.

Olen itse homomies, enkä voi sietää kaltaisiasi ihmisiä, jotka kiillottavat omaa sädekehäänsä puhumalla muiden puolesta.

Älä tee tätä enää ikinä.

Savinainen toimi oikein, ja Sofia saisi mennä maakuoppaan häpeämään vuodeksi.

En minä puhu kenenkään muun kuin omasta puolestani. Tuen Prideä ja se ei ole sama kuin kaikkien homojen puolesta puhuminen. Ei ihme, että Pride on tuollainen mörkö, jos olettaa sen olevan joku monoliitti.

Vierailija
1282/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein meni. Puliulinat pois.

Lisää konservatiivisia ja autoritäärisiä arvoja. Keskustelu pitää lopettaa, kun niin sanotaan. 

(Joku voisi linkittää minulle Savinainen perustelut)

EI hän, kuten ei kukaan muukaan, ole velvollinen perustelemaan meille muille yhtään mitään,  

Jos lakia menisi rikkomaan, niin kenties siinä tapauksessa haluaisi oikeuden istunnossa avata näkökantojaan, mutta vapaaehtoista se silloinkin olisi.  

Miten asiasta voi keskustella, jos Savinaisen perusteluja pitää arvailla? Valitettavasti minun arvaukset hänestä eivät ole mairittelevia. Siksi haluaisin kuulla hänen perustelut, ennen kuin teen mielipiteen hänestä. Mutta eipä se ketään haittaa, vaikka jotain halveksisin. 

Kukaan ei tarvitse hänen perustelujaan. Ihmisellä on täysi oikeus kantaa sisällään mitä tahansa arvoja ja nämä eivät saa olla usean lain ja sopimuksen takaamana syrjimisperuste. Joten niitä ei saa mm. edes kysyä vaikka työhaastattelussa. 

Ainut asia, mikä on keskustelun arvoinen on Sofia Virran hyvän hallintotavan ja edustamansa yrityksen vastainen toiminta, kun hän yrityksen hallituksen jäsenenä eli korkeimman johdon edustajana alkoi maalittaa yrityksen työntekijää tämän arvojen vuoksi. Sairasta ja ennenkuulumatonta. Onneksi - joka oli toki välttämätöntä - hän lensi ulos pikavauhtia hallituksesta. 

Tämän takia julkinen puinti jokaisesta tälläisesta tapauksesta on tärkeää. Emme voi mukautua toivottuun välinpitämättömyyteen kuten hyvin moni pakottaja-aktivisti taatusti toivoisi. Ei tule tapahtumaan.

Ja sama koskee kenen tahansa törttöilyä etenkin valtaakäyttävässä asemassa. Nämä asiat ovat meitä kaikkia koskevia ja mielipiteenmuodostukseen kuuluu eri näkemysten ja väitteiden itsenäinen punninta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi, että Sofia Virta on uskomattoman lapsellinen häneltä puuttuu täydellisesti tilannetaju. Nämä kaksi ominaisuutta näkyvät lähes kaikessa hänen tekemisissään. Taitaa olla loppujen lopuksi hyvinkin epävarma itsestään. 

Vierailija
1284/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neukkulassakin johtajat sanoivat: "Kaikilla kansalaisilla on vapaus ilmaista mielipiteensä - mitä sen jälkeen tapahtuu, sitä emme voi taata."

Vierailija
1285/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia on samanlainen oman pesän likaaja kuin Sanna Marin: hei kaikki katsokaa miten huonoja ja pahoja ja vanhoillisia ihmisiä meillä täällä meidän yrityksessä/maassa on! 

Tätä en tajua, että miksi pitäisi esittää, että "Suomi on tasa-arvon mallimaa". No ei olla, vaan taannuttu, kun muut on menneet eteenpäin. Ei se ole naisille ja vähemmistöille eduksi, että esitetään, että kaikki on hyvin. Mikä on logiikka tässä taustalla, että epäkohdista ei saisi puhua? 

Jos olet yrityksen johdossa et sinä mene maalittamaan työntekijöitäsi julkisuudessa. 

Jos sinut on valittu valtion johtajaksi, et sinä mene haukkumaan kansalaisiasi ulkomailla! Ei kukaan tee sellaista, paitsi Sanna Marin. 

Ja tosiaan voit nyt kertoa valtion, jossa tasa-arvo on paremmalla mallilla kuin Suomessa. Sellaista ei ole. 

Vierailija
1286/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse heteronainen, eikä minua häiritse lesbot, homot tai muutkaan -seksuaalit. Jos mun työnantaja haluaisi mun pukeutuvat pridepaitaan, kieltäytyisin. En myöskään pukeituisi Jussipaitaan, enkä natsipaitaankaan, enkä varsinkaan minkään puolueen paitaan!!!!! En mihinkään paitaan mikä edustaa jotain mitä en edusta. Työpaitaan, kyllä työni ajaksi, jos näin työnantaja haluaa. Ihan selkeä juttu. Eikä mun tarvitse mielestäni perustella miksi en halua pukeutua johonkin ideologiaan.

Miksi Savinainen koki tarpeelliseksi perustella? 

Juu, ei tarvitse pukeutua mihinkään, jos se tuntuu ideologian edustamiselta. Itse ajattelen, että jos työnantajani järjestää tapahtuman, koska haluaa tukea jotakin heidän ajatustaan, minun ajatukseni ei liity siihen mitenkään. Ihan sama mikä mun ideologia on, töissä ollessani edustan työnantajaani, en itseäni. Minun ideologiani, ajatukseni ja arvoni eivät sillä muutu mitä mulla on työpaikan tai minkä muunkaan tapahtuman yhteydessä päällä. Toki olen yksityisyrittäjä, mutta se on sivuseikka. Kukin toki tavallaan, jos kokee epämukavaksi muiden aatteet ja luulee leimautuvansa tai tulevansa väärin ymmärrettksi ja se harmittaa, sit tekee miten tahtoo. 

Miten muuten noin ajatteleva voi olla töissä paikassa, jossa on väärät arvot sun mielestä? 

Vierailija
1287/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä, jos priden johtoon sisällytettäisiin aina edustajat jokaisesta puolueesta? Kuvaamaan että se edustaa kaikkia? Päästäisiin eroon väitteistä, että liike on poliittinen ja nimenomaan vasemmistolainen. 

No ei tietenkään! Sen sijaan me Pridellä emme suostu antamaan ihmisarvoa persuille tai kokkareille, emme suostu puhumaan teille ja kieltäydymme yhteistyöstä! Ehdolliset ihmisarvot ovat meille itsestäänselvyys!  

Yksi ratkaisu olisi, että kokoomus ja persut tekisivät politiikkaa, joka edistää vähemmistöjen oikeuksia. Miksi Prideen pitäisi mennä puolueen edustajana poseeraamaan, jos ei edistä yhdenvertaisuutta omassa valta-asemassaan. Jos kannatat näitä arvoja yksityiselämässä, miksi olet puolueessa, joka ei edistä niiden toteutumista yhteiskunnassa.

Sellainen tasa-arvon kannattaminen, mikä ei vaadi mitään yhdenvertaisuutta edistäviä tekoja on aika mielenkiintoista. Sellaisia tasa-arvon kannattajia on täällä ketjussakin paljon. 

Hirveää manipulatiivista tuubaa. 

Voisitko hiukan perustella? 

Ei netissä ammatikseen manipuloivalle narsistisia piirteitä voimakkaasti ilmentävälle sepittelijälle pidä vastata millään tavalla!

Vierailija
1288/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kannatan tasa-arvoa, mutta en ole antanut lupaa minkään kummalliseksi profiloituneen pride-porukan varastaa sitä yksinoikeudekseen.

Hienoa. Millaisia tekoja sinä teet tasa-arvon eteen? Mikä olisi sun mielestä paitoja parempi parempi tapa parantaa sateenkaarivähemmistöjen asemaa urheilussa? 

Miten hiivatissa jokin paidan pitäminen ja tämän pakottaminen kaikkien vwlvollisuudeksi parantaa vielä yhtään kenenkään asiaa??

Niiden paidanpitäjien oikeuksia kyllä huonontaa. Heidät käytännössä pakotetaan johonkin mihin eivät välttämättä usko. Mitäs järkeä tälläisessä on koskaan ollut?

Pakottajat saavat AINA vihat niskaansa ja ihan syystä.

Eihän pakottaminen mitään hyvää tuokaan. Tässäkin se hyvä uutinen on, että tepsi on järjestänyt prideottelun vuodesta 2018 asti ja pelaajat ovat vapaaehtoisesti pitäneet niitä paitoja. Tepsistä voisi muutkin joukkueet ottaa mallia. Paita ei tee kenestäkään homoa tai pridettäjää. Yksinkertaisesti se on keino yhdessä lähettää viesti, että jääkiekkoon on kaikki tervetulleita. Esimerkillistä toimintaa tepsin pelaajilta ja ikävää, että yhden paidan takia koko pointti hukkuu somekohuiluun.

Sitten tasapuolisuuden ja monimuotoisuuden vuoksi seuraavalla kerralla aito-avioliittopaidat päälle. On tarpeellista muistuttaa, että edelleen saa olla hetero, eikä ole nössö suosiessaan perinteisiä perhearvoja.

Jäämme odottamaan.

Varmaan siinä kohtaa, kun heterot joutuvat olemaan kaapissa jääkiekkojoukkueiden pukkareissa, tuo tulisi todella tarpeeseen. 

Onko teillä kykyä ikinä nähdä asioita muusta kuin omasta näkökulmastanne. En itse kuulu vähemmistöön. Mun heteroutta ei syrji tässä maailmassa yhtään mikään. Ei mun kaltaisille tarvitse kertoa, että olet tervetullut. Tiedän sen muutenkin, koska kaikki ympärillä puoltaa sitä. Käyn joskus Pridessäkin. Olen sinnekin tervetullut. Ei ole kertaikkiaan paikkaa, missä olisin tuntenut, ettei seksuaalista suuntautumistani hyväksytä.

Prideä tarvitaan siksi, että syrjiviä asenteita vieläkin on. Aitoavioliittolaiset saa olla ihan omia itsejään. Heidän heterouttaan ei kukaan moiti eikä kiellä. Heidän juttu vaan taitaa olla se, että he haluavat ilmaista etteivät hyväksy (tai Jumala ei hyväksy) tiettyjä ihmisiä. Sekin kanta heillä saa olla, mutta se on yhdenvertaisuusajatuksen vastakohta, toisin kuin Pride, joka ajaa kaikkien yhdenvertaisuutta.

Olen itse homomies, enkä voi sietää kaltaisiasi ihmisiä, jotka kiillottavat omaa sädekehäänsä puhumalla muiden puolesta.

Älä tee tätä enää ikinä.

Savinainen toimi oikein, ja Sofia saisi mennä maakuoppaan häpeämään vuodeksi.

Millä perusteella Savinainen toimi oikein? Jos siirretään se vaikka junnujääkkiekkoon. 

Ei se noin päin mene, vaan sinun on perusteltava että millä perusteella savinainen toimi väärin ennen kuin voit ruveta jakelemaan rangaistuksia. Ja sori nyt vaan mutta jonkun sofia virran kanssa eri mieltä oleminen tai priden kanssa eri mieltä oleminen ei vielä riitä perusteeksi. 

Olen kertonut jo aikaisemmin. Tuossa kysymys koski sitä edellisen kommentin sisältöä. Eikö saa kysyä? Liian vaikeaa kysymys? 

Vierailija
1289/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neukkulassakin johtajat sanoivat: "Kaikilla kansalaisilla on vapaus ilmaista mielipiteensä - mitä sen jälkeen tapahtuu, sitä emme voi taata."

Täällä Suomessa kansalaiset ovat tasa-arvoisia. Meillä on voimassa yksilön vapaus. Poliittisia, uskonnollisia tai aatteellisia tunnuksia ei kukaan voi pakottaa toiselle.

Vierailija
1290/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen lisäksi, että Sofia Virta on uskomattoman lapsellinen häneltä puuttuu täydellisesti tilannetaju. Nämä kaksi ominaisuutta näkyvät lähes kaikessa hänen tekemisissään. Taitaa olla loppujen lopuksi hyvinkin epävarma itsestään. 

Jep. Häneltä puuttuu joku sensori teoistaan ja hän on liian oikeasti liian täynnä itseään (jolla peittää epävarmuuttaan) pystyäkseen välttämään seinään törmäykset. Harva poliitikko on näin lyhyessä ajassa menettänyt kasvonsa ja osoittanut rankan kaksinaismoralisminsa näin monta kertaa. 

Vierailija
1291/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😏 Ihmisten mielipiteet asioista eivät valitettavasti muutu sillä taktiikalla, että tuputtaa omia näkemyksiään muille tai jopa koittaa pakottaa muita johonkin, jota nämä eivät hyväksy.

Vierailija
1292/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia on samanlainen oman pesän likaaja kuin Sanna Marin: hei kaikki katsokaa miten huonoja ja pahoja ja vanhoillisia ihmisiä meillä täällä meidän yrityksessä/maassa on! 

Tätä en tajua, että miksi pitäisi esittää, että "Suomi on tasa-arvon mallimaa". No ei olla, vaan taannuttu, kun muut on menneet eteenpäin. Ei se ole naisille ja vähemmistöille eduksi, että esitetään, että kaikki on hyvin. Mikä on logiikka tässä taustalla, että epäkohdista ei saisi puhua? 

Jos olet yrityksen johdossa et sinä mene maalittamaan työntekijöitäsi julkisuudessa. 

Jos sinut on valittu valtion johtajaksi, et sinä mene haukkumaan kansalaisiasi ulkomailla! Ei kukaan tee sellaista, paitsi Sanna Marin. 

Ja tosiaan voit nyt kertoa valtion, jossa tasa-arvo on paremmalla mallilla kuin Suomessa. Sellaista ei ole. 

Just. Esim. Donald Trump ei ole puhunut "sisäisestä vihollisesta" ja "häiriintyneistä demokraateista" tai maalaillut sateenkaari-ihmisistä kansakunnan vihollisia.

Vierailija
1293/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ole rangaistuksia jakanut. Olen kyseenalaistanut viestin, jonka Savinainen antoi ja kyseenalaistanut omat johtopäätökseni siitä. 

Vierailija
1294/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se maalittaminen tapahtui? Edelleenkään et osaa parustella väitettäsi. 

Erittäin monessa maassa tasa-arvo on Suomea parempi. Tasa-arvo kun ei ole sitä että nainen saa lähes miehen palkan ja saa äänestää. -ohis

Vierailija
1295/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Suomessa kansalaiset ovat tasa-arvoisia. Meillä on voimassa yksilön vapaus. Poliittisia, uskonnollisia tai aatteellisia tunnuksia ei kukaan voi pakottaa toiselle.

Kysymys oli täysin poliittisesta ja aatteellisesta tunnuksesta. Ja sitä ei työnantaja voi pakottaa pitämään,

Vai mitä palstan Persuhullu tuumisi jos jollain työpaikalla työntekijöiden pitäisi pitää PSn tunnuksia vaatteissaan? Samasta asiasta kysymys tässä Pride tunnuksessa

Vierailija
1296/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitin, että Virta erosi, eikä saanut potkuja. Vaikka se olisi sama asia, niin kommenteissa väärä sana antaa epäuskottavuutta koko kommenteille 

Kirjoitusmuoto "antaa epäuskottavuutta koko kommenteille" vie kommentiltasi kaiken uskottavuuden.  

Vierailija
1297/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä edes järkätään pride otteluita??

Siksi, että urheilussa on edelleen vaikeaa olla oma itsensä vähemmistön edustajana. Moni piilottelee suuntautumistaan. Mm. TPS toimii näiden asenteiden muuttamiseksi. Mun mielestä hieno homma ja vaikea nähdä miksi tuota pitää vastustaa.

No miten tämä nyt sitten toteutui? Heräsikö kansa puolustamaan pridea vai puolustamaan yksittäisen henkilön oikeutta kieltäytyä liputtamasta yksittäistä kaupallista ja aatteellista järjestöä?

En toki ole ollut tekemisissä kuin perheeni (korkeakoulutettuja mm sosiaali- ja terveysalan ammattilaisia), työkavereideni (nuorehkoja korkeakoulutettuja) ja puolisoni (fil.tri)kanssa sekä heidän kauttaa kuullut mitä lukioikäiset tuumaa kohusta ja mitä heidän tuttavapiirinsä tuumaa kohusta, ja yksimielisyys on ollut häkellyttävää: törkeää maalittamista ja painostamista, altariman viestintää, ei näin.

Vierailija
1298/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Savinaista pakotti? Tämä on ihan naurettavaa. Loukkaannutaan jostakin mitä kuvitellaan sanotun. Joo, noh, eipä siinä, jatkakaa. 

Vierailija
1299/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivomukseni on että tuollainen Turunprideseura putoaa putotuspelien ulkopuolelle että jää aikaa pridetouhuihin.

Vierailija
1300/2144 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse heteronainen, eikä minua häiritse lesbot, homot tai muutkaan -seksuaalit. Jos mun työnantaja haluaisi mun pukeutuvat pridepaitaan, kieltäytyisin. En myöskään pukeituisi Jussipaitaan, enkä natsipaitaankaan, enkä varsinkaan minkään puolueen paitaan!!!!! En mihinkään paitaan mikä edustaa jotain mitä en edusta. Työpaitaan, kyllä työni ajaksi, jos näin työnantaja haluaa. Ihan selkeä juttu. Eikä mun tarvitse mielestäni perustella miksi en halua pukeutua johonkin ideologiaan.

Miksi Savinainen koki tarpeelliseksi perustella? 

Juu, ei tarvitse pukeutua mihinkään, jos se tuntuu ideologian edustamiselta. Itse ajattelen, että jos työnantajani järjestää tapahtuman, koska haluaa tukea jotakin heidän ajatustaan, minun ajatukseni ei liity siihen mitenkään. Ihan sama mikä mun ideologia on, töissä ollessani edustan työnantajaani, en itseäni. Minun ideologiani, ajatukseni ja arvoni eivät sillä muutu mitä mulla on työpaikan tai minkä muunkaan tapahtuman yhteydessä päällä. Toki olen yksityisyrittäjä, mutta se on sivuseikka. Kukin toki tavallaan, jos kokee epämukavaksi muiden aatteet ja luulee leimautuvansa tai tulevansa väärin ymmärrettksi ja se harmittaa, sit tekee miten tahtoo. 

Miten muuten noin ajatteleva voi olla töissä paikassa, jossa on väärät arvot sun mielestä? 

Eli jos työnantaja haluasi kaikkien pukevan hakaristin, et näe siinä mitään ristiriitaa? Kovat on puheet, mutta et tainnut miettiä loppuunasti hienoa ajatustasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi