Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole naisellinen?

Vierailija
28.02.2026 |

Naisellisuus ei ole vaikeaa joten miksi sinä et osaa olla naisellinen?

Kommentit (186)

Vierailija
141/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Asun maalla ja olen suurimman osan ajasta yksinäni, tene paljon metsä-, maa- ja pihatöitä tms. Jos olisi juuri nyt joku miehenpuoli hakusessa, värjäisin ehkä tukkani ja laittaisin ripsaria, kun käyn ihmisten ilmoilla. Selitys on yksinolo syrjäkylällä - täällä ei ole miehen silmiä tarkastelemaan, olenko tarpeeksi viehättävä eli kelpaanko, toisekseen ei vois vähempää kiinnostaa, kelpaan(=pintaliito).

Vierailija
142/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi et ole miehuullinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita. Muita kysymyksiä? 

Vierailija
144/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole miehekäs naisten unelmamies, ap? 

Vierailija
145/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla rauhassa. Se on hyvä syy. 

Vierailija
146/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrväńsyylänä sä tiedät ja silti kyselet täällä. Kysy sun isiltäsi seuraavaks näitä tyhmiä.  Omena ei oo kauas puusta pudonnut. -isi miks?

Vierailija
147/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten ollaan naisellinen. 

Olen mieluusti oma itseni. Kertokaa ihmeessä minkälainen on naisellinen nainen. 

Vierailija
148/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten ollaan naisellinen. 

Olen mieluusti oma itseni. Kertokaa ihmeessä minkälainen on naisellinen nainen. 

Ap:lla on siitä kuvitelma.

Vierailija
149/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi huoltaa parrat ja lyhyet tukat, kampaaja huoltaa kampaukset ja pitkät tukat.

Vierailija
150/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurin osa miehistä on parisuhteessa aka naisellinen.

Vierailija
151/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö siis seistä oven edessä ja odottaa että tulis miehekäs mies ja avais mulle oven? 

Vierailija
152/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyrväńsyylänä sä tiedät ja silti kyselet täällä. Kysy sun isiltäsi seuraavaks näitä tyhmiä.  Omena ei oo kauas puusta pudonnut. -isi miks?

Taas tämä sekopää täällä. Pääsitkö viikonloppuvapaalle?

Vierailija
153/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska synnyin mieheksi eikä minulla ole harhaluuloja. Vaikka meikkaisin ja pukeutuisin niin luustoni olisi edelleen miehen luusto.

Vierailija
154/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpas.

Mutta se on synnynnäistä/opittua, ei mitään mitä olisin itse tietoisesti päättänyt, että alanpa naiselliseksi - saati että olisin tehnyt sen jollain "miehet tykkäävät"-ajatuksella :D Toki fiksujen ja ihanien miesten huomio on kivaa, ei sillä! Mutta oma olo ykkösenä.

Minä ihailin jo aivan pikkutyttönä nimenomaan naisellisia naisia. Sellaisia itsevarmoja omantienkulkijoita, en mitään pikkusieviä miehen kylkiluita.

Vierailija
155/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ei enää vuosiin ole olleet naisellisia, vaan tönkköjä, mankelitukkijalkaisia lylleröitä mauttomine tatuointeineen. Mieluummin tumputan, kuin panen moisia.

Vierailija
156/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ei enää vuosiin ole olleet naisellisia, vaan tönkköjä, mankelitukkijalkaisia lylleröitä mauttomine tatuointeineen. Mieluummin tumputan, kuin panen moisia.

Ahaa, tämä naisellisuus, jota meiltä odotetaan, seurailee jotenkin valtakunnan rajoja? Mites vaikka Tornionjokilaaksossa, onko Ruotsin Lapissa naisellisuutta?

Naisellisuus liittynee ulkonäköön, ehkä ikään? Kirjoittaja haluaa panna naisellisia naisia, monikossa?

Vierailija
157/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaettä pitäisi alkaa pitämään hametta ja kulkemaan korkkareissa ja sukkiksissa. Laittaa vähän hiuksia nätimmin ja käyttää meikkiä kotonakin. Jo on typerin idea mitä olen vähään aikaan nähnyt yhdenkään Apn miettivän tyhjää lyövässä päässään. Että oikein naisellinen pitäisi olla. Syö pääsi idiootti Ap. 🖕🖕🖕

Vierailija
158/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, tämä naisellisuus, jota meiltä odotetaan, seurailee jotenkin valtakunnan rajoja? Mites vaikka Tornionjokilaaksossa, onko Ruotsin Lapissa naisellisuutta?

Naisellisuus liittynee ulkonäköön, ehkä ikään? Kirjoittaja haluaa panna naisellisia naisia, monikossa?

Jos on epäselvää mitä on naisellisuus, niin mene vaikka Tallinnaan ja pidä silmät auki.

Vierailija
159/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää olla naisellinen kun ei saa suoraan sanoa mitä haluaa ja mitä ei halua!Rasittavaa ja epämukavaa!Minähän en täällä  aio ryhtyä soutamaan ja huomaamaan jos voin helpommalla päästä!

Vierailija
160/186 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi et ole miehuullinen?