HS seurasi nuorten miesten baarikierrosta: "Ottaa pannuun kun naisten mielestä miehen pitää olla pitkä ja hyvännäköinen"
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011532638.html
"Lähdimme nuorten miesten mukaan Helsingin yöhön. Aamuun asti bailatessa selvisi, että naiset ovat ihania mutta aika vaativia ja rakkauden löytäminen vaikeaa"
Eiköhän miehilläkin ole kriteerit eikä heti ensimmäisenä lähesty kaljuja 250kg syöpäpotilaita.
Kommentit (358)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en yhtään ihmettele että jutun pojat ovat ilman seuraa. Yhdellä vaikuttaisi olevan jokin vakava sairaus, pää aivan kiiltävän kalju kuin alopesiassa ja keho riutuneen laiha ja luinen. Yhdellä vaikuttaisi olevan alkon kanssa ongelmaa, alkanut tulla jo sellaista alkoholistin pöhötystä kasvoihin + rinofyymaa nenään kuten Pottukoiralla. Muut todella lapsenvartaloisia ja kropassa näkyy ettei harrasteta mitään liikuntaa ja kotona vaan löllitään sohvalla juomassa halppispilsneriä.
Ja tämmöinen pitäisi naisena päästää sänkyynsä ja tämmöisille lapsiakin tehdä?
"No minä en yhtään ihmettele että jutun pojat ovat ilman seuraa. Yhdellä vaikuttaisi olevan jokin vakava sairaus, pää aivan kiiltävän kalju kuin alopesiassa ja keho riutuneen laiha ja luinen. Yhdellä vaikuttaisi olevan alkon kanssa ongelmaa, alkanut tulla jo sellaista alkoholistin pöhötystä kasvoihin + rinofyymaa nenään kuten Pottukoiralla. Muut todella lapsenvartaloisia ja kropassa näkyy ettei harrasteta mitään liikuntaa ja kotona vaan löllitään sohvalla juomassa halppispilsneriä.
Ja tämmöinen pitäisi naisena päästää sänkyynsä ja tämmöisille lapsiakin tehdä?"
Ompas inhottavasti kirjoitettu. Vastaavalla tavalla kun spekuloitaisiin naisten ulkonäköä, niin sitä harva pitäisi asiallisena.
Ai miten niin. Naisten ulkonäön kritisoitiahan nyt tehdään koko ajan ja pidetään ihan normaalina. Sitten se ei olekaan soveliasta kun sanotaan miehistä?
Eihän sitä pidetä erityisen soveliaana naistenkaan kohdalla.
Helpommalla ja halvemmalla selviää kun tilaa sadalla eurolla maksullisen nuoren kauniin naisen.
Kuulkaas nuoret miehet, olette varmasti onnellisempia sinkkuina.
Jos naisseura oikeasti kiinnostaa niin ensimmäisenä näiden kannattaisi lopettaa homoeroottiset illanvietot tuoksukynttilöiden, skumpan ja meikkaamisesta haaveilemisen kanssa. Pojilla on testosteronit huomattavan alhaalla, ja vetävät puoleensa varmastikin ainoastaan homomiehiä. Koko juttu on vähintäänkin absurdi ja ainoa mikä tulee mieleen on seksuaalinen epävarmuus ja huonosti kätketty bi/homoseksuaalisuus.
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla ja halvemmalla selviää kun tilaa sadalla eurolla maksullisen nuoren kauniin naisen.
Nainen puolestaan pääsee helpommalla, halvemmalla ja on onnellisempi, kun unohtaa miehet kokonaan. Tämä on ihan tutkittu.
Vierailija kirjoitti:
Sun ja vastaavien kannattaa pysyä tuossa, koska teillä ei ole mitään annettavaa oarisuhteeseen eikä naiselle, eikä edes kertaa oon.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tuossa porukassa olla ainakin yksi homppi, somppu sekä v inosilmä.
Pyörätuolipotilaskin olisi suotava, sekä musu.
Värisuora pitää olla woke hengessä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöelämässä juhlivat ovat kyllä yleensä kokoaikatöissä.
Mulla on Kela Gold.
Minula Platinum !
Minun nuoruudessani ei ollut noin läskejä miehiä. Ei ihme, jos seuraa ei heru.
No, meille vanhemmille naisille merkitsee enemmän miehen luonne. Kun tulee ikää niin kaikki helpottuu.
Vierailija kirjoitti:
Nuohan ovat ihan tavallisen näkösiä. Kyllä tosi rumatkin saavat emätintä.
..Sitä kusista suolenpätkää !
nykyään baarista haetaan vain kertakäyttökamaa. ei sieltä vaimomatskua löydy. ja yleensä nämä vaatimuslistan kanssa kulkevat naiset eivät siedä päivänvaloa ilman meikkiä, ovat feminismin uhreja, rajusti ylipainoisia sekä todella rasittavaa seuraa. ja se pointti, he eivät tuo suhteeseen mitään muuta kuin draamaa, eli ei vaimomatskua.
Niin, miehillä ei ole kriteereitä, riittää että on reikä. Joillekin toinen vaatimus on että on pulssi mut kaikki ei niinkään nuukia sen suhteen
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jossain mustissa kirppisrytkyissä, edes parturissa ei ole viitsitty käydä vaan tukka vedetty jollain partakoneella. Toivottavasti nämä miehet tavoittelevat tasoisiaan naisia eli sellaisia jotka eivät laita mitään eforttia itseensä
Katsoin samaa, että karseat vaatteet ja nuo junttilippikset pitäis ainakin heivata hitoille. Ei minkäänlaista panostusta omaan ulkonäköön, joten turha odottaa naisiltakaan liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on naisen anatomia hallussa😅
Se, että ei lueta otsikkoa pidemmälle on kyllä nykyajan syöpä. Ei sekään tietysti auta, että pakko laittaa näitä klikkiotsikoita, että saa lehteään myytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on naisen anatomia hallussa😅
Tuo "kusisesta suolenpätkästä" jauhava on vanha palstahullu, joka postailee tuota samaa Ylilaudan Satunnaisella ja täällä. Käytännössä mikä tahansa pariutumiseen liittyvä ketju aktivoi sen sekoilemaan. On hokenut tuota jo vuosia ja kyllä, anatomiset asiat on sille selitetty. Hullun täytyy päästä hokemaan.
Ottaa pannuun että HYVÄNNÄKÖISTEN naisten mielestä jne
Korjasin otsikon
En voi ottaa miestä, koska ostan paljon vaatteita. Miehet kieltää vaatteiden oston.
Kun mä olin nuori, sanottiin, että valomerkin jälkeen jokainen nainen on kaunis. Tällä tarkoitettiin, että miehille yhden yön juttuun kelpasi kuka tahansa nainen. Ei ollut tarkoituskaan, että siltä naiselta olisi haluttu mitään sen enempää. Sen sijaan ei miehillekään tyttöystäväksi - vaimosta nyt puhumattakaan - kelvannut kuka tahansa. Mä ihmettelen joidenkin ajatusta siitä, että pitäisi laskea rimaa, jotta joku tietty tyyppi kelpaa. Olipa siis kyse naisesta tai miehestä. Jos joku on sun kanssasi vain siksi, ettei sillä hetkellä parempaakaan saanut, niin todennäköisesti se lähtee heti, kun löytää sen paremman. Ihminen, jolle riittää, että vain kelpaa toiselle, ei todennäköisesti mitään pidempää suhdetta ole edes hakemassakaan.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/