Kuka/ketkä käärivät S-ryhmän hillot?
Siis kuka siellä kaikkein ylimpänä istuu ja paljonko verotettava tulo?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Pakulaistaustaiset myyjät. Suomalaisia myyjiä alkaa olla vähemmistö.
S-ryhmän keittiöissä ainoastaan pakolaisia, koska niistä saa työllistämistukea. Ruoka-annokset pienenee vuosi vuodelta. Jollekin tulee voittoa tästäkin, ja se en ole minä, vaikka asiakasomistaja olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jossain Helsingissä. Täällä sisämaassa ulkomaiset kaupan työntekijät on pieni vähemmistö ja niistäkin suurin osa venäläistaustaisia, vuosikymmeniä suomessa asuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne eivät kuulu sulle kun et jäsen ole.
Älä sössötä. Kerro minne ne rahat menevät.
Kiinnostavaa seurata milloin ap pyytää apua että miten se julkisesti saatavilla oleva tieto nyt löytyy 😃 onkohan ap joku lapsi joka on pulassa koulutehtävän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuuskaupan erityispiirteitä on asiakasomistajien keskuudestaan valitsema edustajisto, sekä edustajiston keskuudestaan valitsema hallintoneuvosto.
Hyvää on se, että niillä on paljon kauppoja (sellaisiakin, jotka eivät tuota voittoa) , että monissa paikoissa ihmiset voivat käydä kävellen kaupassa. Ei tarvitse etsiä kyytiä jonnekin prismaan.
Ahaa. Varmaan Kiteellä sitten ihan vittuilleessan lakkauttivat tuottamattoman ABC aseman.
Milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu sinä nyt v*ttuun, kun et itse osaa googlettaa etkä ilmeisesti edes ymmärrä lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jossain Helsingissä. Täällä sisämaassa ulkomaiset kaupan työntekijät on pieni vähemmistö ja niistäkin suurin osa venäläistaustaisia, vuosikymmeniä suomessa asuneita.
Ukrainalaispakolaisia, koska et erota venäläistä ukrainalaisesta. Nolla sopparilla ja työllistämistuella, kiitos nam.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa seurata milloin ap pyytää apua että miten se julkisesti saatavilla oleva tieto nyt löytyy 😃 onkohan ap joku lapsi joka on pulassa koulutehtävän kanssa
On varmaan. Isoveli kirjottaa sen puolesta, kun ei se itse osaa sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Painu sinä nyt v*ttuun, kun et itse osaa googlettaa etkä ilmeisesti edes ymmärrä lukemaasi.
Kerro nyt sössöttäjä se tulos ja minne se meni. Vai harmittaako pyramidihuijauksen kohteena oleminen liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole meidän ässässä pakulaisia (eikä rekkalaisiakaan) näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainalaispakolaisia, koska et erota venäläistä ukrainalaisesta. Nolla sopparilla ja työllistämistuella, kiitos nam.
Kyllä mä kollegani tiedän paremmin kuin sinä, kiitos nam.
Minä ne hillot käärin,on suttaista hommaa se hillojen kääriminen,ei tahdo pysyä hillo rullassa,köyhiä veetuttaa?
Ei muuta kuin foliohattua syvemmälle päähän. Uskallatko kävellä Alepan ohi vai pelkäätkö että ne skannaa sun plussa-kortin?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmän keittiöissä ainoastaan pakolaisia, koska niistä saa työllistämistukea. Ruoka-annokset pienenee vuosi vuodelta. Jollekin tulee voittoa tästäkin, ja se en ole minä, vaikka asiakasomistaja olenkin.
Ei ole pakolaisia yhtäkään meidän ABC:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kollegani tiedän paremmin kuin sinä, kiitos nam.
Pyydä niitä sanomaan rautakanki. Jos tulee korostuksella, ovat ukrainalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakolaisia yhtäkään meidän ABC:lla.
On siellä, etsi tarkemmin. Ovat hyviä piiloutumaan, koska S-ryhmä maksaa alle minimipalkan.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ihan hyvät hillot käärivät, kun työntekijöiden palkka alkaen vain reilut 9euroa tunti...
On kuitenkin töitä ja S-ryhmä on melkoisen iso työllistäjä. ~42 000 työntekijää, joten kuulostaa taas että joku kommunisti on sitä mieltä että "yritys" riistää työntekijöitä ja kaikilla pitäisi olla sama palkka.
Kauanko AP luulisit että S-ketju olisi pystyssä, jos johtajistolle maksettaisiin 10€/h palkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerro, ota itse selvää.
Ps. otahan psykoosilääkkeesi ennen kuin pääsi poksahtaa.