Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka ei hanki lapsia, mitä he tekevät elämällään?

Vierailija
28.02.2026 |

Kirjaimellisesti ainoa biologinen asia mikä pitää elämän pystyssä on jälkeläisten tuotto, miten ilman sitä pystyy elämään?

Kommentit (233)

Vierailija
161/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on säästynyt ilkeydeltä nälästä uskosta ja pahoinpitelystä.  Monelta säästynyt. 

Vierailija
162/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei raiskatahakatahuijatapettäähuumataryöstääkiduttaa.  Eläköön ehkäisy !   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka toistelette miten elämä olisi merkityksetöntä ilman lapsia, ymmärrättekö että puhutte vain omasta puolestanne? Jos sinusta lapseton elämä tuntuisi tyhjältä niin se kertoo vain sinun kokemuksestasi, sinä et tiedä miten joku toinen kokee elämän ja mitkä asiat jollekin toiselle tuovat onnea ja merkitystä.

Osa ihmisistä ei kykene erottamaan omaa kokemusmaailmaa muiden kokemuksista vaan kuvitellaan, että se miten minä koen ja näen maailman on sama kaikille muillekin. Jotenkin pelottavaa minusta. 

Paljon pelottavampaa on, miten joillakin ei ole lukemisen ymmärtäminen hallussa. Olen yksi lasten valtavasta merkityksestä kirjoittanut, ja kirjoitin loppuun nimenomaisesti että puhun omasta kokemuksestani.

Vierailija
164/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo Tampereella raskaana olleen naisen juuri ampunut tehnyt siinä murhan ja abortin. 

Vierailija
165/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hypitään trampalla kusematta housuun.

Niin muuten synnyttäneenä hypin itsekin, lasteni kanssa.

Vierailija
166/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä silti kuolet itsekin, sorry nyt vaan että pitää antaa tällainen huono uutinen...

Vierailija
167/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka toistelette miten elämä olisi merkityksetöntä ilman lapsia, ymmärrättekö että puhutte vain omasta puolestanne? Jos sinusta lapseton elämä tuntuisi tyhjältä niin se kertoo vain sinun kokemuksestasi, sinä et tiedä miten joku toinen kokee elämän ja mitkä asiat jollekin toiselle tuovat onnea ja merkitystä.

Osa ihmisistä ei kykene erottamaan omaa kokemusmaailmaa muiden kokemuksista vaan kuvitellaan, että se miten minä koen ja näen maailman on sama kaikille muillekin. Jotenkin pelottavaa minusta. 

Paljon pelottavampaa on, miten joillakin ei ole lukemisen ymmärtäminen hallussa. Olen yksi lasten valtavasta merkityksestä kirjoittanut, ja kirjoitin loppuun nimenomaisesti että puhun omasta kokemuksestani.

Samalla lyttäät myös ihmiset, jotka eivät voi saada lapsia.

Vierailija
168/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvat vauvapalstalla länkyttämässä joutavia, kuten näköjään nekin, jotka lapsia ovat hankkineet. Taidan keittää kahvit. Keitä sinäkin. Hunajalla ja kermalla. Rauhaa, rauhaa, kaikille siviilisäädyille!

Vierailija
169/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne lapset tuumasi kun niiden isä oletettu poltti heidät taloon itäsuomessa !??    Kyseessä on siis ehkäisyllä pelastaa lapset väkivallalta ennalta . 

Vierailija
170/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin tämä vauvapalstalla roikkuminen saa tällaisen lapsettoman tuntemaan itsensä hyvinkin lapselliseksi.

Vierailija
171/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Ukrainassa ollut vauvojen myyntiä kuin Venäjällä rahasta ja elinkauppaa. Ehkä ehkäisy on pelastus. 

Vierailija
172/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttivat elämästään. Kokemuksesta voin kertoa että lapset pilaavat elämän. 

Näin oli tokaissut ystäväni äiti ystävälleen ettei olis pitänyt hankkia lapsia että älä säkään tee. Oli muutenkin luonteeltaan hieman tunnekylmä, syrjäänvetäytyvä, ei kuulemma pitänyt oikein koskaan sylissä ketään heistä lapsista (3 kpl heitä), ei lohduttanut jos sattui haaveri. Ruokaa oli ja perusasiat muttei ollut välittämistä tai vanhemman rakkautta, itse piti kuulemma selviytyä mm läksyistä, harrastuksista jne, ei ollut väkivaltainen onneksi tämä äiti muttei myöskään kovin äidillinen.

Vierailija
173/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ne lapset tuumasi kun niiden isä oletettu poltti heidät taloon itäsuomessa !??    Kyseessä on siis ehkäisyllä pelastaa lapset väkivallalta ennalta . 

Näiden tai tämän yhden joka täällä itselleen vastailee se teko olis ollut tyyliin lapsettomien tai persujen vika😂

Vierailija
174/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä on tietysti ihan oikein varastaa ihmisiltä sisäelimiä ja myydä niitä tai ryöstää jonkun kodin tavarat tai silpoa jonkun elimet tai piikittää huumeita tai tehdä väkivaltaa ?     Tältä suojelee ehkäisy. 

Vierailija
175/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut vielä pelottavampaa on se että ajattelee vain itseään ja omia kokemuksiaan eikä näe laajemmalle asiaa, sekä korottaa itseänsä muiden yläpuolelle sen takia ett on synnyttänyt, todella todella todella pelottavaa! Ja lapset tehdään oman egon jatkeeksi 😮

Vierailija
176/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen lapsia noi narkomaanit on tuolla huumeneulojen vaihto pisteellä ?   Valittua kansaa .  Lahjalapsia. 

Vierailija
177/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Samalla lyttäät myös ihmiset, jotka eivät voi saada lapsia."

Mistä tiedät mun kirjoittamat viestit? En ole ap enkä minä ole lytännyt täällä ketään. Ja olen todella pahoillani heidän puolestaan, jotka haluaisivat lapsia mutta eivät voi saada. 

Reagoin ennen kaikkea tähän valtavan negatiiviseen keskusteluilmapiiriin. Mielestäni perheellisillä on oikeus kertoa perheen merkityksestä omien kokemusten pohjalta ilman, että joku tulee sanomaan että elämässäsi on väärin hankittu merkityksellisyys, koska eläimetkin pystyvät samaan. 

Katsomalla tämänkin ketjun ala- ja yläpeukkuja näkee kyllä, mikä on tendenssi aiheen ympärillä. 

Vierailija
178/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän miettisivät ne entis ajat vanhemmat kun tuvassa kiljuu tusina kakaraa, varmaan ajattelisivat  olisipa käytetty kortsua, edes joka sunnuntaina.

Vierailija
179/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sitten hoitaa toisten lapsia ennenkuin teet oman .  Huostaanotetettuja .  Vammaisia. 

Vierailija
180/233 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on nähty että Egyptin kätilö on Suomessa töissä synnytyslsitoksella . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi