HS seurasi nuorten miesten baarikierrosta: "Ottaa pannuun kun naisten mielestä miehen pitää olla pitkä ja hyvännäköinen"
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011532638.html
"Lähdimme nuorten miesten mukaan Helsingin yöhön. Aamuun asti bailatessa selvisi, että naiset ovat ihania mutta aika vaativia ja rakkauden löytäminen vaikeaa"
Eiköhän miehilläkin ole kriteerit eikä heti ensimmäisenä lähesty kaljuja 250kg syöpäpotilaita.
Kommentit (358)
En saa osumia vaikka en ees ole ruma. Naiset on vain hiton vaativia
Vierailija kirjoitti:
No odottavat viitisen vuotta, niin kolmikymppisillä naisilla alkaa biologinen kello tikittää.
Liittyy miehiin miten?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan miettinyt miehen pituutta. Ulkonäkö ei ole tärkein. Parisuhteessa pitää olla samat arvot, samat kiinnostuksen kohteet, puolison kunnioittaminen, luottamus jne.
Juu, et mieti pituutta mutta muut vaatimukset on ruuvattu niin tappiin että vain promille miehistä pääsee seulan läpi siitäkin huolimatta.
Ei tarvitse olla pitkä ja hyvännäköinen, vaan kiinnostava ja hyväkäytöksinen. Yllättävän harvinaisia ominaisuuksia, vaikka näihinhän voi jokainen itse vaikuttaa toisin kuin vaikka pituuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Miksi ylipäänsä pitäisi lähteä baarista panemaan jonkun humalaisen tuntemattoman miehen kanssa? Kai nyt naisilla joku itsesuojeluvaisto on!
Miehillä tässä on vaatimukset, kun kuvittelevat että naiset on heille jotain velkaa. Ihan sairasta.
Ei ihme, ettei naiset käy enää yökerhoissa. Tietty etninen värinä on myös pilannut yöelämän ainakin Helsingistä. Valitettavasti. Ennen sentään uskalsi lähteä porukalla baareihin mutta nykyään en uskaltaisi enää.Usko tai älä, joskus nainenkin voi haluta seksiä. Ja olla humalassa. Ja olla humalassa ja haluta seksiä. Silloin tilanne voi johtaa siihen että yhdytään siihen humalaiseen viskikikkeliin.
Naiset eivät halua seksiä, usko tai älä.
Pitäähän naistenkin olla miesten mielestä hyvännäköisiä. En ymmärrä miksi asiasta valitetaan, kun se koskee kumpaakin sukupuolta. Paitsi sitten kun oikeasti etsitään elämänkumppania, niin luonne ja arvot ajavat ulkonäön edelle. Tämä usein tapahtuu vähän vanhempana. En myöskään ymmärrä väitettä siitä, että pitäisi tehdä vaikutus nuorena. Monet, minä mukaan lukien, ovat löytäneet vakavan ja pitkän suhteen lähes kolmekymppisenä. Ymmärrän kyllä, että nuoria ihmisiä stressaa parisuhdemarkkinat. Niin ne stressasi minuakin, kunnes kasvoin aikuiseksi ja aloin suhtautumaan ihmissuhteisiin eri tavalla. Useimmat löytävät kumppanin ennemmin tai myöhemmin.
T. 35-vuotias kalkkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, aloitus pitää paikkansa. Olen huomannut monta kertaa, kuinka tällainen ope M52 190 cm, sporttinen ja hyvin toimeen tuleva vie nuorilta naisilta jalat alta.
Taidat olla se tiktokkaaja, olet kyllä komea! 🤩😘
En tiktokkaa, ja olen kuulemma komeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan miettinyt miehen pituutta. Ulkonäkö ei ole tärkein. Parisuhteessa pitää olla samat arvot, samat kiinnostuksen kohteet, puolison kunnioittaminen, luottamus jne.
Juu, et mieti pituutta mutta muut vaatimukset on ruuvattu niin tappiin että vain promille miehistä pääsee seulan läpi siitäkin huolimatta.
Niin, sitä saattaa päätyä ennenaikaiseen hautaan jos vähän joustaa tuosta toisen kunnioittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
No minä en yhtään ihmettele että jutun pojat ovat ilman seuraa. Yhdellä vaikuttaisi olevan jokin vakava sairaus, pää aivan kiiltävän kalju kuin alopesiassa ja keho riutuneen laiha ja luinen. Yhdellä vaikuttaisi olevan alkon kanssa ongelmaa, alkanut tulla jo sellaista alkoholistin pöhötystä kasvoihin + rinofyymaa nenään kuten Pottukoiralla. Muut todella lapsenvartaloisia ja kropassa näkyy ettei harrasteta mitään liikuntaa ja kotona vaan löllitään sohvalla juomassa halppispilsneriä.
Ja tämmöinen pitäisi naisena päästää sänkyynsä ja tämmöisille lapsiakin tehdä?
"No minä en yhtään ihmettele että jutun pojat ovat ilman seuraa. Yhdellä vaikuttaisi olevan jokin vakava sairaus, pää aivan kiiltävän kalju kuin alopesiassa ja keho riutuneen laiha ja luinen. Yhdellä vaikuttaisi olevan alkon kanssa ongelmaa, alkanut tulla jo sellaista alkoholistin pöhötystä kasvoihin + rinofyymaa nenään kuten Pottukoiralla. Muut todella lapsenvartaloisia ja kropassa näkyy ettei harrasteta mitään liikuntaa ja kotona vaan löllitään sohvalla juomassa halppispilsneriä.
Ja tämmöinen pitäisi naisena päästää sänkyynsä ja tämmöisille lapsiakin tehdä?"
Ompas inhottavasti kirjoitettu. Vastaavalla tavalla kun spekuloitaisiin naisten ulkonäköä, niin sitä harva pitäisi asiallisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en yhtään ihmettele että jutun pojat ovat ilman seuraa. Yhdellä vaikuttaisi olevan jokin vakava sairaus, pää aivan kiiltävän kalju kuin alopesiassa ja keho riutuneen laiha ja luinen. Yhdellä vaikuttaisi olevan alkon kanssa ongelmaa, alkanut tulla jo sellaista alkoholistin pöhötystä kasvoihin + rinofyymaa nenään kuten Pottukoiralla. Muut todella lapsenvartaloisia ja kropassa näkyy ettei harrasteta mitään liikuntaa ja kotona vaan löllitään sohvalla juomassa halppispilsneriä.
Ja tämmöinen pitäisi naisena päästää sänkyynsä ja tämmöisille lapsiakin tehdä?
"No minä en yhtään ihmettele että jutun pojat ovat ilman seuraa. Yhdellä vaikuttaisi olevan jokin vakava sairaus, pää aivan kiiltävän kalju kuin alopesiassa ja keho riutuneen laiha ja luinen. Yhdellä vaikuttaisi olevan alkon kanssa ongelmaa, alkanut tulla jo sellaista alkoholistin pöhötystä kasvoihin + rinofyymaa nenään kuten Pottukoiralla. Muut todella lapsenvartaloisia ja kropassa näkyy ettei harrasteta mitään liikuntaa ja kotona vaan löllitään sohvalla juomassa halppispilsneriä.
Ja tämmöinen pitäisi naisena päästää sänkyynsä ja tämmöisille lapsiakin tehdä?"
Ompas inhottavasti kirjoitettu. Vastaavalla tavalla kun spekuloitaisiin naisten ulkonäköä, niin sitä harva pitäisi asiallisena.
Ai miten niin. Naisten ulkonäön kritisoitiahan nyt tehdään koko ajan ja pidetään ihan normaalina. Sitten se ei olekaan soveliasta kun sanotaan miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä minä hoikkana ja kauniina nuorena naisena olin se viimeinen vaihtoehto aina miehille baarissa.
Mulla oli myös tämä ongelma. Olen 180cm pitkä ja tehnyt mallin töitä niin ehkä olin jotenkin pelottava? Sitten tapasin ihan selvinpäin keskellä päivää miehen, joka totesi, että olen just sitä mitä hän haluaa. Onneksi halusin hänet myös.
Naiset ovat luultavasti laittautuneet yli puoli tuntia ennen illanviettoon lähtöä ja pohtineet asuvalintaansa koko viikon. Mies vetää lippiksen siistimättömän takatukkansa päälle, vanha t-paita ja vähän axea ja kuvittelee olevansa kuumaa kamaa. Jos baarissa sattuu olemaan heidän tasoisensa meikkaamaton nainen rumassa t-paidassa hytkymässä kiusallisesti musiikin tahtiin niin häntä tuskin huomataan. Baarista löytyy miehiä jotka koko viikon huolehtivat ulkonäöstään, parturit ja vaatteet on huolella valittu heidän tyyliinsä sopiviksi. Onko ihme jos ulkonäköönsä panostava nainen valitsee mieluummin sellaisen?
Ihan turha itkeä jos saa ulkonäkökeskeisyydellä huonon miehen tai naisen. Oma vikahan se on jos ulkonäkö täyttää muut puuttuvat kriteerit. Tai luulee että täyttää. Naiset kuolaa jotain hyvännäköisiä miehiä jotka voi olla luonteeltaan ihan kökköjä. Ihan turha itkeä jos se ulkonäkö on ollut vain ainoa kriteeri. Ihan turha.
Totta kai kaikilla, niin miehillä kuin naisillakin, on jonkinlaiset ulkonäkökriteerit parinvalinnan suhteen - meillä jokaisella on, halusi sitä myöntää tai ei. Miten realistiset ne sitten ovat on eri juttu. Jos ei itse laita mitään yritystä oman hyvinvoinnin tai vaikkapa pukeutumisen eteen, niin sitten on parempi etsiä omantasoista seuraa.
Lisäksi tuntuu, että tosi monet turvautuvat tuohon samaan, vanhaan itkuvirteen siitä, miten ei kelpaa jos ei ole pitkä ja hyvännäköinen, sen sijaan että kehittäisivät omaa itseään (onpa se sitten ulkonäkö, käytöstavat tai jotain muuta). Se on aina helpompi syyttää muita, koska se itsensä kehittäminen on kovaa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi mies, joka kuvittelee tietävänsä, mitä naiset haluavat. Voisivat vaihtaa jo levyä. Plus helvetin kulunutta vongata jossain yöelämässä. Ihan kuin se joku yhden illan kännipano olis kenenkään naisen mielestä kovin tavoiteltava juttu.
Taas yksi nainen joka kuvittelee tietävänsä mitä muut naiset haluavat. Voisit vaihtaa jo levyä.
Ei tarvitse olla pitkä, mutta auttaisi huomattavasti, jos vaihtaisi kulahtaneen t-paidan siistiin kauluspaitaan, heittäisi pipon kaapin perille ja siistisi parran. Näyttäisi edes vähän siltä, että yrittää panostaa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla pitkä, mutta auttaisi huomattavasti, jos vaihtaisi kulahtaneen t-paidan siistiin kauluspaitaan, heittäisi pipon kaapin perille ja siistisi parran. Näyttäisi edes vähän siltä, että yrittää panostaa asiaan.
En halus käyttää kauluspaitaa, mutta totta pitäisi panostaa kyllä enempi joo.
Eli pitää pumpata rautaa salilla ja kaljamaha pois?
Vierailija kirjoitti:
Maksumuurista huolimatta näkyi yksi videopätkä ja kuva sekä pari sitaattia haastateltavilta, joissa ongelman ydin tuleekin jo selville, että miksi he eivät kelpaa.
Itselle ensinnäkin tuo provider-höpinä on todella vanhanaikaista ja toksista. Ei ole kenenkään tehtävä tarjota yhtään kellekään, eikä treffeille pyytäminen tarkoita maksuvelvollisuutta. Minä haluan aina maksaa oman osuuteni ja jos se kyseenalaistetaan tai estetään, toisia treffejä ei tule.
Sitten tuo herrojen ulkoinen habitus. Ravintolaan lähdetään jo valmiiksi krapulaisen oloisina, Cousteau-hikipipoissa ja T-paidoissa, risuparrat ja kalapuikkoviikset siistimättä, silmät kännistä lupsuen. Ei houkuttele tulemaan lähelle ja aloittamaan keskustelua.
Tokikaan yksikään heistä ei edusta minun miestyyppiäni, ovat liian nuoria, kehot vielä kovin lapsekkaita ja lihaksettomia, yleinen olemus vähän jokaisella joko teinimäinen amispoika tai teekkarihaalareissa kekkaloiva opiskelijajantteri. Bailaisin heinä tuon viihdevaiheen ensin pois ja sitten alkaisin miettiä vakavaa parisuhdetta.
Nuohan on jotain kaksvitosia ei se kroppa siitä miehekkäämäksi itsestään muutu korkeintaa vatsakumpu kasvaa. Muuten samaa mieltä että ruokottoman näköisiä.
Tavis mies ei kelpaa naisille.