Tuntemattomaan numeroon ei vastata...
...kysynkin, miksi terveyskeskukset ja lääkärit yms. salaavat numeronsa??
Kommentit (40)
Miksi ostaa puhelin jos ei siihen vastaa?
aivan sairasta on käyttää salattuja numeroita virallisissa puheluissa
Minä en enää vastaa kuin numeroihin jotka olen puhelimaam tallentanut. Jos jollain kenen numeroa ei ole laittakoon viestiä jos on tärkeää asiaa
Tyhmin tapaus oli eräs tuttavani, jolle siskonsa oli järjestänyt ns yllätys soitin syntymäpäivänsä kunniaksi eräältä radioasemalta. Tämä täti kun ei tuntemattomiin numeroihin vastaa, niin "yllätys"oli se, että tiesi etukäteen kuka soittaa vieraasta numerosta tiettynä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en enää vastaa kuin numeroihin jotka olen puhelimaam tallentanut. Jos jollain kenen numeroa ei ole laittakoon viestiä jos on tärkeää asiaa
Siis puhelimeen tallentanut
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkäri tai poliisi yleensä kyllä laita sulle mitään viestiä.
Te, jotka ette vastaa tuntemattomiin tai salauwsiin numeroihin, MITÄ HITTOA TE PE LKÄÄTTE???
Vierailija kirjoitti:
Tyhmin tapaus oli eräs tuttavani, jolle siskonsa oli järjestänyt ns yllätys soitin syntymäpäivänsä kunniaksi eräältä radioasemalta. Tämä täti kun ei tuntemattomiin numeroihin vastaa, niin "yllätys"oli se, että tiesi etukäteen kuka soittaa vieraasta numerosta tiettynä päivänä.
Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla että järjestää yllätyksenä joka tulee tuntemattomasta numerosta vaikka varsin hyvin tietää että se yllätyksenä kohde ei vastaa tuntemattomiin numeroihin?
Eikö mitään muuta yllätystä keksitty kuin semmoinen yllätys josta jo etukäteen tietää että se yllätys on paljastettava kun muuten se ei onnistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkäri tai poliisi yleensä kyllä laita sulle mitään viestiä.
Mun numeroon tuli joskus joltain vieraalta lääkäriltä tekstiviesti koskien verikokeita vaikka en ollut käynyt verikokeissa enkä edes ollut hänen potilas enkä edes asunut kyseisellä paikkakunnalla.
Miten ihmiset pärjäsivät silloin kun oli lankapuhelin?
Neuroottisille pelkääjille piti varmaan lähettää postikortti, että soitan silloin ja silloin.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka ette vastaa tuntemattomiin tai salauwsiin numeroihin, MITÄ HITTOA TE PE LKÄÄTTE???
Olen joutunut puhelin huijauksen kohteeksi joka maksoi minulle reilun 5000€ ja mitään en saanut takaisin mistään kun itse siihen puheluun vastasin. Tein asiasta rikosilmoituksen ja sitä ei edes tutkittu millään tavalla ja todettiin vain että poliisilla ei ole keinoja saada rikollista vastuuseen kun se puhelu tuli ulkomailta. Pankki ei millään tavalla auttanut kun itse siihen huijaukseen lankesin. Tästä syystä en enää koskaan vastaa tu temattomiin nymeroihin
Vierailija kirjoitti:
Kasvaako sinulle persereikä keskelle otsaa, jos vastaat?
Voisiko joku kertoa, miksi ei vastaa tuntemattomiin numeroihin????
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset pärjäsivät silloin kun oli lankapuhelin?
Neuroottisille pelkääjille piti varmaan lähettää postikortti, että soitan silloin ja silloin.
Tekstiviesti riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut puhelin huijauksen kohteeksi joka maksoi minulle reilun 5000€ ja mitään en saanut takaisin mistään kun itse siihen puheluun vastasin. Tein asiasta rikosilmoituksen ja sitä ei edes tutkittu millään tavalla ja todettiin vain että poliisilla ei ole keinoja saada rikollista vastuuseen kun se puhelu tuli ulkomailta. Pankki ei millään tavalla auttanut kun itse siihen huijaukseen lankesin. Tästä syystä en enää koskaan vastaa tu temattomiin nymeroihin
Annoit huijarille pankkitunnuksesi etkä millään raaskinut iopettaa puhelua?
Vastaan aina. Viimeksi kun tuli Salatuista numerosta, soittaja oli lääkäri. Onneksi vastasi.
Osaan kyllä sulkea puhelimen, jos soittaja osoittautuu hämäräperäiseksi.
Jos soittajalla on kunnollista asiaa,hän voi kirjoittaa kuka on ja mitä asia koskee ja että soittaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pelkästään puhelimeen vastaamalla lähtee 5000 tililtä?
Niin miksei niissä voisi lukea vaikka "viranomainen", vailkei numero näkyisikään.