Mistä tämä villitys käyttää pyjamahousuja julkisella paikalla?
Kaupassa on alkanut näkyä ruudullisia flanellisia yöpuvun housuja ihmisten jalassa. Tänään näin yöpukutrikoot kissaprintillä.
Selittäkää mikä tämä pyjama juttu on?
Kommentit (22)
pääsee aamulla nopeesti liikkeelle ja säästyy aikaa
Kaiketi Amerikoista tullut. Whitetrash tai sen tyyppistä ideologiaa.
Millä paikkakunnilla näette näitä pyjamassa kulkijoita?
Suomalaiset ei muutenkaan ymmärrä hygienian päälle. Kaikkialla haisee rasvaiset letit, julkisissa sotketaan penkit nostamalla ne likaiset jalkineet penkille ja samoilla vaatteilla istutaan sitten myös kotona sohvalla. Yäk.
Mukavat olohousut. Miksi kauppaa varten pitäisi pukeutua jotenkin erityisesti, jos nyt ei ihan alusvaatteisillaan lähde?
Ekana näin tälläiset yli 70v ja luulin että lähtenyt vahingossa. Sitten parikymppisellä. Omg.
Vierailija kirjoitti:
pääsee aamulla nopeesti liikkeelle ja säästyy aikaa
Siis nukutko samat vaatteet päällä joissa kuljet koko päivän?
Vierailija kirjoitti:
Kaiketi Amerikoista tullut. Whitetrash tai sen tyyppistä ideologiaa.
Kyllä. Walmartissa näkee noita yöpuvun housuja ihmisten päällä.
Terkkuja Yhdysvalloista. 😂
Pk-seudulla on näitä näkynyt jo pitkään.
Muutama vuosikymmen sitten kun olin teini, oli muodissa pukea miesten kauluspaita ja bokserit. Näissä mentiin kavereiden kanssa ja silti ihan hyvin ollaan pärjätty elämässä senkin jälkeen. Nuoret tekee ja vanhemmat paheksuu. Sellaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ei muutenkaan ymmärrä hygienian päälle. Kaikkialla haisee rasvaiset letit, julkisissa sotketaan penkit nostamalla ne likaiset jalkineet penkille ja samoilla vaatteilla istutaan sitten myös kotona sohvalla. Yäk.
Älä koske ikinä toisen ihmisen puhelimeen 🤯🤯🤯🤯
Tiedä mitä paskaa siinä on
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset käyttää näitä?
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosikymmen sitten kun olin teini, oli muodissa pukea miesten kauluspaita ja bokserit. Näissä mentiin kavereiden kanssa ja silti ihan hyvin ollaan pärjätty elämässä senkin jälkeen. Nuoret tekee ja vanhemmat paheksuu. Sellaista se on.
Anteeks kuka on pärjännyt hyvin kun tilastoja katsot?
Vierailija kirjoitti:
Mut oon nähnyt myös vanhoja näissä! Selvästi ei paheksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset käyttää näitä?
Amislaiset
Vierailija kirjoitti:
Millä paikkakunnilla näette näitä pyjamassa kulkijoita?
Porvoossa olen nähnyt, tuo taisi olla joku trendi pari vuotta sitten. Teinityttöjä näki silloin tällöin pyjamahousuissa.
Ensin oli kalsarit ja nyt tämä. 🙈