Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki ihmiset täällä ulkona ovat liikkeellä, pariskuntina, perheinä, kaveriporukoina jne. Minä yksin

Vierailija
31.07.2023 |

Aina yksin.
Nyt sentään olen ulkona liikkeellä, monesti vaan kotona.
Joskus tämä häiritsee enemmän, kuten tänään.
Miten kaikilla muilla on joku?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli ennen ihmisiä elämässäni. Sitten tein todella huonon elämän valinnan, muutin huonon miehen perässä monta sataa kilometriä, kauas kaikista. Ja vuosien myötä menetin kaiken oman. Sitä nyt sitten hiljalleen keräilen takaisin.

Yksinäistä on. Ja tulee olemaan.

Vierailija
2/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin liikun minäkin ihmisten ilmoilla. On mulla pari ystävää, ja muutama kaveri, satunnaisia tuttavuuksiakin.

Näin sen nyt kuitenkin koen, elän ja näen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin nautin moisesta. Eipähän tarvi kellekkään toimia lompakkona. Riittää että itsensä kustantaa.

Vierailija
4/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelen koirani kanssa

Vierailija
5/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt reipaasti vain Punaisien ristin sivuja selaamaan.Motto heillä joku kenenkään ei tarvitse olla yksin.Sieltä saa ystävän järkäävät.Varmaan nyt syksy kurssit myös ryhdy ystäväksi yksinäiselle,Samaaa kirkot järjestää kuin ystäviä yksinäisille.Menkää selaa myös diakonisalaitoksen sivula löydätte sietä aiheita asiasta.Kuin aktiviteetia. Koulut alkaa asukastalot toimnat.Kanatta tutustua. Mitä muuta vähän itse aktivoidutte asiasta.Kotinne teitä ei kukaan hae. En ole F.B. Siellä on ihan foorumeita. Ilman että haetaan suhdetta. Sinkut,eri ikäiset.On ilmoituksia ryhmät kävelle ymm.Niiden kautta ihmiset eri ikäiset löytäneet ystävän ja aktiviteetia elämän kodin ulkopuolelta.

Vierailija
6/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aina yksin, elokuvissa, ravintolassa, museoissa. Huomaan että joskus - eu usein mutta välillä - minua vilkuillaan mutta ei haittaa. Viihdyn yksin ja olen hyvää seuraa itselleni ;)

Vierailija
7/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa minäkin usein. Ilman ihmisten seuraa. Välillä oon asian kanssa ihan ok. Ja toisinaan se harmittaa.

No, mielummin yksin, entä huonossa parisuhteessa missä käytännössä myös aina yksin.

Vierailija
8/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sinä ainoa ole, joka yksin on. kyllä meitä monia muitakin täällä planeetalla on.

Vierailija
9/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nyt yhtään lohduttaa, niin mä pyörin tänään muutaman tunnin Helsingin keskustassa aivan itsekseni.

Vierailija
10/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vielä oikein osaa lähteä yksin elokuviin, ravintolaan jne. Harjottelen nyt lähtemällä esim. Jätskikiskalle yksin. Ja sinne ulkoilemaan. Ehkä joskus vielä pääsen elokuviin asti, tai johonki tapahtumaan. Suunnittelen kyllä, mutta rohkeus toteuttaa puuttuu.

Vierailija
11/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen aina yksin, elokuvissa, ravintolassa, museoissa. Huomaan että joskus - eu usein mutta välillä - minua vilkuillaan mutta ei haittaa. Viihdyn yksin ja olen hyvää seuraa itselleni ;)

Minäkin olen hyvää seuraa itselleni mutta olisihan se joskus mukava jos olisi muutakin hyvää seuraa.

Vierailija
12/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy vilkuiluun on todennäköisesti ihan muu kuin se, että olet yksin. Minäkin vilkuilen ihmisiä, joilla esim. on kivat vaatteet. 

Vierailija
13/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuunnella musaa ulkona, itse teen niin, koska tykkäänkin lenkkeillä yksin, ja vaikka olisin jossain keskustassa niin kuuntelen musaa niin kuin monet muutkin. Silloin ei tule yksinäinen olo. Voihan se olla jokin podcastikin.

Vierailija
14/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vielä oikein osaa lähteä yksin elokuviin, ravintolaan jne. Harjottelen nyt lähtemällä esim. Jätskikiskalle yksin. Ja sinne ulkoilemaan. Ehkä joskus vielä pääsen elokuviin asti, tai johonki tapahtumaan. Suunnittelen kyllä, mutta rohkeus toteuttaa puuttuu.

Mene nyt hyvä ihminen ainakin sinne elokuviin! Takaan että et ole ainoa joka salissa on yksin, ja vaikka olisitkin kukaan ei piittaa. Käyn usein elokuvissa yksin kun on sellainen leffa jota mieheni ei halua nähdä. Se on kivaa! 🙂

Vierailija
15/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin nautin moisesta. Eipähän tarvi kellekkään toimia lompakkona. Riittää että itsensä kustantaa.

Ja alapeukuttajat ovat kaikki naisia.

Vierailija
16/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sai sinut lähtemään ulos, ap?

Vierailija
17/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että yksinäisiä ihmisiä ei huomioi kuin toinen yksinäinen. Ihmiset kävelevät päin hypermarketeissa. Äskenkin jumppavaatteet päällä oleva nainen meni vihaisesti ja väistin. Käveli miehensä luo bemukkaan. Jotenkin tuntuu, että on vain "minä, minä ja minä". Sen takia ei mielellään mene kauppaan pahimpana ruuhka-aikana. Jokainen yrittää selvitä, yksinäinenkin. On ystäviä ja sukulaisia, joiden kanssa soittelen.

Toivottavasti saan uusia ystäviä, kun menen opiskelemaan. Minut irtisanottiin töistä. En ole aina ollut yksin. Oli työkavereita, mutta heitä kiinnostaa oma ura. Jos ihastun, minusta tulee takertuja. (Ei saisi näyttää tunteita.) Iskäkin kuoli. En voi enää soittaa tai mennä käymään.

Vierailija
18/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liikun yksin, en halua kuunnella muiden murheita ja turhia flätinöitä.

Vierailija
19/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tuntuu, että yksinäisiä ihmisiä ei huomioi kuin toinen yksinäinen. Ihmiset kävelevät päin hypermarketeissa. Äskenkin jumppavaatteet päällä oleva nainen meni vihaisesti ja väistin. Käveli miehensä luo bemukkaan.

Sinua käveltiin päin supermarketin sisällä ja sen jälkeen seurasit naista ulos, ja sait selville, että hän meni tietyn merkisen auton luo? 

Ei mene hyvin sinulla todellakaan. 

Vierailija
20/24 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin eläjä minäkin. Käyn elokuvissa, syömässä, taidenäyttelyissä, konserteissa, teattereissa, matkoilla ym. yksin. En edes kysele kavereita mukaani. Ystäväporukoiden kanssa on erilaista, hauskaa, jne. mutta nautin yksin olosta. Haalin innoissani menoja ja ostan lippuja, mutta kun pitäisi lähteä, niin laiskottaa. Palatessa tuntuu mukavalta että tuli lähdettyä.