Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka/ketkä käärivät S-ryhmän hillot?

Vierailija
28.02.2026 |

Siis kuka siellä kaikkein ylimpänä istuu ja paljonko verotettava tulo?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimitusjohtajahan siellä istuu. 

Hilloja käärivät myös asiakasomistajat, minä ainakin saan satoja euroja vuodessa jo pelkkää ylijäämänpalautusta.

Heh. Niinpä varmasti. Eli paljonko siitä tuloksesta katoaa jonnekin?

Mitä "niinpä varmasti"? Kyllä minä tiedän ihan satavarmaksi, että minun tilille maksettiin kesäkuussa ylijäämänpalautusta melkein 700 euroa. 

Mihin sä arvelet niiden rahojen katoavan? Ja millaisista summista puhutaan? Kaikki luvut on kyllä julkisia ja toiminta on läpinäkyvää. Mutta jos et osaa itse edes googlettaa, kuka S-ryhmässä ylimpänä istuu, niin miten sä kuvittelet ymmärtäväsi mistään muustakaan yhtään mitään. Keksi joku uskottavampi salaliittoteoria.

Avaa nyt sitten se tulos ja kerro minne rahat ovat menneet. Puhutaan kuitenkin maailman tuottavimmasta kauppaketjusta.

Vierailija
22/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hilloja käärivät myös asiakasomistajat, minä ainakin saan satoja euroja vuodessa jo pelkkää ylijäämänpalautusta.

Mistä me se voitaisiin tietää, tollo.

Eikös sen pitäisi olla kaikkien omistajien tiedossa minne ne rahat menee? Sinunkin, vaikka olet tollo.

Sanoinko olevani S-ryhmän jäsen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit.

Vierailija
24/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ässä on osuuskunta. jok ikinen alueosuuskauppa on itsenäinen yritys. Näistä varmaan Hok-Elanto tuottaa eniten ja pääjohtaja veli-matti liimatainen.

S-ryhmän pääjohtaja taas on Hannu krook

Vierailija
25/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös sen pitäisi olla kaikkien omistajien tiedossa minne ne rahat menee? Sinunkin, vaikka olet tollo.

Ainoa tollo olet sinä typerine kysymyksinesi. Jos et ole S-ryhmän jäsen niin asia ei kuulu sulle ja jos olet niin ota itse selvää.

Vierailija
26/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ässä on osuuskunta. jok ikinen alueosuuskauppa on itsenäinen yritys. Näistä varmaan Hok-Elanto tuottaa eniten ja pääjohtaja veli-matti liimatainen.

Paljonko maksatte omistajina Hannulle liksaa? Paljonko yhtiönne tuotti, ja minne rahat viime vuonna menivät?

Vierailija
27/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä "niinpä varmasti"? Kyllä minä tiedän ihan satavarmaksi, että minun tilille maksettiin kesäkuussa ylijäämänpalautusta melkein 700 euroa. 

Mihin sä arvelet niiden rahojen katoavan? Ja millaisista summista puhutaan? Kaikki luvut on kyllä julkisia ja toiminta on läpinäkyvää. Mutta jos et osaa itse edes googlettaa, kuka S-ryhmässä ylimpänä istuu, niin miten sä kuvittelet ymmärtäväsi mistään muustakaan yhtään mitään. Keksi joku uskottavampi salaliittoteoria.

Avaa nyt sitten se tulos j

Avaa itse, saatanan ääliö.

Vierailija
28/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksatte omistajina Hannulle liksaa? Paljonko yhtiönne tuotti, ja minne rahat viime vuonna menivät?

Etkö siis itse ole jostain syystä oppinut tällaista tietoa hakemaan? Eikö nyt olisi aika?

Vierailija
29/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa tollo olet sinä typerine kysymyksinesi. Jos et ole S-ryhmän jäsen niin asia ei kuulu sulle ja jos olet niin ota itse selvää.

Ole hiljaa jos sulla ei ole esittää eksakteja lukuja joista aikuiset täällä puhuu.

Vierailija
30/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö siis itse ole jostain syystä oppinut tällaista tietoa hakemaan? Eikö nyt olisi aika?

Miksi sinulle on vastenmelistä avata yhtiösi tuloja? Onko niissä kenties jotain salattavaa?

Vierailija
31/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit.

Laitatko sen kohdan jossa niin sanoin.

Vierailija
32/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ihan hyvät hillot käärivät, kun työntekijöiden palkka alkaen vain reilut 9euroa tunti... 

Minä olen kyseisen yrityksen työntekijä. En asu pk-seudulla. Palkkani on 14,57e/tunti + lisät. Meillä on myös joka kuukausi mahdollisuus tulospalkkioon (0,25e-1,50e per tehty työtunti). Palkan lisäksi saan 200e/vuosi ePassiin käyttörahaa kulttuuriin/hyvinvointiin/hammasterveyteen. Mulla on työsuhdepolkupyörä. Saan 25% alennuksen ostoistani yrityksen ravintoloissa ja 50% alennusta autopesuista. Lisäksi saan alennusta kaikesta muustakin, mitä ostan yrityksen kaupoista ja hotelliyöt saan myös erityishintaan. Saan paljon etuja myös yhteistyökumppaneilta (esim. optikkoliikkeistä autokauppaan) ja esimerkiksi muita paremmat ehdot asuntolainaan S-pankista.  Saan työnantajalta joka vuosi joululahjan (arvo muualta ostettuna yleensä n. 150e). Saan upeat pikkujoulut, joissa esiintyy maan kärkiartisteja. Monena vuonna peräkkäin olen saanut ylimääräisen tulospalkkion, viime vuonna 500e ihan suoraan tilille. Lisäksi saan samat edut kuin kaikki muutkin asiakasomistajat, eli omilla ostoillani 5% kuukausittaisesta ostosummastani bonuksena (myös tankkauksista) ihan rahana tilille, 0,5% maksutapaetua maksaessani ostoni S-pankin kortilla, keskimäärin 6% vuosittaista korkoa osuusmaksulleni (jonka muuten saan takaisin jos irtisanon jäsenyyteni) ja lisäksi se ylijäämänpalautus, jota sain viimeksi tosiaan lähes 700e.

Olen tyytyväinen etuihini työntekijänä.

Maksaako joku muu kaupan alan toimija paremmin?

Vierailija
33/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle on vastenmelistä avata yhtiösi tuloja? Onko niissä kenties jotain salattavaa?

Minulle? Avata? Jos vaan tekisit saman kuin itse niin löydät ihan julkisen tiedotteen tuloksesta. Minun ei tarvitse avata kun tieto on avattuna sinullekin. Ole hyvä.

Vierailija
34/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmä on hajautetusti omistettu kuluttajaosuuskuntaorganisaatio, jossa lopullinen omistajuus on suomalaisilla kotitalouksilla. Rakenne poikkeaa selvästi osakeyhtiömallista, koska valta ei perustu pääoman määrään vaan jäsenyyteen.

-Chatgpt

Puppua. Ihmisille uskotellaan näin, vaikka pari ylintä heppua kahmii kaikki rahat.

No laitapa yksikin todiste, että näin on.

Vierailija
35/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakulaistaustaiset myyjät. Suomalaisia myyjiä alkaa olla vähemmistö. 

Vierailija
36/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa nyt sitten se tulos j

KYSY V*TTU VAIKKA CHATGPT:LTÄ. Jos osaat.

Vierailija
37/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ihan hyvät hillot käärivät, kun työntekijöiden palkka alkaen vain reilut 9euroa tunti... 

Minä olen kyseisen yrityksen työntekijä. En asu pk-seudulla. Palkkani on 14,57e/tunti + lisät. Meillä on myös joka kuukausi mahdollisuus tulospalkkioon (0,25e-1,50e per tehty työtunti). Palkan lisäksi saan 200e/vuosi ePassiin käyttörahaa kulttuuriin/hyvinvointiin/hammasterveyteen. Mulla on työsuhdepolkupyörä. Saan 25% alennuksen ostoistani yrityksen ravintoloissa ja 50% alennusta autopesuista. Lisäksi saan alennusta kaikesta muustakin, mitä ostan yrityksen kaupoista ja hotelliyöt saan myös erityishintaan. Saan paljon etuja myös yhteistyökumppaneilta (esim. optikkoliikkeistä autokauppaan) ja esimerkiksi muita paremmat ehdot asuntolainaan S-pankista.  Saan työnantajalta joka vuosi joululahjan (arvo muualta ostettuna yleensä n. 150e). Saan upeat pikkujoulut, joissa esiintyy ma

Näyttää olevan katteet kunnossa. Minne ne päätyvät?

Vierailija
38/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän hallitukseen ja pääkallon paikalle pääsevät entiset poliitikot, eli suojatyö paikka heti heille ettei tulot vähene. Ei tarvita edes cv-tietoja, pääasia, kun on ollut ex-poliitikko ja kaupan alalta ei tarvita mitään entistä kokemusta lainkaan. Katsokaa S-ketjun hallitus ja kuka ollut ex poliitikko ym. Näitä on todella paljon S-market ketjussa. Eli ketkussa. 

Vierailija
39/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hiljaa jos sulla ei ole esittää eksakteja lukuja joista aikuise

Ethän sä puhu vaan raivoat asiasta joka ei taida edes sulle kuulua. Ota itse selvää jos noin kiinnostaa.

Vierailija
40/80 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hilloa pystyy käärimään? Eikö se ole liian vetelää ja vetistä käärittäväksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä