On aivan mahtavaa olla isä
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
Voi ittu ! Sota tulossa ja täällä vaan lisäännytään.
Leningradin iigorikin on tullut taas työvuoroon.
Suomalaisilta pitää viedä usko tulevaisuuteen ja usko päättäjiin, että kaikki haluais hakeutua äiti ryssssssänmaan sylkkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei ole ollut onnea naisasioissa ja isyys jäi kokematta.
Mukava kuulla että isyys on ollut hyvä ja antoisa kokemus asiassa onnistuneille!
Minulle on käynyt samoin, ja yhdyn mielipiteeseesi.
Ihanaa kun hyviä isiä löytyy. Mun oma oli täys pee, ei osannut muuta kuin huutaa tai antaa 'luunappeja' päähän.
OLKAA HILJAA!
Olen samaa mieltä. Itsekin tulin isäksi vasta iäkkäämpänä ja vaikka joskus lapsi toki hiukan rassaa, niin runollisesti en päivääkään vaihtaisi pois.
Arvostan, ihailen ja kiitän jokaista miestä siitä, että he ovat oikeita miehiä nauttiessaan lasten kanssa olemisesta. Valitsin itse nuorena huonon isän lapsilleni ja nyt kannan siitä todella raskasta taakkaa mukanani. Liikun paljon lapsieni kanssa paikoissa missä on muita vanhempia, ja nykyään on paljon myös isejä liikkeellä. Pidän heitä erittäin miehekkäinä miehinä kun he hoitavat lastaan, kunnioitan suuresti heitä. He ovat todellisia Alfamiehiä, jotka eivät pelkää huonojen isien kommentteja, kun heitä neideksi haukkuvat heidän hoitaessaan omaa lastaan.
T. Vaimo, jonka mies luulee olevansa Alfamies, mutta todellisuudessa hän on heikko muiden miesten miellyttäjä joka ei välitä lapsistaan vaan ainoastaan omasta itsestään ja herkän egonsa + puhelimensa + lihastensa hoivaamisesta. Ihan hävettää kun mies on niin surkea isä lapsilleen. En enää edes odota muutosta parempaan kuten ennen jaksoin, puhun hänelle enää välttämättömimmät asiat, en pyydä mitään, en kutsu mihinkään. Hän elää omaa elämää, minä elän lasten ja minun elämää. Olisin halunnut antaa miehelleni kaiken, voisin olla hänelle hyvä vaimo ja tuplaisin kaiken sen rakkauden ja panostuksen mitä hän minulle antaisi hänelle takaisin palvelemalla takaisin häntä, mutta nyt olen vain pettynyt ja surullinen. Perhe on rikki jo, ero vain sinetöisi asian lopullisesti.
Mutta tosiaan, kunnioitan aivan valtavasti kaikkia miehiä jotka hoitavat isyytensä kunniallisesti vaimoaan ja lapsiaan rakastaen. Te olette todellisia miehiä, ulkonäköön ja ammattiin katsomatta! Mikään ei ole elämässä yhtä tärkeää kuin hyvä isä ja äiti.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan, ihailen ja kiitän jokaista miestä siitä, että he ovat oikeita miehiä nauttiessaan lasten kanssa olemisesta. Valitsin itse nuorena huonon isän lapsilleni ja nyt kannan siitä todella raskasta taakkaa mukanani. Liikun paljon lapsieni kanssa paikoissa missä on muita vanhempia, ja nykyään on paljon myös isejä liikkeellä. Pidän heitä erittäin miehekkäinä miehinä kun he hoitavat lastaan, kunnioitan suuresti heitä. He ovat todellisia Alfamiehiä, jotka eivät pelkää huonojen isien kommentteja, kun heitä neideksi haukkuvat heidän hoitaessaan omaa lastaan.
T. Vaimo, jonka mies luulee olevansa Alfamies, mutta todellisuudessa hän on heikko muiden miesten miellyttäjä joka ei välitä lapsistaan vaan ainoastaan omasta itsestään ja herkän egonsa + puhelimensa + lihastensa hoivaamisesta. Ihan hävettää kun mies on niin surkea isä lapsilleen. En enää edes odota muutosta parempaan kuten ennen jaksoin, puhun hänelle enää välttämättömimmät asiat, en pyydä mitään, en kutsu mihinkään. Hän elää omaa elämää, minä elän lasten ja minun elämää. Olisin halunnut antaa miehelleni kaiken, voisin olla hänelle hyvä vaimo ja tuplaisin kaiken sen rakkauden ja panostuksen mitä hän minulle antaisi hänelle takaisin palvelemalla takaisin häntä, mutta nyt olen vain pettynyt ja surullinen. Perhe on rikki jo, ero vain sinetöisi asian lopullisesti.
Mutta tosiaan, kunnioitan aivan valtavasti kaikkia miehiä jotka hoitavat isyytensä kunniallisesti vaimoaan ja lapsiaan rakastaen. Te olette todellisia miehiä, ulkonäköön ja ammattiin katsomatta! Mikään ei ole elämässä yhtä tärkeää kuin hyvä isä ja äiti.
Huono vastaus.
Olis aivan mahtavaa jos et olisi koskaan tullut isäksi ja olisit peräkammarin poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olisin halunnut olla isä mutta sitä ei tule koskaan tapahtumaan koska olen nainen enkä halua olla äiti.
Juu, itsekin olisin oikein mieluusti isä. Onhan se ihan tutkittu juttu että perhe lisää miehen hyvinvointia, naisille vaikutus on monesti päinvastainen.
Just olen ajatellut samaa, miehelle tämä kaikista helpointa ei raskausvaivoja, ei kipua, jatkuvia mielialanvaihteluja, ei jatkuvaa väsymystä yms yms, nukkua koisivat ja leikkivåt kuuromykkäsokeaa kun vauva huutaa, ei tartte herätä monta kertaa yössä imettämään ja naiselle jää kaiken lisäksi ne kotityöt. Eli todellakin miehen hyvinvointi lisääntyy kun ottaa ne rusinat pullasta, nainen taas joutuu pakertamaan oman jaksamisen partaalla ja mies myös kehtaa hämmästellä ettei kaiken imetyksen, kotitöiden, vauvan hoitamisen yms lisäksi jaksa sekstailla.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan mahtavaa jos olisit onneton ihminen.
Tämä😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰😘😘😘😗😘😘
Narsisti pilasi minunkin isäsuhteeni lapseeni, aivopesi lapsenkin puolelleen, nyt välit täysin poikki.
Isien on helppo huudella koska niille jää ne "herkut" ja äidit hoitaa kaikki oikeasti tärkeät ja vaikeat asiat.
Joten kyllä ymmärrän kantasi, mutta sulla ei ole hajuakaan miksi asia on noin. Nähtävästi.
Ei pelkästään sota, vaan Suomen tilanne muutenkin. Joka päivä uusia konkursseja ja lisää työttömiä. Jo päiväkoti-ikäiset voi huonosti, koululaisista ja nuorista puhumattakaan. Peruseläminen on järjettömän hintaista, tulevaisuuden näkymät on surkeat.
Miettiikö yksikään lisääntyjä millainen tulevaisuus on lapsille ja nuorille tarjolla?