Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka ei kykene johtamaan suhteessa?
Tällä tarkoitan sitä, että nainen joutuu tekemään lähes kaikki päätökset ja aloitteet. Mies ei pystyisi edes esim. pyytämään treffeille. Johtamisella en siis tarkoita mitään määräilyä tai kontrollointia vaan sitä että osaa ottaa tilanteita haltuun.
Kommentit (29)
Ois kyllä ihana tehdä kaikki päätökset. Ei mitään ongelmaa. Pyysin myös nykyistä puolisoa treffeille. En jaksa odotella joutavia. Jos olen kiinnostunut sanon sen ja toimin.
Vierailija kirjoitti:
sopsiaalisesti kyvytön pelle josta pitää kaikki lypsää ei ole edes lähestymisen arvoinen. saatikka perässä rääkyvä mikä lie.
partio on kiinnostuneempi kuin mieskohteensa.
Incel ilmoittautui.
ilmeisesti olet siis kastemato? pyrit hankkimaan valtaa ja yrität kietoa miestä pikkusormesi tai koron alle. tuo kaikki selviää mikäli jonkin tasista dialogia syntyy ja näkee mitä olet vai oletko mitään. dialogi on a ja o mikäli meinaat eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ois kyllä ihana tehdä kaikki päätökset. Ei mitään ongelmaa. Pyysin myös nykyistä puolisoa treffeille. En jaksa odotella joutavia. Jos olen kiinnostunut sanon sen ja toimin.
Lupaan että alun jälkeen se ei ole enää ihanaa. Ei tule kokemus että suhde on kahden aikuisen välinen vaan aikuisen ja lapsen
Vierailija kirjoitti:
ilmeisesti olet siis kastemato? pyrit hankkimaan valtaa ja yrität kietoa miestä pikkusormesi tai koron alle. tuo kaikki selviää mikäli jonkin tasista dialogia syntyy ja näkee mitä olet vai oletko mitään. dialogi on a ja o mikäli meinaat eteenpäin.
Ei kiinnosta dialogit sun kanssa enää.
Ex-mieheni oli kaikkeen "en mä tiedä" ja "ihan sama" eikä saanut aikaiseksi juuri mitään. Siksi onkin ex.
me tuossa todettiin että naiset nauraa kastemadoille mutta me laitettiin sellainen koukkuun.
Olen usein moitteita ap:n aiheesta, mutta vaimoni on itä-Euroopasta, jossa eri kulttuuri. M61
Sitä että tuo pöytään jotain uutta, omaa ja välillä se toinenkin on vietävänä
On yksinäistä olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka vain myötäilee ja joka ei tuo itseään suhteeseen. Kaikki käy eikä itse ehdota mitään
Parisuhteen sisältö on täysin naisen vastuulla