HS seurasi nuorten miesten baarikierrosta: "Ottaa pannuun kun naisten mielestä miehen pitää olla pitkä ja hyvännäköinen"
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011532638.html
"Lähdimme nuorten miesten mukaan Helsingin yöhön. Aamuun asti bailatessa selvisi, että naiset ovat ihania mutta aika vaativia ja rakkauden löytäminen vaikeaa"
Eiköhän miehilläkin ole kriteerit eikä heti ensimmäisenä lähesty kaljuja 250kg syöpäpotilaita.
Kommentit (376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehillä on paineita parisuhdemarkkinoilla, Brummer sanoo. Pitää tehdä vaikutus jo nuorella iällä, vaikkei elämä ole vielä valmis. Somen takia taas sekä naisista että miehistä näyttää aina siltä, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella."
tottahan tuo on. en tiedä miksi lähdit haukkumaan heitä. rehellinen elämänilonen artikkeli joskin raadollinen
Mikä saa Brummerin kuvittelemaan että nuoret naiset hakevat miestä jonka elämä on "valmis"? Eiköhän sitä elämää ole tarkoitus rakentaa kumppanin kanssa.
En tiedä. Niin hän nyt kuitenkin kokee. Ja aika moni muukin mies samoin.
Vähän sama asia kuin kysyisi naisilta "mikä saa teidät kuvittelemaan, että miehille kelpaa vain parikymppinen instamissi?".
Nää on näitä "she said, he said" juttuja.
Riippunee siitä millaisissa paikoissa liikkuu ja millaisia naisia katselee. Jossain pintaliito- ja wannabe-porukoissa on tavallaan vain se yksi miehen ja yksi naisen malli jollaisia jokainen yrittää olla vaikka rahkeet siihen ei riitä mitenkään. Halutaan sekä olla että saada ns kuu taivaalta.
Sitten jos liikkuu enempi tavis-ihmisten keskuudessa ja panostaa ihan vaan sellaiseen jutteluun ja muuhun arkisosiaalisuuteen ilman sen kummempia taka-ajatuksia mistään enemmästä niin sellaisesta voi sitten ajan kanssa kehkeytyä jotain enemmänkin.
Ne on aika harvassa jotka puhtaasti omalla ulkomuodollaan pystyy itselleen seuraa iskemään vaan nimenomaan se on se kaikki muu mikä vie jalat alta. Siihen kannattaisi ihan jokaisen panostaa että on se paras versio itsestään eikä yrittää olla kopio jostakusta muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo miehet oli siis etsimässä yhdenyönpanoja kuten ihan jokainen mies tuntuu tekevän. Naiset taas olivat pitämässä kavereiden kanssa hauskaa. Harva nainen haluaa irtosuhteita.
Paskapuhetta, naiset nimenomaan näitä enemmän harrastaa
Ei harrasta. Jos harrastaisi, niin miehet ei valittaisi irtosuhteiden saannin vaikeudesta, naiset valittaisi.
Ei irtosuhteet jakaudu tasan miesten kesken vaan hyvin epätasaisesti.
"Ei harrasta. Jos harrastaisi, niin miehet ei valittaisi irtosuhteiden saannin vaikeudesta, naiset valittaisi.
Ei irtosuhteet jakaudu tasan miesten kesken vaan hyvin epätasaisesti."
Jep. Olen mies ja minulla on ollut elämässäni tähän mennessä kolminumeroinen määrä eri naisia seksikumppaneina. Suurin osa näistä on ollut yhdenyön juttuja. Ja melkein kaikki näistä on tapahtunut naisen aloitteesta (en tykkää tehdä aloitteita ja koska naiset niitä minulle tekee, niin ei edes tarvitse). Voinen siis sanoa melkoisen suuren otannan perusteella, että kyllä naiset tykkää irtoseksistä. Ei tietenkään kaikki, mutta mun kokemusten perusteella aika moni nainen tykkää oikeissa olosuhteissa näin toimia.
Ai niin, olen komeakasvoinen, treenatulla vartalolla ja hyvällä tyylitajulla varustettu mies. Osaan myös olla sosiaalisesti supliikki, joten hommat ei mun kohdalla tyssää pelkkään ulkokuoreen. Mun kaveripiiristä löytyykin sitten myös näitä toisenlaisia tapauksia eli miehiä, jotka haluaisivat yhdenyön juttuja, mutta eivät niitä juuri koskaan saa. Syynä heidän epäonnistumiseensa on tietysti ulkonäkö, tyyli ja tietynlaisen sosiaalisen itsevarmuuden puute tällaisissa tilanteissa. Muussa elämässä he ovatkin sitten ihan menestyneitä (akateemisia & hyväpalkkaisia) sekä sosiaalisesti taitavia (verbaalisen ulosannin osalta) neutraaleissa tilanteissa.
Tämä on se sinun fantasiaminäsi. Todellisessa elämässä et ole tuota. Tai mitään. Mutta haaveilemalla et siihen pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo miehet oli siis etsimässä yhdenyönpanoja kuten ihan jokainen mies tuntuu tekevän. Naiset taas olivat pitämässä kavereiden kanssa hauskaa. Harva nainen haluaa irtosuhteita.
Paskapuhetta, naiset nimenomaan näitä enemmän harrastaa
Ei harrasta. Jos harrastaisi, niin miehet ei valittaisi irtosuhteiden saannin vaikeudesta, naiset valittaisi.
Ei irtosuhteet jakaudu tasan miesten kesken vaan hyvin epätasaisesti.
"Ei harrasta. Jos harrastaisi, niin miehet ei valittaisi irtosuhteiden saannin vaikeudesta, naiset valittaisi.
Ei irtosuhteet jakaudu tasan miesten kesken vaan hyvin epätasaisesti."
Jep. Olen mies ja minulla on ollut elämässäni tähän mennessä kolminumeroinen määrä eri naisia seksikumppaneina. Suurin osa näistä on ollut yhdenyön juttuja. Ja melkein kaikki näistä on tapahtunut naisen aloitteesta (en tykkää tehdä aloitteita ja koska naiset niitä minulle tekee, niin ei edes tarvitse). Voinen siis sanoa melkoisen suuren otannan perusteella, että kyllä naiset tykkää irtoseksistä. Ei tietenkään kaikki, mutta mun kokemusten perusteella aika moni nainen tykkää oikeissa olosuhteissa näin toimia.
Ai niin, olen komeakasvoinen, treenatulla vartalolla ja hyvällä tyylitajulla varustettu mies. Osaan myös olla sosiaalisesti supliikki, joten hommat ei mun kohdalla tyssää pelkkään ulkokuoreen. Mun kaveripiiristä löytyykin sitten myös näitä toisenlaisia tapauksia eli miehiä, jotka haluaisivat yhdenyön juttuja, mutta eivät niitä juuri koskaan saa. Syynä heidän epäonnistumiseensa on tietysti ulkonäkö, tyyli ja tietynlaisen sosiaalisen itsevarmuuden puute tällaisissa tilanteissa. Muussa elämässä he ovatkin sitten ihan menestyneitä (akateemisia & hyväpalkkaisia) sekä sosiaalisesti taitavia (verbaalisen ulosannin osalta) neutraaleissa tilanteissa.
Tämä on se sinun fantasiaminäsi. Todellisessa elämässä et ole tuota. Tai mitään. Mutta haaveilemalla et siihen pääse.
Mikä saa sinut väittämään ettei tuo voisi pitää paikkaansa? Et tunne minua, joten et voi mitenkään tehdä tuollaista analyysia pelkän netin kautta.
Ei sillä, että tuo sun kommentti minua mitenkään hetkauttaisi, mutta päätin nyt ihan hetken mielijohteesta kuitenkin vastata tuohon viestiisi.
Syöpäpotilas kiittää tästä esimerkistä.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos olen milleniaali. Ei omankaan sukupolven kaikki miehet ole välttyneet internetin pimeiltä puolilta, mutta z-sukupolven miehet tuntuvat olevan suurelta osin luovuttanutta, naisvihaista, mustavalkoista, manospheren ryvettämää ja konservatiivista. Tsemppiä z-heteronaisille.
Luitko edes tuota Hesarin artikkelia? Vai päätitkö pelkkien omien miesvihamielisten ajatustesi siivittämänä tulla kommentoimaan tähän ketjuun tuota sontaa?
Syö paskaa.
Vierailija kirjoitti:
NYT YKSI JUTTU: miksi sillä miehellä pitää olla nuo ominaisuudet kun kuitenkaan lapsia ei tehdä eikä haluta?! Avaako joku tätä vähän. Siis miksi koiraalla pitää olla tietyt ulkonäköGEENIT jollei niitä siirretä minnekään?
Et voi olla noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
No minä en yhtään ihmettele että jutun pojat ovat ilman seuraa. Yhdellä vaikuttaisi olevan jokin vakava sairaus, pää aivan kiiltävän kalju kuin alopesiassa ja keho riutuneen laiha ja luinen. Yhdellä vaikuttaisi olevan alkon kanssa ongelmaa, alkanut tulla jo sellaista alkoholistin pöhötystä kasvoihin + rinofyymaa nenään kuten Pottukoiralla. Muut todella lapsenvartaloisia ja kropassa näkyy ettei harrasteta mitään liikuntaa ja kotona vaan löllitään sohvalla juomassa halppispilsneriä.
Ja tämmöinen pitäisi naisena päästää sänkyynsä ja tämmöisille lapsiakin tehdä?
Ja tähänkin viestiin ovat Vauvapalstan naiset antaneet 10 yläpeukkua ja vain 3 alapeukkua.
Sitten samat naiset ihmettelevät mistä se miesten naisviha oikein johtuu...
Katsokaa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos olen milleniaali. Ei omankaan sukupolven kaikki miehet ole välttyneet internetin pimeiltä puolilta, mutta z-sukupolven miehet tuntuvat olevan suurelta osin luovuttanutta, naisvihaista, mustavalkoista, manospheren ryvettämää ja konservatiivista. Tsemppiä z-heteronaisille.
Luitko edes tuota Hesarin artikkelia? Vai päätitkö pelkkien omien miesvihamielisten ajatustesi siivittämänä tulla kommentoimaan tähän ketjuun tuota sontaa?
Syö paskaa.
Syö itse, toksinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin niin sitten tässä ei ole muutosta tapahtunut viimeiseen 30 vuoteen. Siis miesten kuvitelmissa ja asenteessa jossa vain ne baarin kauneimmat ja hoteimmat naiset on naisia joilla luonnollisesti on myös halutuimman naisen vaatimukset miehelle. Siinä ei tavismiehellä ole pahemmin jakoa.
Ne ei-niin-hotit ja muutenkin vähemmän viehättävät vaikkakin tavikset on sitten näkymättömiä eikä oikeastaan naisiakaan. Ei sellaisella saa olla mitään vaatimusta miehen käytökselle vaan tietenkin sellaisen pitäisi olla oitis onnesta selällään, kun pilkun aikaan tällainen hottista kuolannut ja yrittänyt tavismies päättää lopulta tyytyä ihan keneen vaan jolla on reikä.
Ja kun tavisnainen ei matkaan lähde niin alkaa marmatus kuinka naisille kelpaa vain pitkä ja komea mies..
Tässä on nyt womanspleinausta "kauneimmillaan". Löytyy myös totta kai "upeasti" rakennettu olkiukko, mitä on sitten kiva hakata ja kuvitella olevansa oikeassa.
Ihan aidostihan se menee niin, että ne tavismiehet ovat kyllä jo heti baariin tullessaan bonganneet heidän silmiään miellyttävät tavisnaiset, mutta koska tavismies on useimmiten melko ujo ja epävarma itsestään, niin hän tarvitsee (tai luulee tarvitsevansa) rohkaisuryyppyjä, jotta uskaltaa lähestyä sitä naista (niin, juuri sitä tavisnaista). Usein niiden rohkaisuryyppyjen ottaminen menee sitten hieman överiksi ja aikakin meinaa loppua kesken, joten siinä valomerkin aikaan sitten viimein tehdään aloite, mutta koska se tavismies on tässä kohtaa jo umpijurrissa, niin aloite vaikuttaa tavisnaisen mielestä melko kömpeloltä pilluvonkausyritykseltä ja antaa pakit suorilta. Molemmat, sekä tavismies että tavisnainen häviävät tässä pelissä loppujen lopuksi.
Onneksi molemmat voivat kuitenkin tulla nettiin valittamaan kuinka se vastakkainen sukupuoli on perseestä. Perustelut vain vain vaihtelee riippuen onko kyseessä mies vai nainen.
Toisin sanoen, syyllistät naista omasta juomisestasi.
Vierailija kirjoitti:
Syöpäpotilas kiittää tästä esimerkistä.
Ilmeisesti Modekin kiittää, koskapa aloitus pysyy kuin paska Junttilan tuvan senässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla ja halvemmalla selviää kun tilaa sadalla eurolla maksullisen nuoren kauniin naisen.
Nainen puolestaan pääsee helpommalla, halvemmalla ja on onnellisempi, kun unohtaa miehet kokonaan. Tämä on ihan tutkittu.
Yksikään nainen ei pysty tähän, aina persvako vilkkuen haetaan miesten huomiota ja píllua on pakko jakaa, ette kestä olla vuottakaan ilman seksiä
Yhdestoista vuosi on menossa eikä ole tehnyt tiukkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sairastu syöpään, ihan mihin tahansa niistä monista, mutta sairastu syöpään.
Kaikki sairastuvat, se on vain ajan kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin niin sitten tässä ei ole muutosta tapahtunut viimeiseen 30 vuoteen. Siis miesten kuvitelmissa ja asenteessa jossa vain ne baarin kauneimmat ja hoteimmat naiset on naisia joilla luonnollisesti on myös halutuimman naisen vaatimukset miehelle. Siinä ei tavismiehellä ole pahemmin jakoa.
Ne ei-niin-hotit ja muutenkin vähemmän viehättävät vaikkakin tavikset on sitten näkymättömiä eikä oikeastaan naisiakaan. Ei sellaisella saa olla mitään vaatimusta miehen käytökselle vaan tietenkin sellaisen pitäisi olla oitis onnesta selällään, kun pilkun aikaan tällainen hottista kuolannut ja yrittänyt tavismies päättää lopulta tyytyä ihan keneen vaan jolla on reikä.
Ja kun tavisnainen ei matkaan lähde niin alkaa marmatus kuinka naisille kelpaa vain pitkä ja komea mies..
Tässä on nyt womanspleinausta "kauneimmillaan". Löytyy myös totta kai "upeasti" rakennettu olkiukko, mitä on sitten kiva hakata ja kuvitella olevansa oikeassa.
Ihan aidostihan se menee niin, että ne tavismiehet ovat kyllä jo heti baariin tullessaan bonganneet heidän silmiään miellyttävät tavisnaiset, mutta koska tavismies on useimmiten melko ujo ja epävarma itsestään, niin hän tarvitsee (tai luulee tarvitsevansa) rohkaisuryyppyjä, jotta uskaltaa lähestyä sitä naista (niin, juuri sitä tavisnaista). Usein niiden rohkaisuryyppyjen ottaminen menee sitten hieman överiksi ja aikakin meinaa loppua kesken, joten siinä valomerkin aikaan sitten viimein tehdään aloite, mutta koska se tavismies on tässä kohtaa jo umpijurrissa, niin aloite vaikuttaa tavisnaisen mielestä melko kömpeloltä pilluvonkausyritykseltä ja antaa pakit suorilta. Molemmat, sekä tavismies että tavisnainen häviävät tässä pelissä loppujen lopuksi.
Onneksi molemmat voivat kuitenkin tulla nettiin valittamaan kuinka se vastakkainen sukupuoli on perseestä. Perustelut vain vain vaihtelee riippuen onko kyseessä mies vai nainen.
Jos tuosta seuraa parisuhde, ja nainen myöhemmin haluaa eron miehen alkoholismin vuoksi, syytetään naista kun hän ei huomannut sitä ensi tapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en yhtään ihmettele että jutun pojat ovat ilman seuraa. Yhdellä vaikuttaisi olevan jokin vakava sairaus, pää aivan kiiltävän kalju kuin alopesiassa ja keho riutuneen laiha ja luinen. Yhdellä vaikuttaisi olevan alkon kanssa ongelmaa, alkanut tulla jo sellaista alkoholistin pöhötystä kasvoihin + rinofyymaa nenään kuten Pottukoiralla. Muut todella lapsenvartaloisia ja kropassa näkyy ettei harrasteta mitään liikuntaa ja kotona vaan löllitään sohvalla juomassa halppispilsneriä.
Ja tämmöinen pitäisi naisena päästää sänkyynsä ja tämmöisille lapsiakin tehdä?
Eli jätkät oli oikeassa siinä että vain hyvännäköiset miehet kelpaa naisille?
Hei...hei...e...et sä nyt noin voi sanoo!!! Naisten pitää saada väittää ettei miesten ulkonäkö merkkaa, mutta kuitenkin myös saada toisella hetkellä väittää sen merkitsevän paljonkin. Naisten pitää katsos voida syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Tätä on feministinen voimaantuminen. Tämän kritisointi puolestaan on naisvihaa eli misoginiä kuten upea ylijumalatar Sanna Marin sen ilmaisi.
Tuliko ukoille yllätyksenä, että naisillakin on kriteereitä? :) Naisten tulisi olla kauniita ja hoikkia, mutta miehiltä ei sais vaatia mitään, niinkö?
Ps. Itsesäälissä vellova huonoitsetuntoinen marisija ei kyllä kiinnosta ketään. Mun ukko on nippanappa 160cm, eikä ole ollut naisseurasta puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NYT YKSI JUTTU: miksi sillä miehellä pitää olla nuo ominaisuudet kun kuitenkaan lapsia ei tehdä eikä haluta?! Avaako joku tätä vähän. Siis miksi koiraalla pitää olla tietyt ulkonäköGEENIT jollei niitä siirretä minnekään?
Koska kivikautiset aivomme eivät halua panna miestä joka on ruma, vaikka ehkäisy olisikin käytössä.
Eli ihan sama juttu kuin miehillä, eli kivikautiset aivomme eivät anna arvoa korkean bodycountin naisille ja miehet pitävät tällaisia naisia halpoina huorina. Ihan luonnollista käytöstä miehiltä ja ei sitä pidä sen ihmeemmin tuomita.
Saanko yläpeukkuja samoin kuin tuo lainaamani viesti sai?
Mistä te sen naisten bodycountin tiedätte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö paskaa.
Syö itse, toksinen mies.
Kuole pois, pillunkantoteline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sairastu syöpään, ihan mihin tahansa niistä monista, mutta sairastu syöpään.
Kaikki sairastuvat, se on vain ajan kysymys.
Alammeko nyt sitten ap:n tapaan irvistellä ja nimitellä jo sairastuneita?
Ehkä jatkat elämääsi, kuten tähän asti, eli yksin tai etsit toisen miehen. Arvot ja elämäntavat ja tasot natsaa. Vuorottelette aina siten että joka toinen päivä toinen on äiti-pikkureikä-kodinkone, ja välillä toinen. Sitten sunnuntaisin lepäätte yhdessä sohvalla ja haukutte naisia ja yhteiskuntaa. Luulen, että olisitte onnellisia noin.